العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 23-01-2011, 04:40 PM
الصورة الرمزية mainz
mainz mainz غير متواجد حالياً
من انا؟: عاطف عبده
هواياتي: chess

mainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ** أول مقابلة لمصر موتورز بألمانيا **

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

ههههههههههههههههههههههههه هههههههههه

لا تعالي انتا اسرع مني انا لسه عبال ما اجهز نفسي وشنطتي تكون انتا وصلت عندنا ههههههههههههههههههههههههه ههههه

بس الاجازة ديه مفيش فيها حجه انتا حر
الله يخليك يا احمد باشا ان شاء الله الاجازه الجايه هيكون فيها مقابله على طول ان شاء الله
قديم 23-01-2011, 04:44 PM
الصورة الرمزية mainz

mainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MO مشاهدة المشاركة

والله من الموضوع حاسس اني معاكو
متجمعين دايما , ان شاء الله المقابل الجاية تكون اكتر و اكون معاكو
الف شكر يا غاالى على مرورك الكريم وان شاء نتقابل على خير
قديم 23-01-2011, 04:48 PM
الصورة الرمزية mainz

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نبيل عبدالرحمن مشاهدة المشاركة

والله أنا سعيد بإن فى مقابلات بتتم خارج القطر وخصوصاً لما بتكون بين ناس محترمة زى الأستاذ عاطف والأستاذ أحمد وكده انتوا خليتوا المنتدى بقى دولى فعلاً وتمنياتى لكم بالتوفيق
ربنا يخليك يا استاز نبيل واحنا سعداء اكتر اننا فى مصرموتورز وانا سعيد جدا على مرورك الكريم ولك كل تحياتى استاز نبيل
قديم 23-01-2011, 06:01 PM
الصورة الرمزية محمد عبد الفتاح الكومى
محمد عبد الفتاح الكومى محمد عبد الفتاح الكومى غير متواجد حالياً
من انا؟: إستايلى قديم ( بيقولوا عنى كده )
التخصص العملى: ليسانس فى الاداب قسم مكتبات ومعلومات
هواياتي: السيارات والعزف على الاورج والتنس

محمد عبد الفتاح الكومى is a splendid one to beholdمحمد عبد الفتاح الكومى is a splendid one to beholdمحمد عبد الفتاح الكومى is a splendid one to beholdمحمد عبد الفتاح الكومى is a splendid one to beholdمحمد عبد الفتاح الكومى is a splendid one to beholdمحمد عبد الفتاح الكومى is a splendid one to beholdمحمد عبد الفتاح الكومى is a splendid one to beholdمحمد عبد الفتاح الكومى is a splendid one to behold

والله الواحد بيفخر الحقيقة انه عضو فى مصر موتورز فعلا

قديم 24-01-2011, 01:05 AM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute

متجمعين على خير دايما ان شاء الله
والف شكر لاحمد باشا انه ادانا الفرصه نتعرف على زميلنا العزيز عاطف Mainz
والف شكر للاستاذ عاطف انه قطع كل المشوار ده علشان يقابل احمد
بجد مقابله زي دي بتخفف كتير الغربه ... اكيد الزائر بيتفرق معاه اكتر بس برضو الواحد بينبسط لما يقابل ابن بلده في الغربه
وحقيقي استاذ عاطف اثبت انه ابن بلد مأصل ... وان الغربه عمرها ما تغير المعدن الاصيل

مع انه صعبان عليا بعد مقلب المعرض ...
بس واضح ان المعرض كان كبير اوي .... كل شويه تتعبوا من اللف و تقعدوا تريحوا على كنبه شكل
دا احمد كدا بعد كميه القعاد دي كلها ممكن يطلع على هولندا مشي

من تواضع لله رفعه
The ultimate car
would be designed by Italians
engineered by Germans
built by Japanese &