العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو لوجان Logan

رينو لوجان Logan The Dacia Logan is a car produced jointly by the French manufacturer Renault and its subsidiary Dacia of Romania. It is manufactured at Dacia's automobile plant in Mioveni, Romania, in Colombia, Brazil, Russia, Morocco, Iran, India and South Africa. It is also marketed as the Renault Logan, Nissan Aprio or Tondar 90 depending on the existing presence or positioning of the Renault brand.

قديم 03-01-2013, 02:16 PM
waleed_d82 waleed_d82 غير متواجد حالياً

waleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud of
افتراضي رد: سفرية للقاهرة باللوجان تقرير..

الف حمدلة علي سلامتك بس بصراحة 180 كتير انا اعلي من 150 مش بحب ازود

:0959 C9~155:
قديم 05-01-2013, 07:49 AM
الصورة الرمزية محمد فيصل
محمد فيصل محمد فيصل غير متواجد حالياً

من انا؟: العبد الفقير لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا السيارات
هواياتي: القراءة فى الموضوعات الفنيه وبالاخص فنيات السيارات

محمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond repute

بسم الله ما شاء الله
الحمدلله على سلامتك
بارك الله لك فى سيارتك وحفظك الرحمن من كل سوء ومن شيطان السرعة العالية

قديم 22-05-2013, 12:19 AM
رومانسى واقعى رومانسى واقعى غير متواجد حالياً

رومانسى واقعى is on a distinguished road

هو انت ازاى بتمشى بالسرعة دى .. انا لما بمشى على 120 بقول انا طاير ههههههههههه

بالراحة شوية الطرق فى مصر صعبة جدااا غير طبعا فى ناس بتمشى بمزاجها وهى سايقها ربنا يسترها عليك وعلينا يارب
قديم 22-05-2013, 12:58 AM
عمرو عبد الحميد الجندى عمرو عبد الحميد الجندى غير متواجد حالياً
التخصص العملى: ليسانس اداب

عمرو عبد الحميد الجندى is a name known to allعمرو عبد الحميد الجندى is a name known to allعمرو عبد الحميد الجندى is a name known to allعمرو عبد الحميد الجندى is a name known to allعمرو عبد الحميد الجندى is a name known to allعمرو عبد الحميد الجندى is a name known to all

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رومانسى واقعى مشاهدة المشاركة

هو انت ازاى بتمشى بالسرعة دى .. انا لما بمشى على 120 بقول انا طاير ههههههههههه

بالراحة شوية الطرق فى مصر صعبة جدااا غير طبعا فى ناس بتمشى بمزاجها وهى سايقها ربنا يسترها عليك وعلينا يارب
والله عنك حق انا جبت بالوجان 110 و مش هلولك انى انا طاير ده قلبى كان هيقى منى
قديم 22-05-2013, 01:42 PM
الصورة الرمزية mody112
mody112 mody112 غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
هواياتي: قيادة السيارات -تجميع معلومات عن السيارات

mody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud of

ما شاء الله ربنا يباركلك فيها ويحفظكو انت شكلك بتحب تجرى زيي بالظبط وخصوصا ان الطريق كل فترة بيتظبط اكتر انا جبت على الطريق ده بس كان لسه متظبطشى 170 بالجولييت ومن شهر كده كنت رايح السويس وال مرة امشى عليه جبت بعربيتى الجديدة BYD 170 بس مطولتش لان الطريق هناك زبالة الزبالة وربنا يسترها علينا وعليك .