العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مصر بايكرز

مصر بايكرز قسم الدراجات النارية - موتوسيكلات - صور دراجات - استعراضات - احدث موديلات الدراجات - اشهر القائدين - مناسبات وانشطة الدراجات النارية فى مصر والعالم Masr Bikers

قديم 23-08-2010, 03:23 PM
ahmed zakaria moussa ahmed zakaria moussa غير متواجد حالياً

ahmed zakaria moussa is on a distinguished road
افتراضي رد: ازاي تقنع البوب او الحاج او ابوك بانك تجيب موتوسيكل؟؟؟؟

هههههههههههههه والله انت زي السكر
قديم 23-08-2010, 03:49 PM
الصورة الرمزية ابو جودة
ابو جودة ابو جودة غير متواجد حالياً
من انا؟: متواضع لله
التخصص العملى: احدى شركات الغاز
هواياتي: قيادة السيارات

ابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant future

يعنى الشباب الصغير متهورون فى سواقة العربيه يبقو عملين اذى فى الموتوسيكل وبعدين احنا ما بنعرفش او ما بنحبش القاونين عاوز تقولى شاب صغير روش يلتزم بالقانون لما هو اصلا عاوز الوتوسيكل علاشان ينطلق ويخطرق القانون يا باشا اتفرج عليهم فى صلاح سالم او طريق النصر صواريخ ربنا يستر عليهم لو انت اب مش حتجيب لابنك موتوعجله ده كفايه اسمه
قديم 23-08-2010, 08:13 PM
الصورة الرمزية Jack Box
Jack Box Jack Box غير متواجد حالياً

Jack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو جودة مشاهدة المشاركة

يعنى الشباب الصغير متهورون فى سواقة العربيه يبقو عملين اذى فى الموتوسيكل وبعدين احنا ما بنعرفش او ما بنحبش القاونين عاوز تقولى شاب صغير روش يلتزم بالقانون لما هو اصلا عاوز الوتوسيكل علاشان ينطلق ويخطرق القانون يا باشا اتفرج عليهم فى صلاح سالم او طريق النصر صواريخ ربنا يستر عليهم لو انت اب مش حتجيب لابنك موتوعجله ده كفايه اسمه
بص ياباشا انا عايز اقول لحضرتك علي حاجه اي اب في الدنيا غصب عنه بيخاف علي ابنه انا ابويا دلوقتي وانا عندي 25 سنه مش بيخليني اركب عربياته الا وقت اللزوم يعني لو طلبت منه خروجه او حاجه بيرفض لانه متخيل اني متهور وباللعب بالعربيه وكده وانا اصلا اصحابي بيتخنقوا من المشي بتاعي لاني رزين جدااااااااااا بس كافحت وخرجت طاقتي المكبوته دي في البايك بتاعتي وبرضه رزين بيها جداااااا بس عايز اقول لحضرتك علي حاجه في البايك بالذات اي بايك موديل عالي لازم تخليها تجري علي سرعات عاليه ولو يوم في الاسبوع عشان الكلتشات بتاعتها مطبعش علي كده ووقت ماتقولها تجري مش هتجري فا لازم كل فتره تاخدها مشوار حلو وتخليها تعدي سرعات عاليه وانتا مامن نفسك برضه يعني خوذه وسيفتي وبوتز وكده لكن في ناس تانيه مش بتهتم بكده والنهايه بتبقي اكيد مش كويسه وربنا يسترها علي الجميع

قديم 23-08-2010, 09:21 PM
TuRbO TuRbO غير متواجد حالياً

TuRbO is on a distinguished road

ممكن اقنعه اني اركبلها سنادات
قديم 24-08-2010, 08:17 AM
الصورة الرمزية Jack Box
Jack Box Jack Box غير متواجد حالياً

Jack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TuRbO مشاهدة المشاركة

ممكن اقنعه اني اركبلها سنادات
اشطه ياعم احمد حلمي