العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

قديم 08-02-2011, 04:49 PM
hyundai2005 hyundai2005 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد حمدي
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: قياده ومتابعه السيارات

hyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ما هي الاضرار التي لحقت بك جراء هذه الثورة ..؟؟

معلش يا جماعه ان مش هقول الثوره ولا غيره انا راجل صريح الحق حق انا خسرت 35000 جنيه في شغلي بسبب اللي حصل
ده غير الاضرار النفسيه اللي اصابه اسرتي والرعب اللي كانو فيه.....
قديم 08-02-2011, 04:49 PM
الصورة الرمزية حازم شاهين
حازم شاهين حازم شاهين غير متواجد حالياً

من انا؟: متسامح و حسن النية

حازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة _amr.mostafa_ مشاهدة المشاركة

شكرا لكم على ارائكم

وبس فيه راي تاني بيقول ياعالم الحكومه الجايه دي هتبقى الزاي

وفي ناس عليها مثلا اقساط عربية وتم تسريحهم من الشركه يعملو

ايه .في ناس اترفدت او تم تخفيض مرتباتهم والغاء الحوافز

ومش لاقيه تاكل دلوقتي ..هل يستنو الحكومه الجديده ,,,اللي يا عالم

هتكون الزاي ,,

هو الكلام ده سابق ﻷوانه

لكن عموما طبيعى إن المشاكل هتستمر و مش هتختفى بمجرد رحيل الرئيس
و ممكن تحصل أخطاء و فساد تانى

لكن مش هيبقى ده مهم قوى ﻹن هيبقى عندنا أساس سليم و سلمى و حضارى و ديموقراطى نقدر بيه نحاسب إللى بيغلط و نقدر بيه نشيل الفاسد و نقدر بيه نعبر عن رأينا أولا و كمان نقدر نغير إللى ما يعجبناش

و الفكرة كلها و الثورة يتناضل حاليا علشان تحطلنا أساس سليم نبى عليه و نعليه

لو اﻷساس سليم مش هنخاف إن تحصل أخطاء أو فساد
ﻹن اﻷساس السليم هيخلينا نعلج الخطأ و الفساد و ما نسكتش عليه و محدش يجبرنا نقبل باﻷمر الواقع و كأن مصر إيجار مش تمليك
قديم 08-02-2011, 05:09 PM
_amr.mostafa_ _amr.mostafa_ غير متواجد حالياً

_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ironheart مشاهدة المشاركة

بالنسبالى الخسار النفسية كانت كبيرة جدا
لدرجة انى خسيت من وزنى فى يومين الى مقدرش اخسة فى شهر بدون مبالغة
اشمعنى انا تخنت

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حازم شاهين مشاهدة المشاركة

ما تزعلش يا باشمهندس مشاركتك هنا جزء من مشاركتك فى الثورة
و الثورة مش تظاهر فقط
لكن تظاهر و إعلام و حرب نفسية و تأمين و تموين و حاجات كتير هتلاقيك إشتركت فى حاجات كتير منها و إنت مش وخد بالك
و دى مش دعوة ﻹنهاء التظاهر
لكنها دعوة لتحفيز الهمم
أى واحد شايف إنه يقدر يعمل حاجة فى المحيط الضيق بتاعه و حاسس إنها هتخدم الثورة يعملها

أما بخصوص الخساير
فأنا أكبر خسارة ليا هى الـ 315 شهيد إللى ماتوا بسبب طغيان و ظلم النظام اﻷيام إللى فاتت
الشهداء دول شبه أخويا و شبه صاحبى يعنى أنا مات لى 315 أخ و صديق الشهر ده
شكرا لك اخواتنا كلنا ...ان شاء الله الله يقتص من الظالم

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hyundai2005 مشاهدة المشاركة

معلش يا جماعه ان مش هقول الثوره ولا غيره انا راجل صريح الحق حق انا خسرت 35000 جنيه في شغلي بسبب اللي حصل
ده غير الاضرار النفسيه اللي اصابه اسرتي والرعب اللي كانو فيه.....
ربنا يعوض عليك يارب ...

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حازم شاهين مشاهدة المشاركة

هو الكلام ده سابق ﻷوانه

لكن عموما طبيعى إن المشاكل هتستمر و مش هتختفى بمجرد رحيل الرئيس
و ممكن تحصل أخطاء و فساد تانى

لكن مش هيبقى ده مهم قوى ﻹن هيبقى عندنا أساس سليم و سلمى و حضارى و ديموقراطى نقدر بيه نحاسب إللى بيغلط و نقدر بيه نشيل الفاسد و نقدر بيه نعبر عن رأينا أولا و كمان نقدر نغير إللى ما يعجبناش

و الفكرة كلها و الثورة يتناضل حاليا علشان تحطلنا أساس سليم نبى عليه و نعليه

لو اﻷساس سليم مش هنخاف إن تحصل أخطاء أو فساد
ﻹن اﻷساس السليم هيخلينا نعلج الخطأ و الفساد و ما نسكتش عليه و محدش يجبرنا نقبل باﻷمر الواقع و كأن مصر إيجار مش تمليك
شكرا على راي حضرتك ....هل من الممكن اغلاق الموضوع
قديم 08-02-2011, 05:20 PM
الصورة الرمزية حازم شاهين
حازم شاهين حازم شاهين غير متواجد حالياً

من انا؟: متسامح و حسن النية

حازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond repute

ليه بس اﻹغلاق
ده موضوع جميل و مهم بجد
قديم 08-02-2011, 05:47 PM
hyundai2005 hyundai2005 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد حمدي
هواياتي: قياده ومتابعه السيارات

hyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond repute

من رايي نفقل الموضوع لحد مانشوف الامور حتوصل لايه
لان بأمانه الواحد جاب اخره وزهق