العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

قديم 23-02-2010, 06:23 PM
sh_masry sh_masry غير متواجد حالياً

sh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond repute
افتراضي رد: كدب الحكومه و قله الأدب (شئ طبيعى - احنا لسه ماخدناش على كده؟)

و الله يا جماعه اللى يقرا الموضوع يلاقينى بقول فى اوله انه موضوع هايف , و علشان هايف بقى ايه لازمه كدب الحكومه من الأول ؟؟؟؟

و يا استاذ خالد خليفه:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالدخليفة مشاهدة المشاركة

مفتكرش النمر تتكرر لانها بتبقى مسجلة على الكومبيوتر ولو اتكررت الكومبيوتر يرفضها اعتقد فى لبس عندك فى الموضوع
انا متأكد من اللى انا بقوله من غير لبس و للا قلع ههههه و متأكد كمان انها نمر ملاكى ذات الشريط الأزرق زى عربيتى و عربيات الناس اللى واخده النمر الجديده يعنى قصدى مش عربيه تابعه لهيئه دبلوماسيه ...... و صدقنى انا متأكد ptmnlo123per122

و بالنسبه ل corsair
انا زيك كده بحب النمر الملعبكه لأنى لما كان عندى نمر مميزه و سهله كنت بتخيط فى المخالفات و طبعا فى الأخر كانت بتتشال بس بعد ما تاخد صدمه المبلغ الوهمى اللى كنت هاتدفعه ههههه و الصدمه دى كفايه لوحدها علشان كده كنت غيرت النمر بنمر مالهاش دعوه ببعض و رقم طويل كمان هههههه

و اخيرا بشكركم على المشاركه فى الموضوع بس انا مش كاتبه الا علشان متضايق من الكدب و قول ما لا يتم تنفيذه من الحكومه الرشيده النظيفه و الأغرب انهم حتى بيكدبوا فى الهايفه , يخرب بيت كده هههههههههههه

اى موضوع او اى تعليق ينم عن رأيي انا الشخصى و لكم جزيل الشكر ,,,
قديم 23-02-2010, 06:36 PM
الصورة الرمزية MIDO-SPICY
MIDO-SPICY MIDO-SPICY غير متواجد حالياً
من انا؟: متأمل فى حال الدنيا
التخصص العملى: مدير فرع بشركة مطاعم بابا جونز

MIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa مشاهدة المشاركة

انا كمواطن مش فارقه معايا يبيعو نمر مميزة او لاء المهم متدبسش انا فى نمر مهببة زى (ط و ر) وخلافة
لسه شايفها امبارح طور ديه والله

وسيبك انت برضو انتى واحشنا يا شيرى ptmnlo123per122
عارف اللانسر اللى كانت معايا وحكيتلك عليه يا وائل كان رقمها ايه ( د و ج 987 )
لاتعليق
قديم 23-02-2010, 06:56 PM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mido-spicy مشاهدة المشاركة

عارف اللانسر اللى كانت معايا وحكيتلك عليه يا وائل كان رقمها ايه ( د و ج 987 )
لاتعليق

ما هو علشــان كده عضـتك !!

Dr. Bolbolan ptmnlo123per1117

ليت الشباب يعود يوما فأخبره بما فعل المشيب بى ! ptmnlo123per1127
قديم 23-02-2010, 07:09 PM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute
رد: كدب الحكومه و قله الأدب (شئ طبيعى - احنا لسه ماخدناش على كده؟)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sh_masry مشاهدة المشاركة

و الله يا جماعه اللى يقرا الموضوع يلاقينى بقول فى اوله انه موضوع هايف , و علشان هايف بقى ايه لازمه كدب الحكومه من الأول ؟؟؟؟

و يا استاذ خالد خليفه:

انا متأكد من اللى انا بقوله من غير لبس و للا قلع ههههه
كنت بتخيط فى المخالفات و طبعا فى الأخر كانت بتتشال بيت كده هههههههههههه
يا استاذى الفاضل اللبس اللى اقصده بوضع فتحة على اللام وسكون على الباء والسين بمعنى خلط او التباس فى الرؤية لكن اللى تقصدها دى بكسرة على اللام دى مقصود بيها الملابس
ثانيا استأذن حضرتك بلاش الفاظ من ماركة بتخيط فى المخالفات دى لانه لفظ صعب جدا
ارجو تقبل توضيح اخ بيحبك
قديم 23-02-2010, 07:43 PM
sh_masry sh_masry غير متواجد حالياً

sh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالدخليفة مشاهدة المشاركة

يا استاذى الفاضل اللبس اللى اقصده بوضع فتحة على اللام وسكون على الباء والسين بمعنى خلط او التباس فى الرؤية لكن اللى تقصدها دى بكسرة على اللام دى مقصود بيها الملابس
ثانيا استأذن حضرتك بلاش الفاظ من ماركة بتخيط فى المخالفات دى لانه لفظ صعب جدا
ارجو تقبل توضيح اخ بيحبك
انا مش عارف ليه محسسنى انك بتكلم واحد جاهل ههههه و الله فاهم يعنى ايه لبس او التباس فى الرؤيه , بس حبيت اهذر معاك و عموما لو هذارى ضايقك فأنا اسف و بالنسبه لموضوع اللبس , فلم يحدث اى لبس او التباس فى الرؤيه او تهيئات من خيالى او اى شئ من هذا كله ..... فأنا ادرى و اعى ما اقوله جيدا .

و بالنسبه لموضوع التخييط , فده مصطلح عادى بين اوساط الشباب و لا اعتقد انه جارح لهذه الدرجه .

و شكرا لمرورك و مشاركتك بالموضوع

اى موضوع او اى تعليق ينم عن رأيي انا الشخصى و لكم جزيل الشكر ,,,