العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الامريكية > فورد FORD

قديم 29-08-2011, 06:25 PM
ahmednszyada ahmednszyada غير متواجد حالياً

ahmednszyada is on a distinguished road
افتراضي صنايعية التكييف

يا ريت كل واحد اتعامل مع صنايعى كويس فى تكييف الفورد يقولنا فين مكانة وتليفونة ولكم جزيل الشكر .

قديم 12-07-2012, 01:33 PM
alsisiagric alsisiagric غير متواجد حالياً

alsisiagric will become famous soon enough
افتراضي رد: صنايعية التكييف

أنا رحت عند صنايعى قدام جمعية المحاربين القدامى الوفاء والامل جنب قهوة فيرارى فى مدينة نصر اسمه محمود هو والله اعلم صنايعى كويس لان انا مجربتوش غير فى شحن التكييف وتغيير بلية الكومبرسوربس حاسس ان البلية بدات تعمل صوت تانى والتكييف بيجيب ميه من تحت التابلوه ولسه مرحتش لحد يشوفلى فيها ايه
يا رب اكوون افدتك
قديم 12-07-2012, 01:47 PM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute
للاهمية رد: صنايعية التكييف

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alsisiagric مشاهدة المشاركة

أنا رحت عند صنايعى قدام جمعية المحاربين القدامى الوفاء والامل جنب قهوة فيرارى فى مدينة نصر اسمه محمود هو والله اعلم صنايعى كويس لان انا مجربتوش غير فى شحن التكييف وتغيير بلية الكومبرسوربس حاسس ان البلية بدات تعمل صوت تانى والتكييف بيجيب ميه من تحت التابلوه ولسه مرحتش لحد يشوفلى فيها ايه
يا رب اكوون افدتك

غالبا الترموستات فيه مشكلة حاول تقلل درجة التبريد الأزرق والاحمر خليها قريبة من الأحمر لأن طول ما الترموستات على اخر الأزرق هتجيب مياه من الكويل الداخلى
والله اعلم