العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فيات FIAT

فيات FIAT فيات FIAT الايطالية استطاعت ان تتجاوز ازماتها الماضية بعد فشل تحالفها مع جنرال موتورز عن طريق تقديم موديلات لاقت نجاحا كبيرا مثل جراند بونتو فيات 500 باليو سيينا ليينا بونتو

قديم 06-06-2009, 03:44 AM
fepsceasar fepsceasar غير متواجد حالياً

fepsceasar has a reputation beyond reputefepsceasar has a reputation beyond reputefepsceasar has a reputation beyond reputefepsceasar has a reputation beyond reputefepsceasar has a reputation beyond reputefepsceasar has a reputation beyond reputefepsceasar has a reputation beyond reputefepsceasar has a reputation beyond reputefepsceasar has a reputation beyond reputefepsceasar has a reputation beyond reputefepsceasar has a reputation beyond repute
افتراضي ميكانيكى وسمكرى وكهربائى

عايز عنوان ميكانيكى وسمكرى وكهربائى كويس علشان عايز اضبط عربية 128 تظبيطة تمام انا ساكن فى الهرم بالمناسبة فيا ريت اللى يقول على حد يوصف مكانه
قديم 20-06-2009, 12:23 AM
الصورة الرمزية amhmk1511
amhmk1511 amhmk1511 غير متواجد حالياً
من انا؟: Dr.Ahmed Mahmoud
التخصص العملى: General surgeon
هواياتي: Medicine,Surgery,music,chat,cars

amhmk1511 will become famous soon enoughamhmk1511 will become famous soon enough
افتراضي رد: ميكانيكى وسمكرى وكهربائى

انا عارف ميكانيكى و سمكرى كويسين فى فيصل بس اعرف كهربائى كويس فى الوراق
ميكانيكى : الاسطى خالد الصعيدى فى شارع الصفا و المروة ( راجل محترم و عنده ضمير )ptmnlo123per171
سمكرى : عم عبده ( ممكن توصل له عن طريق الاسطى خالد)ptmnlo123per122
كهربائى : مسعد ptmnlo123per112
ممكن تفاصيل العناوين لو نويت بس ابقى قوللى

قديم 20-06-2009, 03:52 AM
الصورة الرمزية مينا
مينا مينا غير متواجد حالياً
تاجر (إدارة المنتدى غير مسئولة عن التعاملات التجارية بين الاعضاء)

مينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond repute

فى ميكانيكى فى الزيتون فى الشارع قبل اسم الزيتون على طول (عم ميشيل الميكانيكى ) راجل مشهودلة بالكفائة والامانة
قديم 23-06-2009, 09:21 AM
fepsceasar fepsceasar غير متواجد حالياً

fepsceasar has a reputation beyond reputefepsceasar has a reputation beyond reputefepsceasar has a reputation beyond reputefepsceasar has a reputation beyond reputefepsceasar has a reputation beyond reputefepsceasar has a reputation beyond reputefepsceasar has a reputation beyond reputefepsceasar has a reputation beyond reputefepsceasar has a reputation beyond reputefepsceasar has a reputation beyond reputefepsceasar has a reputation beyond repute

يا ريت العناوين والتليفوانت بالضبط، وكمان أنا عايز سروجى علشان اضبط الصالون لأن شكله مش عاجبنى، وياترى ايه تضبيطات الصالون اللى الواحد المفروض يعملها علشان العربية تنطق شوية ، مش ضرورى الميكانيكى، أنا لاقيت ميكانيكى كويس

ابو كمال
قديم 16-02-2010, 01:05 PM
khmonir khmonir غير متواجد حالياً

khmonir is on a distinguished road

أنا من سكان الهرم أيضاً
ممكن عناوين الميكانيكي والسمكري بالضبط
لأني أحتاج للتعامل مع أسطاوات زوي خبرة وأمانة

شكراً