العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > عالم تأمين السيارات

عالم تأمين السيارات خاص بكل شركات التأمين المصرية وتجارب الأعضاء مع شركات التأمين

موضوع مغلق

قديم 16-02-2010, 11:08 PM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حكايتى مع التأمين...و النصب العظيــم !

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mido-spicy مشاهدة المشاركة

استاذ بولبولان
طبعا احترم فيك انك مش عايز تقول اسماء علشان ربنا حليم ستار
بس كمان من حقنا عليك انك تقولنا اسم الشركه اللى استهانت بعميل جاى يديهم فلوس
امال لو لا قدر الله حصل حاجه وانت اللى هتاخد فلوس
هيعملوا فيك وفى الناس ايه
انا شخصيا بعد اسبوعين (علشان اكون خلاص استلمت الشيك ) هنشر كل اللى حصل معايا فى شركة التامين بتاعتى واللى مطلعه عينى من شهر سبتمبر اللى فات ولغايه دلوقتى
فبجد هكون شاكر ليك لو قلتلنا اسم شركة التامين علشان خاطر اشيلها من حساباتى فى العربية اللى جايه
أستاذ سبايسى ! لا تستبق الآحداث ! بكره نكمل الباقى ! الشركه عملت الواجب ( بفضل الله ) !

وبرده مش ح أقول اسمها علشان الشخص ما يتعرفش ! بس عمومآ كل شركات التأمين زى بعض !

و الكوميشن من داخل الوثيقه رغم انك طبعآ لو ما تعرفش كده ح تدفع برده حاجه للمندوب !

والكوميشن زى هوه ما قال لى ( وكلامه طبعآ لا يساوى مليم بالنسبة لى حاليآ ) هو حوالى 12.5 %

وهى أقدم وأعرق و أكبر شركة تأمين فى مصر !

بس لو عايز تعرفها بالاسم ! ما عنديش مانع ! الموضوع ده ح يكلفك واحد مشروب مجانى ! ptmnlo123per154

أصل أنا ساكن جنبك فى النزهه الجديده و دخلت محلكم ده مره على ما أعتقد ! بس كان دخان جامد وخنقه !

والدخول فيه بالدور ! وفيه قاعه يمين صغيره و قاعة أكبر قليلا على الشمال ! مش كده ولا ايه ؟؟

Dr. Bolbolan ptmnlo123per122

ليت الشباب يعود يوما فأخبره بما فعل المشيب بى ! ptmnlo123per1127
قديم 16-02-2010, 11:12 PM
الصورة الرمزية bmkbmk
bmkbmk bmkbmk غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد كمال
التخصص العملى: Oracle systems consultant
هواياتي: العربيات ... الكمبيوتر ... الجيم

bmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond repute

ربنا يكون فى عونك والله يا دكتور ,,, ايه البهدلة دى كلها ......
بس اتمنى انك ماتكرهش كل الطنطاوية بقى

......................... ..

يا ترى جاهزين لتجربة السواقة اللى جاية ؟؟؟؟؟!!!!!!!
قديم 16-02-2010, 11:22 PM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bmkbmk مشاهدة المشاركة

ربنا يكون فى عونك والله يا دكتور ,,, ايه البهدلة دى كلها ......
بس اتمنى انك ماتكرهش كل الطنطاوية بقى
والله أنا افتكرت عادل امام فى فيلم " لصوص و لكن ظرفاء " لما كان لابس ال Under Wear
و بيقول " بلدى طنطا وأنا أحب أعيش أونطه ) ! ptmnlo123per154

بس اللى حل المشكله ( طنطاوى برده ) وأطيب من الطيابه ! و صليت معاه الظهر فى المسجد الآحمدى !

الآسبوع الماضى و غدانى غدوه حلوه فى بيتهم ( شارع البحر بجوار بنك ال CIB ) ! وبكده تبقى بصره !

أما نشوف لما آجى الكويت ح تغدينا ايه بأه ؟؟

ليت الشباب يعود يوما فأخبره بما فعل المشيب بى ! ptmnlo123per1127
قديم 16-02-2010, 11:32 PM
الصورة الرمزية MIDO-SPICY
MIDO-SPICY MIDO-SPICY غير متواجد حالياً
من انا؟: متأمل فى حال الدنيا
التخصص العملى: مدير فرع بشركة مطاعم بابا جونز

MIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr. Bolbolan مشاهدة المشاركة

أستاذ سبايسى ! لا تستبق الآحداث ! بكره نكمل الباقى ! الشركه عملت الواجب ( بفضل الله ) !

وبرده مش ح أقول اسمها علشان الشخص ما يتعرفش ! بس عمومآ كل شركات التأمين زى بعض !

و الكوميشن من داخل الوثيقه رغم انك طبعآ لو ما تعرفش كده ح تدفع برده حاجه للمندوب !

والكوميشن زى هوه ما قال لى ( وكلامه طبعآ لا يساوى مليم بالنسبة لى حاليآ ) هو حوالى 12.5 %

وهى أقدم وأعرق و أكبر شركة تأمين فى مصر !
اقدر افهم من كلامك انها شركه : ... للتامين - حصن امان للملايين
بس لو عايز تعرفها بالاسم ! ما عنديش مانع ! الموضوع ده ح يكلفك واحد مشروب مجانى ! ptmnlo123per154
طبعا لازم تكون عارف ان عنيه ليك من غير حاجه لانك بجد راجل محترم ومواضيعك حلوه واتمنى انى اشوفك فى المقابلة اللى جايه
أصل أنا ساكن جنبك فى النزهه الجديده و دخلت محلكم ده مره على ما أعتقد ! بس كان دخان جامد وخنقه !

والدخول فيه بالدور ! وفيه قاعه يمين صغيره و قاعة أكبر قليلا على الشمال ! مش كده ولا ايه ؟؟
طبعا انا لا اعتقد ان دا كان عندنا خالص ... بس حتى لو كان دا عندنا فالموضوع دلوقتى اعتقد انه مختلف 180 درجه
وبرضه مستنى تقولى تخمينى صح ولا لا وكمان متسنى زيارتك الجايه ليا
قديم 16-02-2010, 11:38 PM
الصورة الرمزية MANO_War
MANO_War MANO_War غير متواجد حالياً

MANO_War is a glorious beacon of lightMANO_War is a glorious beacon of lightMANO_War is a glorious beacon of lightMANO_War is a glorious beacon of lightMANO_War is a glorious beacon of light

ربنا يستر اصل انا مشترى قسط و التامين شيىء انا مرغم علية
و اوعى يكون شركة قناة السويس للتامين
أتمنى تقلى يا دكتور
موضوع مغلق