العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتدى الصيانة و اﻹصلاحات > كهرباء السيارة

كهرباء السيارة ساحة مخصصة للمواضيغ الفنية المتعلقة بجميع اﻷنظمة الكهربية فى السيارة بما فيها أنظمة التسلية

قديم 19-10-2011, 12:59 PM
احمد مراد على احمد مراد على غير متواجد حالياً

احمد مراد على is on a distinguished road
للاهمية سنتر لوك البولو 1995

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
أنا جديد معاكم هنا في المنتدى بس الصراحة اول ما شوفته عجبني جدا جدا لأنه مفيد جدا ، ويارب تكون لمشكلتي حل عندكم.
أنا معايا عربية فولكس فاجن بولو فوكس موديل 1995 ، البولو فيها سنترلوك على قرب زي معظم الألماني زي المرسيدس ، انا عملت صيانه للعربية ودهنتها ولما رجعت لقيت ان السنترلوك مش شغال بالمرة ولا من اي باب ، طبعا بكده العربية بتبات مفتوحه وللاسف انا عايش في بلد نائية وحتى محدش عندي يعرف يفتح فرش الباب وعاوز اعرف العيب ممكن يكون في اية ؟؟؟ وياترى هل ممكن يكون مشكله كهربا ؟ مع العلم اني بصيت على كل فيوزات العربية وكلهم شغالين ، وحتى تانك البنزين اتقفل بس الحمد لله لقيت الحل في كتالوج العربيه وحليتها ، لكن دلوقتي واقف معايا مشكلة السنترلوك ، ارجوكم افيدوني
قديم 19-10-2011, 01:06 PM
الصورة الرمزية محمد فيصل
محمد فيصل محمد فيصل غير متواجد حالياً

من انا؟: العبد الفقير لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا السيارات
هواياتي: القراءة فى الموضوعات الفنيه وبالاخص فنيات السيارات

محمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سنتر لوك البولو 1995

لن يحل هذة المشكلة الا كهربائى امين
اعانك الله على مشكلتك

الكلمات الدليلية
بولو