العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA > M11 , M12

قديم 07-09-2011, 07:48 PM
heba_hasan heba_hasan غير متواجد حالياً

heba_hasan will become famous soon enoughheba_hasan will become famous soon enough
للاهمية انا محتاجه مساعدتكم بجد

انا بفكر اجيب M11 بس بصراحه خايفه مووووووووووت من الصيني ومش عارف اعمل ايه ياريت يا جماعه حد يفهمني ايه عيوبها بالظبط بس بالتفصيل لو سمحتوا عشان انا جديده في موضوع العربيات ده وياتري قطع غيرها موجوده ولا ممكن العربيه تتركن علي حاجه هايفه زي فرامل او حاجه كده؟
قديم 07-09-2011, 08:46 PM
الصورة الرمزية A7MED NASSER
A7MED NASSER A7MED NASSER غير متواجد حالياً
مسئول بمبيعات المصرية للسيارات بالمنصورة
التخصص العملى: منسق و مسوق مبيعات السيارات

A7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond reputeA7MED NASSER has a reputation beyond repute
افتراضي رد: انا محتاجه مساعدتكم بجد

و الله عشان تبقي انت عرفه برضوا سياسة السيارات الصيني و توكيلاتها في مصر انهم بينزلوا عربيات رخيصه و يغلوا قطع الغيار و بالفعل فيه حاجات ما بتبقاش موجوده فالتوكيل و لا بره و ممكن تطلوبيها مالتوكيل و توقفي عليها العربيه شهر و لا حاجه علي ماتيجي . بس الحاجات دي بتبقي حظوظ و فعلا ً العربيات الصيني دي بالحظوظ يعني لو حظك حلو هتقعي فعربيه حلو و لو لا قدر الله بيكون حظك انك جبتي عربيه مليانه عيوب و ساعتها تزهقي من كل العربيات و انا بنصحك تبعدي عن ال m11 دي و قدامك عربيات كتير في فئتها و بسعرها برضوا . يعني مثلاً انا برشحلك الهيونداي اكسنت (الشكل العادي) و فيه منها اتوماتيك برضوا لو انتي بتحبي الاتوماتيك بس هتزودي علي فلوسك حاجه 5000 و لا حاجه تقريبا ً و شكرا ً عالموضوع و متابع معاكي الموضوع لو فيه استفسار
قديم 07-09-2011, 11:45 PM
corsair
Guest

انا اعرف اتنين حبايبي كل واحد فيهم شاري العربية ديه واحد بيشكر فيها من هنا لبكره والتاني بيلعن اليوم اللي اشتري فيه العربية

الصيني عامل زي البطيخه يا تطلع حمرا وتريحك ويا تطلع قرعه وتخليكي تندمي علي اليوم اللي اشتريتي فيه العربية

نصيحة خليكي في المضمون احسن وزي ما قال الاستاذ ناصر الصيني بيرخصوه لكن قطع غياره بيغلوها ده اذا لقتيها اساسا
قديم 08-09-2011, 12:09 AM
الصورة الرمزية albarbary
albarbary albarbary غير متواجد حالياً

albarbary is infamous around these partsalbarbary is infamous around these partsalbarbary is infamous around these partsalbarbary is infamous around these partsalbarbary is infamous around these partsalbarbary is infamous around these partsalbarbary is infamous around these partsalbarbary is infamous around these partsalbarbary is infamous around these parts

ما دام حضرتك جديدة فى العربيات يبقى أصلاً متشتريش جديد لأنك كدا مش واخدة على القيادة فى الشارع و العربية هتتخبط منك غصب عنك ، هاتى حاجة مستعمل فى الأول أفضل على ما تعرفى الدنيا

http://youtu.be/GjZMqf-83Ds
قديم 08-09-2011, 12:29 AM
الصورة الرمزية owner
owner owner غير متواجد حالياً
من انا؟: iam legend
التخصص العملى: faculty of english commerce
هواياتي: cars and autos

owner is a name known to allowner is a name known to allowner is a name known to allowner is a name known to allowner is a name known to allowner is a name known to all

لو الاستخدام خفيف يبقا اشترى ولو تقيل يبقا فى افضل ؟