العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتدى الصيانة و اﻹصلاحات > جسم و هيكل السيارة

جسم و هيكل السيارة الموضوعات الخاصة بصيانة جسم و هيكل و زجاج و حليات السيارة

قديم 10-06-2012, 12:49 AM
الصورة الرمزية momen_bondok
momen_bondok momen_bondok غير متواجد حالياً

من انا؟: أنا الفقيـرُ إلـى ربِّ السمـواتِ أنا المُسيكِينُ فى مجموع حالاتـي
التخصص العملى: فى مجال السياحه ( رحلات حج وعُمرة )
هواياتي: البرمجة , ما يخص السيارات , الكمبيوتر, الزراعة

momen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ارجوا ان تلحقونى قبل ما اقتل حد

اااااااه من العيال اللى معاهم عجل
كنت لسة مسمكر العربية وراششها ودافع دم قلبى زى ما بيقولو بعديها باسبوعين تقريبا وانا بلف صنية فى المنطقى عندى لقيت عيل جاى بعجلة طاير عكس اتجاهى (انا كنت ماشى صح) انا اول ما شفت كدة وقفت فوراً الولد بقى ما عرفش يطلع من جنبى فراح لابس فى الكبوت والعجلة بهدلت الرفرف الشمال فى العربية والواد عمال بعيط ومش قادر يقف على قدمة انا والله كنت مذهول ومش عارف اعمل اية بس انا مش غلطان

الله يسامح الاهالى اللى مش بتعلم اولادها التربية
وحضرتك خليك صبور شوية علشان لو ركزت فى موضوع العربيات والخبطات والتكاتك والموتسكلات وبرود الناس هتتعب جامد

بسم الله الرحمن الرحيم
سؤال على بال كل شاب أو رجل يُريد أن يتزوج
كيف اختار الزوجة التي ستظل معي طوال العمر
اوووووووعة تفكر كتير شاهد هذة الحلقة وبأذن الله تأخذ القرار الأخير
وذلك مع فضيلة الشيخ أبي إسحاق الحوينى
الحلقة بجد راااااااائعة والله
طبعا الحلقة (مرئية) وبمساحة خيالية
قديم 10-06-2012, 01:55 AM
donhorus donhorus غير متواجد حالياً
هواياتي: كرة القدم

donhorus is a glorious beacon of lightdonhorus is a glorious beacon of lightdonhorus is a glorious beacon of lightdonhorus is a glorious beacon of lightdonhorus is a glorious beacon of light

طب ياجماعه ايه الحل عشان الواحد يقلل الضرر ده العربيه لسه جديده .انا لما التوك توك خبطنى نزلتله مسكته كده مش عارف اعمل طلع عيل صغير ومعاه عيلين كده والله سبحان من صبرنى كنت هافرمه بس لحظه كده فكرت قولت ده عيل هو واللى معااه يعنى كنت هافرمهم بس خلاص قولت الحمدلله على كل شىء

Sway with me :ff5a 34af6efef0e643e
قديم 10-06-2012, 03:14 AM
الصورة الرمزية محمد حسن عبد الرحمن
محمد حسن عبد الرحمن محمد حسن عبد الرحمن غير متواجد حالياً
هواياتي: معرفة وتجميع المعلومات عن السيارات واحب اصلح اى حاجة بايدى

محمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة donhorus مشاهدة المشاركة

طب ياجماعه ايه الحل عشان الواحد يقلل الضرر ده العربيه لسه جديده .انا لما التوك توك خبطنى نزلتله مسكته كده مش عارف اعمل طلع عيل صغير ومعاه عيلين كده والله سبحان من صبرنى كنت هافرمه بس لحظه كده فكرت قولت ده عيل هو واللى معااه يعنى كنت هافرمهم بس خلاص قولت الحمدلله على كل شىء
السلام عليكم بص يا باشا شوف لو ينفع تحط اكصدامات زى بتاعه المتريكس اللى هى النيكل وهل هيبقى منظرها كويس ولا لا تانى حاجة بالنسبة لمداوة الخرابيش جرب البولش الناعم راح خير وبركة والحمد لله مرحش استعمل الخشن وفى الأول جرب الدعك برفق راح يبقى تمام مرحش تقل ايديك وانت بتدعك ادعك جامد فى مواضع الخرابيش جامد جدا لغاية ما يروح ويراعى إثناء عملية الدعك انه تكون تحت اشعة الشمس علشان البوية بتاعت العربية تكون سخنة وان شاء الله الخرابيش تروح وأرجو انى اكون افدت حضرتك.
أخوك محمد
قديم 10-06-2012, 05:36 PM
كمال.... كمال.... غير متواجد حالياً
هواياتي: السفارى-الصيد

كمال.... is a splendid one to beholdكمال.... is a splendid one to beholdكمال.... is a splendid one to beholdكمال.... is a splendid one to beholdكمال.... is a splendid one to beholdكمال.... is a splendid one to beholdكمال.... is a splendid one to beholdكمال.... is a splendid one to behold

اشترى للعربية غطاء سميك من الجلد المبطن
قديم 11-06-2012, 01:57 AM
donhorus donhorus غير متواجد حالياً
هواياتي: كرة القدم

donhorus is a glorious beacon of lightdonhorus is a glorious beacon of lightdonhorus is a glorious beacon of lightdonhorus is a glorious beacon of lightdonhorus is a glorious beacon of light

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد حسن عبد الرحمن مشاهدة المشاركة

السلام عليكم بص يا باشا شوف لو ينفع تحط اكصدامات زى بتاعه المتريكس اللى هى النيكل وهل هيبقى منظرها كويس ولا لا تانى حاجة بالنسبة لمداوة الخرابيش جرب البولش الناعم راح خير وبركة والحمد لله مرحش استعمل الخشن وفى الأول جرب الدعك برفق راح يبقى تمام مرحش تقل ايديك وانت بتدعك ادعك جامد فى مواضع الخرابيش جامد جدا لغاية ما يروح ويراعى إثناء عملية الدعك انه تكون تحت اشعة الشمس علشان البوية بتاعت العربية تكون سخنة وان شاء الله الخرابيش تروح وأرجو انى اكون افدت حضرتك.
أخوك محمد
الف شكر ياباشا وربنا يترها علينا جميعا

Sway with me :ff5a 34af6efef0e643e