العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تأجير السيارات

تأجير السيارات خاص بمعارض تأجير السيارات ومايتبعها من استفسارات وموضوعات

قديم 25-06-2009, 03:05 PM
noura_taman noura_taman غير متواجد حالياً
من انا؟: أم مصرية
التخصص العملى: ليسانس أداب

noura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سؤال عن أسعار إيجار السيارات ؟؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr. Bolbolan مشاهدة المشاركة

يا أستاذ سمسم ! أنا شايف ان كلام الآنسه أو السيده نورا طمان كلام واقعى و موزون !

و فيه شهامه و جدعنه قل أن تجدها فى النصف الآخر ! و فاهمه كويس ! واذا أخذت سيارتها على ما أعتقد ح تكون

أريح بكتير من اللى ما تعرفوش ( و الله أعلم ) !

Dr. Bolbolan ptmnlo123per1127
يادكتور ميسرسي لذوقك أولا انا السيدة نورا ... ثانيا ايه موضوع قل قوي اننا نجده في النصف الاخر ده ptmnlo123per111 ماهي صوابعك مش شكل بعضها ولا ايه ptmnlo123per1127 عامة انا لازم ارد اي رد ينفع او يفيد اي حد في مصر موتورز لأني من اول ما مصر موتورز انشئت وانا فيها ومعاها والبركة في أستاذ وائل (أبو نورا) - عامة الخيرة فيما اختاره ربنا وربنا يوفق سمسم ويرجع بالسلامة الاول..
قديم 25-06-2009, 03:08 PM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سؤال عن أسعار إيجار السيارات ؟؟

طيب يا سـتى شــكرآآآآآآآآآآ ptmnlo123per111

Dr. Bolbolan ptmnlo123per1127
قديم 19-07-2009, 04:17 AM
cheburashka cheburashka غير متواجد حالياً
من انا؟: وعجلتُ إليكَ ربي لترضى

cheburashka is on a distinguished road
افتراضي طلبات فردية 2009

عايز سيارة لمدة 5 ايام فقط حسافر بيها مطروح لأن ال 128 بتاعتى مش حتستحمل المشوار ده, و مستعد ادفع500 ج للخمس ايام ,لو فى حد يقدر يساعد فى الموضوع ده يبقى خير و بركة

التعديل الأخير تم بواسطة Saif eldien ; 13-10-2010 الساعة 11:29 PM
قديم 19-07-2009, 09:32 PM
osamamorad osamamorad غير متواجد حالياً

osamamorad will become famous soon enough
افتراضي رد: عايز سيارة لمدة 5 ايام فقط

أعتقد إن السعر اللي عاوز تدفعه قليل وغير مناسب إطلاقاًptmnlo123per144
عربية كويسة تسافر بيها مرسى مطروح لمدة 5 أيام لن يقل إيجارها عن 200 جنيه في اليوم بأي حال من الأحوال. ده غير حوالي 500 كم زيادة عن المسموح لك لأن المسافة رايح جاي حوالي 1000 كم فتكون التكلفة كالتالي:
إيجار عربية 5أيام حوالي ألف جنيه + 500 جنيه كيلومتر زائد فيكون الإجمالي 1500 جنيه
قديم 19-07-2009, 09:38 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عايز سيارة لمدة 5 ايام فقط

فعلا صعب اوى الا اذا فيه معرض ممكن يديك اكسنت حالتها تعبانة ولا حاجة وبرضو هيحسب الكيلو متر الزيادة والعربية ممكن تقل باصلها معاك هناك وهتبقى مشكلة

لو عربيتك مفيهاش حاجة خطيرة انصحك تظبطها بال 500 جنية دول وتاخد المشوار على مهلك وتاخود ريست كل 100 - 200 كم تريح فيه الموتور انا كنت بسافر مطروح ببرايد 1100 سى سى وباخد رست كل 200 - 300 كم وراكب فيها خمس اشخاص بالغين بس طبعاً من غير قرص خالص

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

الكلمات الدليلية
مشروع تأجير سيارات, ايجار 2007 لانوس سيارة, ايجار سيارات مصر, سيارة