العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > سيارات حواء

سيارات حواء MasrMotors Girls كل ما يهم المرأة عن عالم السيارات

قديم 25-02-2013, 05:55 PM
الصورة الرمزية lifedream83
lifedream83 lifedream83 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طبيبة

lifedream83 will become famous soon enough
افتراضي الركنة بين العربييتين عشان انا خلاص هاتجنن

السلام عليكم
ازايكوا يارب تكونوا بخير
انا عندي مشكلة ازلية ف موضوع الركنة بين عربيتين دي مش باعرف اعملها خالص
انا لسه متعلمة السواقة بقالي كام شهر و الحمد لله بقيت باخرج بيها كويس لكن مش باعرف اركن خالص اما يكون واقف سايس جانبي يقولي يمين وشمال او لما باغلب خالص باسيبها كده ف الشارع حد يقولي ازاي اركن ينوبكوا ثواب
قديم 25-02-2013, 06:09 PM
shemosamy shemosamy غير متواجد حالياً
هواياتي: كتيرة جدا :)

shemosamy is a jewel in the roughshemosamy is a jewel in the roughshemosamy is a jewel in the rough
افتراضي رد: الركنة بين العربييتين عشان انا خلاص هاتجنن

http://youtu.be/UW0nPZT36MM
بصي علي الفيديو دا يمكن يساعد

قديم 25-02-2013, 06:19 PM
ahmed el gendy ahmed el gendy غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مندوب دعايه طبيه

ahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond repute

بصي هو موضوع الركنه بين عربيتين ده بيكون موهبه من عند ربنا ويا ما ناااس بتسوق حلو ومبتعرفش تركن بين عربيتين وانا واحد من الناس دي بقالي سنتين باسووق وعمري ما عرفت اركن صح بين عربيتين كان لازم جزء من العربيه يبقي طالع بره الصف لحد ما من فتره صغيره اضطريت اركن بين عربيتين وف شارع لو مركنتش بين عربيتين صح هاقفله فتعبت نفسي شويه وف الاخر ركنت صح الصح قلت اعمل زي ما باشوف الناس بتعمل وهي بتركن والحمد لله ركنت فمتقلقيش خااااااااااالص كله بالتعود والمحاوووله
قديم 25-02-2013, 06:53 PM
الصورة الرمزية lifedream83
lifedream83 lifedream83 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طبيبة

lifedream83 will become famous soon enough

طيب ربنا يطمنك انا اخر مرة كنت ف شارع صغير و مفيش غير ركنة بين عربيتيين وكان معايا والدتي و قعدت بتاع ربع ساعة احاول اركن فيها معرفتش لحد ماجه راجل كبير كده و قالي تحبي اركنهالك قولت له ياريت بصراحة انقذني ربنا يكرمه
قديم 25-02-2013, 08:54 PM
الصورة الرمزية tefa_memo
tefa_memo tefa_memo غير متواجد حالياً

tefa_memo is a splendid one to beholdtefa_memo is a splendid one to beholdtefa_memo is a splendid one to beholdtefa_memo is a splendid one to beholdtefa_memo is a splendid one to beholdtefa_memo is a splendid one to beholdtefa_memo is a splendid one to behold

الموضوع عاوز شوية تدريب فقط لاغير والامر ليس بصعب ممكن في اي مكان فاضي في الشارع تحطي اي حاجة في الارض اكبر من مسافة العربية بقليل (( زي الاراطيس بتاع المرور كده )) ومرة واتنين عتلاقي نفسك اتعلمتي زي الفل تركني بين اي عربيتين .....

لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين
اللهم اني استغفرك من كل ذنب اذنبته
...........
سبحان الله وبحمده ... سبحان الله العظيم
...........
سبحان الذي سخر لنا هذا وما كنا له مقرنين وانا الي ربنا لمنقلبون

قَالَ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:
(( الْمُسْلِمُ أَخُو الْمُسْلِمِ لَا يَظْلِمُهُ وَلَا يُسْلِمُهُ وَمَنْ كَانَ فِي حَاجَةِ أَخِيهِ كَانَ اللَّهُ فِي حَاجَتِهِ وَمَنْ فَرَّجَ عَنْ مُسْلِمٍ كُرْبَةً فَرَّجَ اللَّهُ عَنْهُ كُرْبَةً مِنْ كُرُبَاتِ يَوْمِ الْقِيَامَةِ وَمَنْ سَتَرَ مُسْلِمًا سَتَرَهُ اللَّهُ يَوْمَ الْقِيَامَةِ ))