العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > المناسبات الاجتماعية

المناسبات الاجتماعية التهانى والمناسبات الاجتماعية

قديم 24-03-2011, 09:50 AM
الصورة الرمزية ayman abdelrazek
ayman abdelrazek ayman abdelrazek غير متواجد حالياً
التخصص العملى: sales director

ayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond repute
افتراضي رد: انا لله وانا اليه راجعون خالد خليفة توافاه الله

انا لله وانا اليه راجعون
رحمك الله يا خالد وادخلك برحمته فسيح جناته
بالرغم من انى لم اراه الا مره واحدة الا اانه من الاشخاص الذين يدخلون القلب بلا استئذان
رحمك الله يا خالد

أبو الفتوح رئيسأ
قديم 24-03-2011, 10:13 AM
الصورة الرمزية acounter01
acounter01 acounter01 غير متواجد حالياً
من انا؟: الباشا
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: التليفونات المحمولة

acounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond repute

انا لله وانا ايه راجعون
الله يرحمك يا خالد

سبحان الله وبحمده

سبحان الله العظيم
قديم 24-03-2011, 10:16 AM
الصورة الرمزية bmkbmk
bmkbmk bmkbmk غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد كمال
التخصص العملى: Oracle systems consultant
هواياتي: العربيات ... الكمبيوتر ... الجيم

bmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond repute

السلام عليكم يا شباب ... ربنا يرحم الاستاذ خالد يا رب مع انى معرفوش شخصيا بس من كلام الناس واضح أنه كان رجل نحسبه على خير و يستحق منا كل احترام و تقدير و أى مجهود نعمله علشانه يبقى أكيد قليل عليه ... و اعلمكم بانه قد توفى من يومين أحد اصدقائى الاعزاء أيضا كان يعش بالمملكة العربية السعودية بالرياض و كتب على صفحته بالفيس بوك (متجه للأراضى المقدسة لأداء العمرة بعد اشتياق طويل) و بعدها بكام ساعة جاء خبر وفاته وولده نتيجة تعرضهم لحادث سير على الطريق .. الله يرحم جميع موتى المسلمين يا رب

فكان يوجد اقتراح من أحد الاخوة الأفاضل أن يقوم كل منا بقراءة جزء من القرآن الكريم و يدعو الله العلى القدير ان يذهب ثوابه الى الفقيد رحمه الله ... و سوف أبدا بنفسى إن شاء الله و أقرأ الجزء الأول من القرآن الكريم و من تفضل من حضراتكم بقراءة جزء جازاه الله كل خير

......................... ..

يا ترى جاهزين لتجربة السواقة اللى جاية ؟؟؟؟؟!!!!!!!
قديم 24-03-2011, 10:31 AM
الصورة الرمزية auto5truck
auto5truck auto5truck غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان متطلع للأفضل لى و لمجتمعى الأنسانى
التخصص العملى: مدير صيانة أسطول سيارات
هواياتي: صيد السمك

auto5truck is a splendid one to beholdauto5truck is a splendid one to beholdauto5truck is a splendid one to beholdauto5truck is a splendid one to beholdauto5truck is a splendid one to beholdauto5truck is a splendid one to beholdauto5truck is a splendid one to behold

البقاء لله

أحلى بلد ..... بلدى أشجع ولد ..... ولدى
يا مصر يا عمرى يا بسمتى و فجرى

قديم 24-03-2011, 10:41 AM
الصورة الرمزية mhamdy75
mhamdy75 mhamdy75 غير متواجد حالياً

mhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond repute

لا إله إلا الله

إنا لله وإنا إليه راجعون

مهندس / محمد حمدى

https://www.facebook.com/timoncito
انا عضو فى جروب اسبرانزا للجميع

https://www.facebook.com/groups/Speranza4all/