العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا

Accent Verna RB اكسنت فيرنا Hyundai Accent - Verna - RB جميع اجيال اكسنت وفيرنا Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 Hyundai Accent - اكسنت الجيل 1 Hyundai Accent - نيواكسنت الجيل 3 Hyundai Accent - اكسنت ار بى RB الجيل 4

قديم 25-08-2012, 08:47 PM
الصورة الرمزية dr.death
dr.death dr.death غير متواجد حالياً

dr.death is a jewel in the roughdr.death is a jewel in the roughdr.death is a jewel in the roughdr.death is a jewel in the rough
افتراضي كلاكيت تاني مرة عفشة النيو أكسنت

سلام عليكم ورحمة الله أعزائي أغضاء المنتدي الكرام انا عندي مشكلة مع عفشة عربيتي انها بتدبدب وتطنط وتهربد كتير علي المطبات والنقر والحفر والبزابيز .... هية عاملة 22 ألف كيلو قولت أروح بنزينه اربط عفشه رفعوهالي والراجل جه بيربط كل العفشة تمام ومتقرط عليها بالقوي ... حتي العفشجي قالي لاء العفشة تمام ومية مية قدامي أكيد حاجة تانية تلاقي الكاوتش ضغطه مش مظبوط ... المهم انا لسه مظبطش ضغط الكاوتش بس برضو عارف ان لو ظبطه برضو المشكلة مش هتتحل تفتكرو ايه المشكلة ممكن يكون مساعدين خربو ولا أيه العربية لسه موديل السنة اللي فاتت ملحقتش يعني..... :X :X

خلوها تصدي وموديلها يعدي
قديم 27-08-2012, 09:19 AM
الصورة الرمزية sergeant
sergeant sergeant غير متواجد حالياً
من انا؟: م/ احمد هاني

sergeant is a name known to allsergeant is a name known to allsergeant is a name known to allsergeant is a name known to allsergeant is a name known to allsergeant is a name known to all
افتراضي رد: كلاكيت تاني مرة عفشة النيو أكسنت

روح يا باشا اضبطها نيتروجين على 32 عند اي مكان بيردجستون وانشاء الله تبقا تمام

قديم 30-08-2012, 05:15 AM
الصورة الرمزية spear7
spear7 spear7 غير متواجد حالياً

spear7 is a glorious beacon of lightspear7 is a glorious beacon of lightspear7 is a glorious beacon of lightspear7 is a glorious beacon of lightspear7 is a glorious beacon of light

يا باشا و الله هي كدة .... عربية فظيعة غاوية تنطيط و هبد و رزع ... انا ظهري خلاص قرب ينكسر ... بافكر اركب مساعدين للكرسي بتاعي احسن ههههههههههه

ناس كتير نصحوني احط نيتروجين عشان بيخلي الكاوتش طري جدا و الصراحة لسة ماجربتش خالص و مستني اخش الصيانة عشان اتشقلب عليهم هناك و اقوهم يشوفوا لي حل )))

ما يهمكش بس انت لأن كل موديل 2011 كدة بسبب ام المساعدين الغاز دول و حاول تخلي سواقتك انت تبقى سلسة مع العربية يعني مجرد ما تحس انها هتهبد و هترزع ريح العربية و هدي و امشي واحدة واحدة ... ما عادتش مشكلة عندي بالشكل اللي كنت حاسس بيه في الاول )

التعديل الأخير تم بواسطة spear7 ; 30-08-2012 الساعة 05:21 AM
قديم 10-09-2012, 03:55 PM
شريف حجازي شريف حجازي غير متواجد حالياً

شريف حجازي is just really niceشريف حجازي is just really niceشريف حجازي is just really niceشريف حجازي is just really nice

دكتور الموت ههههههههههههههههههههههههه ههههه دا اسمك ولا وظيفتك
قديم 13-10-2012, 01:14 PM
الصورة الرمزية dr.death
dr.death dr.death غير متواجد حالياً

dr.death is a jewel in the roughdr.death is a jewel in the roughdr.death is a jewel in the roughdr.death is a jewel in the rough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة spear7 مشاهدة المشاركة

يا باشا و الله هي كدة .... عربية فظيعة غاوية تنطيط و هبد و رزع ... انا ظهري خلاص قرب ينكسر ... بافكر اركب مساعدين للكرسي بتاعي احسن ههههههههههه

ناس كتير نصحوني احط نيتروجين عشان بيخلي الكاوتش طري جدا و الصراحة لسة ماجربتش خالص و مستني اخش الصيانة عشان اتشقلب عليهم هناك و اقوهم يشوفوا لي حل )))

ما يهمكش بس انت لأن كل موديل 2011 كدة بسبب ام المساعدين الغاز دول و حاول تخلي سواقتك انت تبقى سلسة مع العربية يعني مجرد ما تحس انها هتهبد و هترزع ريح العربية و هدي و امشي واحدة واحدة ... ما عادتش مشكلة عندي بالشكل اللي كنت حاسس بيه في الاول )
شكرا لمشاركتك الغالية والصراحة العربية بتعذب اللي جواها

خلوها تصدي وموديلها يعدي