العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

قديم 17-04-2012, 12:25 AM
الصورة الرمزية dego_story
dego_story dego_story غير متواجد حالياً
التخصص العملى: كلية تجارة

dego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond repute
افتراضي رد: خد فكرة واتجوز بكرة.

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو الشوق كاديلك مشاهدة المشاركة

كاااااااااامل احترامي وتقديري لرأيك ، وطبعا الطبيعي والفطرة اللي اتخلقنا عليها ان الراجل والست بيكملوا بعض انا مش مختلف معاك في اي حاجة من الكلام ده

بس انا فعلا زي ما انت قلت مش من مؤيدي الجواز بدري لانه بيعطل الواحد كتير وبيقضي علي طموحه وده انا شفته من تجارب ناس كتير

بص صوابعك مش زي بعضها، في شخص بيكون نفسيا محتاج يرتبط وحتاج للجو الاسري ( محتاج استقرار عاطفي )

وفيه شخص زي حالاتي مبعرفش اعيش مع حد انا مثلا بحب اهلي جدااااااااااا بس مقدرش اقعد معاهم اكتر من 3 سعات في الاسبوع لو زودت علي ال3 سعات لازم اعمل 100 مشكلة ، ومع ذلك بحب اخرج كل يوم وليا اصحاااااااااب كتير

ولمعلوماتك انا الاول علي دفعتي الحمد لله رب العالمين ال4 سنين

طبائع الناس بتختلف

تحياتي ليك وتقبل فائق احترامي لرئيك

وعلي الفكرة العنوان بتاعك جامد شبه الاعلانات ( خد فكرة واشتري بعدين ) هههههههه بهزر معاك
ماشاء الله بالتوفيق دايما ... وانا متفق معاك الناس مش زى بعضها .. ومتفق معاك جدااااااااااااااااااااااا ااا... ان فى شخص بيكون محتاج جدا الجو الاسرى لانه غير كدة مش بيقدر يحقق اى حاجه .. وواضح انك مش بتحب اى حاجه تربطك خالص... وياباشا انت تهزر زى مانت عايز ونورت الموضوع والله .... وان شاء الله نشوفك وانت عامل موضوع وبتقولنا انك اتجوزت هههههههههههههههههههه....

تصفيح السيارات؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تعلم ميكانيكا السيارات

اكبر موقع شامل للقنوات المتاح مشاهدتها على النت
روائع الاذاعة الجزء الثانى..!!!!!
روائع الاذاعة !!!!!
سيات ابيزا معدلة!!!!!
لعبة تعليم القيادة!!!!!
.ما اروع ان تشد الرحال الى المسجد الحرام.
أستغفر الله ...أستغفر الله...أستغفر الله.
http://hatemfarid.com/trail
وداعا..اللهم ارزقنى لقائه فى جناتك..
قديم 17-04-2012, 12:28 AM

dego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mainz مشاهدة المشاركة

اظفر بزات الدين تربت يداك . هيكون فيه رزق كتير وخير وفير ومش هتلاحق على الخير والرزق الى جايلك . والله زى ما بقولك كده وعلى فكره السعاده الزوجيه هتكون مع واحده زات دين وخلق اما غير زالك فهتكون الحياه معظمها مشاكل سواء ماديه او زوجيه او اسريه
كلام صادق جدااا... مافيش حاجه هتحصل او هتتحق طالما مافيش دين ..جزاك الله كل خير على مشاركتك الجميله دى .... ودعواتك بقى ^_^ ...

تصفيح السيارات؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تعلم ميكانيكا السيارات

روائع الاذاعة !!!!!
سيات ابيزا معدلة!!!!!
لعبة تعليم القيادة!!!!!
قديم 17-04-2012, 12:46 AM
الصورة الرمزية Marlborooo
Marlborooo Marlborooo غير متواجد حالياً
من انا؟: Hassan
هواياتي: مش عارف

Marlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dego_story مشاهدة المشاركة

ماشاء الله بالتوفيق دايما ... وانا متفق معاك الناس مش زى بعضها .. ومتفق معاك جدااااااااااااااااااااااا ااا... ان فى شخص بيكون محتاج جدا الجو الاسرى لانه غير كدة مش بيقدر يحقق اى حاجه .. وواضح انك مش بتحب اى حاجه تربطك خالص... وياباشا انت تهزر زى مانت عايز ونورت الموضوع والله .... وان شاء الله نشوفك وانت عامل موضوع وبتقولنا انك اتجوزت هههههههههههههههههههه....
متجوز:0 10105~332: يا عم هو انا زعلتك في حاجة لا سمح الله ليه بس الكلام ده هههههههههههههه

عموما ربنا يوفقك لما فيه الخير ويكتبلك السعادة في الدنيا والاخرة

عموما استني هعملك موضوع اني اتجوزت كمان 10 سنين
قديم 17-04-2012, 01:36 AM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو الشوق كاديلك مشاهدة المشاركة

متجوز:0 10105~332: يا عم هو انا زعلتك في حاجة لا سمح الله ليه بس الكلام ده هههههههههههههه

عموما ربنا يوفقك لما فيه الخير ويكتبلك السعادة في الدنيا والاخرة

عموما استني هعملك موضوع اني اتجوزت كمان 10 سنين
لالالالالا دا انت قالب الموضوع بطريقه غريبه ليه كدة بس .. ياحج .. دى نتيجه لحاجه قديمه ولا ايه ... لالالا احنا مانقدرش نزعل منك .. بس انا اتمنالك تعيش الحياه اللى ترتاح فيها وتكون فى سعادة فى الدنيا والاخرة وربنا يرزقك للخير دايما ان شاء الله ... 10 سنين كتير اوى ياحج ..مش عايز تشوف ابنك كبير وتلعب معاه ولا ايه ...

تصفيح السيارات؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تعلم ميكانيكا السيارات

روائع الاذاعة !!!!!
سيات ابيزا معدلة!!!!!
لعبة تعليم القيادة!!!!!
قديم 17-04-2012, 08:21 AM
الصورة الرمزية كومندا
كومندا كومندا غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: بروفسير فى حتى
هواياتي: النت والسيارات

كومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond repute

من 10 سنين سالة السوال ده لواحد اكبر منى 45 سنه كده الجواز حلو يا استاذ محمود قالى
لو مرتاح ماديا وعندك شقه يبقا حلو
غير كده هتحس انك طور متعلق فى ساقيه
وفعلا مرتبات تعبانه وايجار جديد ((الله يخربيت اللى عمل القانون ده )).
بس الصراحه الميزه الوحيده فى مشروع الزواج الفاشل ده هيه الاولاد لما تلاقى ابنك او بنت بيضحكلك كده وتلاعبه دى بالدنيا