العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مكافحة سرقة السيارات

مكافحة سرقة السيارات موضوعات حماية السيارات من السرقة و للاعلان عن سيارات مفقودة ( مسروقة )

قديم 31-12-2012, 05:28 PM
eslambaron eslambaron غير متواجد حالياً

eslambaron will become famous soon enougheslambaron will become famous soon enough
افتراضي رد: حد سمع عن سرقة بطارية سيارة قبل كده؟؟؟

ربنا يعوض عليك ياباشا ولو توصلت لطريقه لحماية البطاريه من السرقه ابقى اكتبهلنا علشان كلنا نعملها ربنا معاك
قديم 31-12-2012, 05:31 PM
eslambaron eslambaron غير متواجد حالياً

eslambaron will become famous soon enougheslambaron will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ezzat2002mo مشاهدة المشاركة

ودى صور التقفيصه اللى انا عاملها انا نزلت صورتها على طول

ودى صورتين لجنزير ملحوم فى الكبوت وفى العربيه بتوصلهم بقفل بعد لما بتوارب كبوت العربيه علشان تصعب عمليه الفتح على الحرامى وكمان ممكن قبل ما تقفل الكبوت تفصل كابل الموبينه او الاسبراتير او اى كابل يبقى مستحيل تدوير العربية
دة جزء فى الكبوت

ودة جزء فى العربية
هيه فكره كويسه لاكن الحرامى اللى قدر يفتح الكبوت يقدر يفتح القفل برده هو بس هاياخد وقت اكتر شويه لما يفك البطاريه وانت عارف الناس دول متخصصين فتح اقفال وعربيات وربنا يسترها معانا جميعا
قديم 31-12-2012, 06:40 PM
الصورة الرمزية ezzat2002mo
ezzat2002mo ezzat2002mo غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب فى هيئه قناة السويس

ezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant future

انا معاك استاذ اسلام بس اولا القفل بيعطل الحرامى ومش كل حرامى بيكون جاهز لموضوع الاقفال دة وكمان القفل دة عامل زى قفل الدركسيون يعنى المفتاح بتاعه رابعى الرؤوس ولو الاقفال فتحها سهل كان زمان كل محلات مصر مسروقه من بكرة احنا ياباشا بناخد بالاسباب وكلة على الله تحياتى
قديم 31-12-2012, 10:24 PM
Exact Exact غير متواجد حالياً

Exact has a brilliant futureExact has a brilliant futureExact has a brilliant futureExact has a brilliant futureExact has a brilliant futureExact has a brilliant futureExact has a brilliant futureExact has a brilliant futureExact has a brilliant futureExact has a brilliant futureExact has a brilliant future

طب ايه رأيكم في الحرامي ده
http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=105626

M
قديم 10-01-2013, 11:11 PM
الصورة الرمزية mohamed hossam elemam
mohamed hossam elemam mohamed hossam elemam غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد حسام
التخصص العملى: مامور ضرائب
هواياتي: قياده السيارات

mohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant future

انا عندي كثره الازاز و فتحو الكبوت وخدوا البطاريه