العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 13-12-2009, 09:17 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: المقابله الجاية يوم الجمعة الجاية

الف الف سلامة عليك يا استاذ يسرى وقدر الله وماشاء فعل كان نفسنا نشوفك وطبعا بعد ما عرفت من احمد كنت عايز اطمن على حضرتك بس انا كمان روحت واخدت دور برد شكله جامد شوية المهم طمنا عليك ياباشا عملت ايه مع السواق وعلمت ايه فى العربية دلوقتى

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 13-12-2009, 09:56 PM
الصورة الرمزية ابراهيم داود
ابراهيم داود ابراهيم داود غير متواجد حالياً

ابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond repute

سلامتك ياباشمهندس وائل المهم انت صحتك ايه دلوقتى وعلى فكره عدم دخولك كان ملاحظ ان كان فيه حاجه المهم يكون حضرتك بخير ورجاء طمنا عليك

قديم 13-12-2009, 10:34 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة يسري أبو الخير
إعتـذار

للاستاذ / وائل .. و كل الأخوة أعضاء المنتدى .. و المتواجدون الأن بالمقابلة .. لعدم حضوري لقاءكم الرائع .. لأني و أنا جاي للمقابلة .. اصطدمت بسيارتي الدايو لانوس .... سيارة 124 فيات أجرة .. و المشكلة أن السواق مكانش سايقها كان بيزقوه من الخلف .. عشان المارش عنده عطلان .. و طبعا هو بيزق و يركب سيارته و ملوش دعوه بالطريق المقابل بالمرة .. لغاية ما اصطدم بالرفرف الأمامي شمال .. و هشمه بشكل فظيع .. و أضطررت لأخذ السيارة للسمكري على الفور .. و طبعا أنا مكنتش في المود خالص .. و مينفعش اقابلكم بالشكل ده .. ياريت تقبلوا اعتذاري ..
قدر الله و ما شاء فعل يا استاذ يسري
و الحمد لله انك بخير كان نفسنا نشوفك
ان شاء الله تتعوض المره الجايه

حـازم خـضـر

قديم 13-12-2009, 10:49 PM
الصورة الرمزية يسري أبو الخير
يسري أبو الخير يسري أبو الخير غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب - مجال التصدير
هواياتي: كتابة القصة القصيرة

يسري أبو الخير has a reputation beyond reputeيسري أبو الخير has a reputation beyond reputeيسري أبو الخير has a reputation beyond reputeيسري أبو الخير has a reputation beyond reputeيسري أبو الخير has a reputation beyond reputeيسري أبو الخير has a reputation beyond reputeيسري أبو الخير has a reputation beyond reputeيسري أبو الخير has a reputation beyond reputeيسري أبو الخير has a reputation beyond reputeيسري أبو الخير has a reputation beyond reputeيسري أبو الخير has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa مشاهدة المشاركة

الف الف سلامة عليك يا استاذ يسرى وقدر الله وماشاء فعل كان نفسنا نشوفك وطبعا بعد ما عرفت من احمد كنت عايز اطمن على حضرتك بس انا كمان روحت واخدت دور برد شكله جامد شوية المهم طمنا عليك ياباشا عملت ايه مع السواق وعلمت ايه فى العربية دلوقتى
أبو نورا .. ياغالي .. ألف سلامة عليك من البرد .. أوعي يكون بسبب المقابلة .. اللي أتأخرتو فيها .. عموما ألف سلامة عليك ... ..أما يا سيدي موضوع التصادم كان يوم اللقاء الساعة الخامسة و الربع تقريبا .. و أنا في طريقي إليكم .. ماشي في الأتجاه الطبيعي .. فوجئت بسيارة (تاكسي) فيات 124 قديمة و متهالكة للغاية بيزقها سواقها .. و اثنين من الشارع بيساعدوا في الزق و طبعا هما بيزقوا و مش شافين .. و هو ماسك الدركسيون بأيد و فاتح الباب و بيزق معاهم .. عشان يقفز فيها و تدور العربية من غير المارش .. و في كل ده .. هو مش شابف لأن تركيزه على السيارة و ليس على الطريق .. وأفاجأ به في الأتجاه المعاكس داخل على الرفرف الأمامي مباشرة .. ( حاسب .. حاسب .. مفيش فايدة .. يامعلم .. هو شايفني .. و مش قادر يوقف العربية من اللي بيزقوا من الخلف ) .. و أنا لو تقدمت شوية كنت أخدت الخبطه في الباب و كمان الرفرف .. لكنها جت سليمة و كان الرفرف بالكامل هو الضحية .. تيجي تمسك في السواق .. يقولي أنا مش لاقي شغل .. و لسه طالع .. تعال نعمل محضر يقولي لألأ .. نروح عندي السمكري يشوفها تتكلف كام و أدفع أنا النصف وأنت النصف .. مفيش فايدة .. وطبعا الطريق وقف و الناس اللي شافت .. قولوا للسواق أنت غلطان ..والراجل ليس له ذنب .. المهم . لقيته بالفعل حالته لا تسر عدو و لا حبيب .. صعب عليا وكن عايز أديلو فلوس يصلح المارش .. .. المهم أخذت عربيتي و رحت للسمري بتاعي .. و حكيته على اللي حصل .. قاللي فداك .. كله يتظبط .. و متحملش هم .. المهم عايزين 150 جنيه عشان الليلة دي .. قولته ما باليد حيلة .. اشتغل يا معلم .. خلصها ليلتها و السبت صباحا عند ورشة الدوكو يرش الرفرف بالكامل .. و دي كانت نهاية .. حكايتي مع سواق التاكسي .. و لا أركم الله مكروها في سيارة لديكم ....
تحياتي للجميع

هكذا أنت يا إمرأة .. بين جنبات النفس و الروح
و بين العقل و القلب .. أتدركين لماذا ؟ ......!!!!
قديم 13-12-2009, 11:15 PM
الصورة الرمزية يسري أبو الخير
يسري أبو الخير يسري أبو الخير غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب - مجال التصدير
هواياتي: كتابة القصة القصيرة

يسري أبو الخير has a reputation beyond reputeيسري أبو الخير has a reputation beyond reputeيسري أبو الخير has a reputation beyond reputeيسري أبو الخير has a reputation beyond reputeيسري أبو الخير has a reputation beyond reputeيسري أبو الخير has a reputation beyond reputeيسري أبو الخير has a reputation beyond reputeيسري أبو الخير has a reputation beyond reputeيسري أبو الخير has a reputation beyond reputeيسري أبو الخير has a reputation beyond reputeيسري أبو الخير has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazem_khidr مشاهدة المشاركة

قدر الله و ما شاء فعل يا استاذ يسري
و الحمد لله انك بخير كان نفسنا نشوفك
ان شاء الله تتعوض المره الجايه

شكرا لك أستاذ حازم لسؤالكم عني .. و اتمني أن نلتقي قريبا .. على خير مع كل الأحبة .. من اعضاء منتدانا المتميز ..

تحياتي للجميع

هكذا أنت يا إمرأة .. بين جنبات النفس و الروح
و بين العقل و القلب .. أتدركين لماذا ؟ ......!!!!