العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 07-12-2009, 07:39 PM
الصورة الرمزية gadix
gadix gadix غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس برمجيات

gadix has much to be proud ofgadix has much to be proud ofgadix has much to be proud ofgadix has much to be proud ofgadix has much to be proud ofgadix has much to be proud ofgadix has much to be proud ofgadix has much to be proud ofgadix has much to be proud ofgadix has much to be proud of
افتراضي رد: المقابله الجاية يوم الجمعة الجاية

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr. Bolbolan مشاهدة المشاركة

نتجمع فى الخير ان شاء الله !

بس رجاء حار بمناسبة الآيام السوده اللى احنا عايشينها دلوقت !

بلاش قبلات و أحضان علشان موجة انفلونزا الطيور والخنازير و كل الحيوانات !

و بلاش اللى بالى بالك علشان القعده ما تولعش ! أهى زى الخنازير برده !

Dr. Bolbolan ptmnlo123per122

تقصد ايه يا دكتور ؟ يا ريت حضرتك توضح
الخنازير و الحيوانات و فهمناهم
ايه بقي الحاجات التانية الي بالي بالك و بتولع القعدة و في نفس الوقت زي الخنازير بره؟

سبحان الله و الحمد لله و لا اله الا الله و الله اكبر و الحمد لله علي نعمة الاسلام و رضيت بالله ربا و بالاسلام دينا و بمحمد صلي الله عليه و سلم نبيا و رسولا

اكتب ان شاء الله ولا تكتب انشاء , بارك الله فيكم
قديم 07-12-2009, 07:48 PM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gadix مشاهدة المشاركة

تقصد ايه يا دكتور ؟ يا ريت حضرتك توضح
الخنازير و الحيوانات و فهمناهم
ايه بقي الحاجات التانية الي بالي بالك و بتولع القعدة و في نفس الوقت زي الخنازير بره؟
مالك يا حاج جاد منزعج ليه كده ! ما تخافش ! تعالى انت بش و شرفنا و أنا أشرح لك كل حاجه !

بس هيه والله مش مخدرات بتتولع ولا حاجه بتتشرب ! اعتبرها يا سيدى فزوره و نحلها فى القعده !

لآه لآه أنا مش قصدى تنظيم القاعده ! ما تفهمنيش غلط !

Dr. Bolbolan ptmnlo123per122

ليت الشباب يعود يوما فأخبره بما فعل المشيب بى ! ptmnlo123per1127
قديم 08-12-2009, 01:24 PM
asados asados غير متواجد حالياً

asados will become famous soon enoughasados will become famous soon enough

السلام عليكم ان شا الله اناجاي ودي دعوة خاصة الي الاستاز الكريم ابونوة ولكل المشريفين والاعضاء فى المنتدا الرئع الجميل ان طا لب المسعدة في شرا سيارةجديدةبالتقسط عشان انا معنديش خبرة غير في المنتدا دة ومعرفش فى العربيت حاخة خالص وعلي فكرة انا جي من المنوفية وهبات عند خلتي في المرج واتمنا من الله ان اركم علي الف خير وشكرا لكم جميعا """علي سعت صدركم""" : 260309~146::2 60309~146::26 0309~146::260 309~146:
قديم 08-12-2009, 03:30 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

asados - فورتيك - كينج ميمو - جادكس

انا اللى يكون لى شرف استقبالكم والله ويارب تيجو بالسلامة وتنورنا

حازم - صلاح - كوكى - لانسر
انتو جايين بالامر برضو ان شاء الله علشان وحشتونى والله وبقالنا كتير مقعدناش مع بعض

يارب نتجمع على خير جميعاً ان شاء الله

دكتور عبد السلام حبيبى منتحرمش من فوازيرك دايماً ومتقلقش انا وصلاح بإذن الله هنسبقكم علشان نحجز وهنحاول نشوف مكان مفيهوش شيشة خالص اللى عايز يشيش يجيب شيشتة معاه بقى

ptmnlo123per122

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 08-12-2009, 05:49 PM
pro mada pro mada غير متواجد حالياً

pro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة POP EL GAMED مشاهدة المشاركة

بأذن الله هكون موجود ما هو مبينفعش كل رجاله رينو (والفرنساوى عموما) يختفوا كده لازم يكون فيه حد موجود ولا ايه يا رجاله
اكيد طبعا يا بوب