العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA > A 516

قديم 27-04-2009, 06:07 PM
medomasry medomasry غير متواجد حالياً

medomasry is infamous around these partsmedomasry is infamous around these partsmedomasry is infamous around these partsmedomasry is infamous around these parts
افتراضي رد: قبل أن تشتري اسبيرانزا - احذر!

بقولك ايه الراجل قال الى عندة بصرااحة وانا معايا العربية بقالها سنتين وزى الفل
و من الاخر ***********والكلام دا كلام زاد وبقى صفصتة انا مش عارف ابو نورا ليه ما بيشلش الموضوع دا
يا راجل دا انتا *********** هو الى يقول الحق يبقى خرج عن اداب الحديث دى قله ******************ولو الكلام دا ها يخلينى اتنازل عن عضويتى فامش مشكلة لو ها اخلص من الكلام ******بتاعك دا

(نرجو الأنتباه فى طريقه الكلام مع الأعضاء و بعضهم البعض حيث ان هذه الطريقه و هذا الأسلوب غير مقبول- عن الأداره )

التعديل الأخير تم بواسطة sh_masry ; 27-04-2009 الساعة 08:57 PM
قديم 27-04-2009, 07:52 PM
uioprty uioprty غير متواجد حالياً

uioprty has a spectacular aura aboutuioprty has a spectacular aura about

الاسبرانزا 516 عربية محترمة جدا وجديرة بالافتناء وسيارة تمتاز بالرفاهية وقوة الاداء وحجمها كبير عائلي واوبش عالي جدا...وسعرها اقل من امكنيتها فعلا بكثير
وقوة مطور وسحب راقي

كلام مهندسين مكانيكي في الاسبرانزا 516
قديم 27-04-2009, 09:31 PM

medomasry is infamous around these partsmedomasry is infamous around these partsmedomasry is infamous around these partsmedomasry is infamous around these parts

انا الرسالة دى بوجها للسيد الاستاذ مدير عام المنتدى
انا لما وافقت على الشروط ما كنشى فيها تميز يعنى احنا ناس بنقول راينى ومش علشان فى راى عاجبك تحجم باقى اراء الناس ما ينفعش
وانا زى ما قلت العضوية مش مهما عاندى لو ها تتحكموا فى كلامى او كلام اى حد من الاعضاء المحترمين
وانا لما اقول كلام ارجو انوا ما يتشفرش ok ya boss
salllllllllmooooooooooooo oz
y2 siadet el modi2r el 3am

و الله يا استاذ ميدو رأيك مكتوب فى مشاركاتك لكن لما الموضوع يوصل لأهانه اى عضو فى المنتدى فدا اللى مخالف و لازم يتشال (عن الأداره)

التعديل الأخير تم بواسطة AbOnOrA ; 28-04-2009 الساعة 12:01 AM
قديم 27-04-2009, 10:08 PM
الصورة الرمزية MosTafaFox
MosTafaFox MosTafaFox غير متواجد حالياً

MosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة medomasry مشاهدة المشاركة

انا الرسالة دى بوجها للسيد الاستاذ مدير عام المنتدى
انا لما وافقت على الشروط ما كنشى فيها تميز يعنى احنا ناس بنقول راينى ومش علشان فى راى عاجبك تحجم باقى اراء الناس ما ينفعش
وانا زى ما قلت العضوية مش مهما عاندى لو ها تتحكموا فى كلامى او كلام اى حد من الاعضاء المحترمين
وانا لما اقول كلام ارجو انوا ما يتشفرش ok ya boss
salllllllllmooooooooooooo oz
y2 siadet el modi2r el 3am

و الله يا استاذ ميدو رأيك مكتوب فى مشاركاتك لكن لما الموضوع يوصل لأهانه اى عضو فى المنتدى فدا اللى مخالف و لازم يتشال (عن الأداره)
صلوا على النبى يا جماعة كل واحد بيقول رائية وخلاص واللى عايز يشترى يميز بين الكلام

التعديل الأخير تم بواسطة AbOnOrA ; 28-04-2009 الساعة 12:01 AM
قديم 27-04-2009, 10:47 PM

و هو حضرت سيادتك حد معينك محامى عن الادارة انا مش فاهم ايه الى حصل لمصر موتورز>>>>>>>>>>

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟
حاااااااااااااااااااااااا جة غريبة
وعلى فكرة انا اتكلم فى المنتدى الى انا عايزة وبمززززززززززززززززاجى
يا رب الى عجبوا عاجبوا و الى مش عاجبة يدور على اى حائط
انا اسف للاعضاء المحترمين انا ما اتعوتش اتكلم كدة انا اسف