العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 16-02-2015, 11:54 AM
ato2010 ato2010 غير متواجد حالياً

ato2010 is on a distinguished road
عاجل شراء سيارة فيات 128

بعد اذن الاعضاء هنا انا لسة مبتدئ ف موضوع العربيات و كنت عايز اشترى فيات 128 انا كنت بدور ع موديل 90 او 91 او 92 او 93 بس لما لاقيت ان الموديلت دى قليلة فا ابتديت ادور ع موديلات التمانينات كمان بس مش اقدم من كدا المشكلة بقى انى مبفهمش ف العربيات يعنى ازا كان العربية دى كويسة ولا لا حالة الموتور بتاعها كويس ولا لا الشاسيه بتاعها ف بارومة ولا فيه شروخ ولا لا و كمان معرفش حد او ميكانيكى اثق فيه انوا يجى معايا و انا بشوغ اى عربية لانى سمعت ان المكانيكية الى عندنا رغم انهم بياخدوا فلوس برضوا بيلبسوا الناس ف العربيات وخلاص فا بعد اذنكم لو تقدروا تفيدونى انا مش عارف الموضوع مكانوا هنا صح ولا لا بس بعد اذنكم تفيفدونى و تقلولى اعمل ايه
قديم 16-02-2015, 12:32 PM
walidsaebr_19 walidsaebr_19 غير متواجد حالياً
من انا؟: وليد صابر
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: الشطرنج

walidsaebr_19 is on a distinguished road
افتراضي رد: شراء سيارة فيات 128

سياره فيات ريتمو ريجاتا موديل 1983 - 1300 سى سى - رخصه لحد 4/2016 باسمى

عفشه جديده بالكامل (4 مساعدين منرو- مقصات - علبه دريكسيون كامله بالبارات تركى -كبالن-طنابير - تيل) . كاوتش جديد . بطاريه جيده . ضفيره كهرباء جديده عموله .موتور ممتاز . الحاله العامه جيده جدا .
فابريكه دواخل لمشاهده الصور اضغط على اللينك

ط³ظٹط§ط±ط§طھ ظ…ط³طھط¹ظ…ظ„ط© | ظپظٹط§طھ | ط±ظٹطھظ…ظˆ | 1300 ط³ظٹ ط³ظٹ | ظ…ظˆط¯ظٹظ„ ط³ظ†ط© 1983 - ContactCars.com

التعديل الأخير تم بواسطة walidsaebr_19 ; 16-02-2015 الساعة 12:45 PM
قديم 16-02-2015, 01:26 PM
الصورة الرمزية momen_bondok
momen_bondok momen_bondok غير متواجد حالياً

من انا؟: أنا الفقيـرُ إلـى ربِّ السمـواتِ أنا المُسيكِينُ فى مجموع حالاتـي
التخصص العملى: فى مجال السياحه ( رحلات حج وعُمرة )
هواياتي: البرمجة , ما يخص السيارات , الكمبيوتر, الزراعة

momen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond repute
افتراضي رد: شراء سيارة فيات 128

اولا شئ انت معاك كام هو دة اللى هيحدد
واكيد لازم تكشف على العربية كويس سمكره ومحرك ممكن بردو تكشف عليها فى بنزينه موجودة فى روكسى كويسه فى الموضوع دة

بسم الله الرحمن الرحيم
سؤال على بال كل شاب أو رجل يُريد أن يتزوج
كيف اختار الزوجة التي ستظل معي طوال العمر
اوووووووعة تفكر كتير شاهد هذة الحلقة وبأذن الله تأخذ القرار الأخير
وذلك مع فضيلة الشيخ أبي إسحاق الحوينى
الحلقة بجد راااااااائعة والله
طبعا الحلقة (مرئية) وبمساحة خيالية