العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > سيارات حواء

سيارات حواء MasrMotors Girls كل ما يهم المرأة عن عالم السيارات

قديم 24-05-2011, 07:08 PM
الصورة الرمزية د.هبه77
د.هبه77 د.هبه77 غير متواجد حالياً

د.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الحوادث اللى حصلتلك بسبب قياده السيدات

انتو برضة مش فاهمين قصدي انا قصدي ان احنا نبعد عن التحيز وكل واحد يكتب عن حادثة كان هو السبب فيها وعادي يعني نتعلم من اخطاء بعضنا ومين يعني مبيغلطش او مابياخدش باله
كلمة صاحبتي قالتهالي
السواقة من ان انتي تسوقي كويس لا السواقة ان انتي تتفادي اخطاء الاخرين
كلمة بقي والدتي قالتهالي
ودة يستحيل يتحقق الا لو بتسوقي اكتر شئ علي 80
ممكن تبتدي الاستفادة؟

بسم الله الرحمن الرحيم
وما كان ربك نسيا
صدق الله العظيم

قديم 25-05-2011, 11:34 AM
الصورة الرمزية akerima
akerima akerima غير متواجد حالياً
من انا؟: VW OLD Beetle Big FAN
التخصص العملى: Sales
هواياتي: IT

akerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دهبه77 مشاهدة المشاركة

ليه هي عربيتك نوعها اية بالضبط !!!!!!!!!
يتهيالي والله اعلم ممكن نسال فيها حد كبير
لما بترجع بالعربية لورا تللاقيها سبحان الله الفوانيس الخلفية بتنور احمر .....معجزة
او يمكن عربيتي انا بس
وكمان في عربيات بتتكلم تخيل 1!!!
بتقول انتبة من فضلك السيارة ترجع الي الخلف

واضح ان فية تصميم ان العربية لما بترجع ورا النور بيبقي احمر؟؟؟؟ هوا السؤال اللي المفروض يتسال هنا هيا عربية حضرتك نوعها اية؟؟؟

اللي انا عارفة ان معظم العربيات (هيا بصراحة كلها) لما بتجيب مارشدير النور اللي ورا بينور ابيض مش كده ولا اية والله ابيض هوا اية اللي حصلنا ابيض ابيض انا متاكد - هوا مش ابيض؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فى كل شارع فى بلادى صوت الحريه بينادى

Ashraf Kerima
قديم 25-05-2011, 11:41 AM
الصورة الرمزية akerima
akerima akerima غير متواجد حالياً
من انا؟: VW OLD Beetle Big FAN
التخصص العملى: Sales
هواياتي: IT

akerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة akerima مشاهدة المشاركة

واضح ان فية تصميم ان العربية لما بترجع ورا النور بيبقي احمر؟؟؟؟ هوا السؤال اللي المفروض يتسال هنا هيا عربية حضرتك نوعها اية؟؟؟

اللي انا عارفة ان معظم العربيات (هيا بصراحة كلها) لما بتجيب مارشدير النور اللي ورا بينور ابيض مش كده ولا اية والله ابيض هوا اية اللي حصلنا ابيض ابيض انا متاكد - هوا مش ابيض؟؟؟؟؟؟؟؟؟

انت قولتي انك مابتزعليش من الهزار ودي دعابة ------------- بس هوا ابيض مش احمر الاحمر دا بتاع الفرامل

فى كل شارع فى بلادى صوت الحريه بينادى

Ashraf Kerima
قديم 25-05-2011, 12:04 PM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute

خلاص ياجماعه احمر احمر مش اشكال يعنى الألوان يعن امعنى دى اللى هتبقى ثابته مكل حاجه اتغيرت .............زز حتيجى على دى واحب افكركم بحاجه
ان مصر قبل 25 يناير غير بعد 25 يناير
يعنى ممكن النور يكون احمر وانت راجع من بعد الثوره :craz yW14: :craz yW14:

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ
قديم 25-05-2011, 06:48 PM
الصورة الرمزية د.هبه77
د.هبه77 د.هبه77 غير متواجد حالياً

د.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond repute

فعلا وانت راجع من الثورة وداخل علي نبيل الوقاد بيبقي احمر
عموما ابيض او اجمر مش دي الحاجاات البسيطة اللي ندق عليها
اذا كان حسني مبارك تنحي هنتكلم بقي في نور العربية وانت راجع ابيض ولا احمر
وبعدين ما دلوقتي بيفيمو الفوانيس الخلفية كلها وبتبقي سودة خالص خلاص الالوان مبقتش قضية
بس برضة احمر!!

بسم الله الرحمن الرحيم
وما كان ربك نسيا
صدق الله العظيم