العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > سيارات حواء

سيارات حواء MasrMotors Girls كل ما يهم المرأة عن عالم السيارات

قديم 23-05-2011, 08:46 PM
الصورة الرمزية mar mar
mar mar mar mar غير متواجد حالياً

مشرفة العام و منتدى البنات
من انا؟: :)
التخصص العملى: سكرتيره تحرير اب تيم
هواياتي: الشعر والكتابه عموما

mar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الحوادث اللى حصلتلك بسبب قياده السيدات

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

ليه بس كدا يا باسم تفتح السيرة ديه اهي مرمر هتتقمص دلوقتي من الحقيقة

بص بقا يا سيدي انا اكتر معاناتي بتبقي معاهم هو انا كرهي للسواقة كان من شوية ماهو منهم واللي بشوفوا

المهم انا في يوم كنت خارج من ارض المعارض وماشي نحية مطلع كوبري 6 اكتوبر والطريق زحمة وبقف في امان الله علشان الزحمة والاقيلك اللي لبسه في العربية من ورا

واحده ست راكبه 128 وماشيه سرحانه ومش في دماغها ان الطريق وقف بس هقول ايه زعقت بأعلي صوتي في الشارع وقولت امتي نرتاح بقا يا رب هههههههههههههه

تاني مره بردك زيك كدا واحده بردك عامله نفسها اللي مصر ماجبتش غيرها في السواقه وماشيه تدي في غرز علي طريق المليون شجرة وانا بطبيعتي وانا مروح من الشغل ببقا ماشي هادي ومشغل موسيقي هادية علشان اريح اعصابي شوية والقيلك الاستاذه ديه كانت هتلبس كذا عربية في بعض وانا من ضمنهم وكملت ولا في دماغها بس علي مين كان نفسي اسمعك صوت ماتور الفيرنا في اليوم ده حسيت اني راكب موستنج مش فيرنا وجيبتهالك في لمح البصر وفاكراني داخل معاها في سباق بس احلي حاجه فضلت ازنق عليها لحد ما زنقت عربيتها في يوتيرن وخرجتها من الطريق خالص هههههههههههههههههههههه وبكدا طفيت ناري منها

والباقي بقا بشوفوا وانا رايح الشغل يوم الجمعه الصبح كل شوية تلاقي عربية خارجه زي الديزل من شارع جانبي علي شارع رئيسي وتبص تلاقي واحده ست اللي سايقها

هقول ايه نفسي اصحي كدا وملقيش حد منهم في الشارع

هو الشعب غايب عنهم فين مش المفروض نخلعهم زي ما خلعنا حسني ولا ايه يا بيسو
عاجل I رصد تجمهر البنانيت اللي هما احنا حولين الميدان لرفض اسائة الرجال ليهم

وانا من موقعي هذا اشجب واحتج واندد بما يحدث لنا علي صفحات مصر موتورز والي الجهااااااااااااااد يا بنات

انا صوتي لخالد علي
http://www.youtube.com/watch?v=cPMgY...&feature=share
قديم 23-05-2011, 09:11 PM
الصورة الرمزية kimocyc
kimocyc kimocyc غير متواجد حالياً

kimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond repute

جبتو لنفسك يا عم باسم.. قابل بقا.. ههههههه
على فكرة هو اسوء حاجة فيهم ان مبيعبروش المرايات وكإنها غير موجودة.. وتحس لما واحدة تبص على المرايا اليمين مثلا.. بتنح فيها اكنها ادام مراية البيت.. ومفيش مرايات تاني تبص عليها لتأمين الطريق..
قديم 23-05-2011, 09:13 PM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

ليه بس كدا يا باسم تفتح السيرة ديه اهي مرمر هتتقمص دلوقتي من الحقيقة

بص بقا يا سيدي انا اكتر معاناتي بتبقي معاهم هو انا كرهي للسواقة كان من شوية ماهو منهم واللي بشوفوا

المهم انا في يوم كنت خارج من ارض المعارض وماشي نحية مطلع كوبري 6 اكتوبر والطريق زحمة وبقف في امان الله علشان الزحمة والاقيلك اللي لبسه في العربية من ورا

واحده ست راكبه 128 وماشيه سرحانه ومش في دماغها ان الطريق وقف بس هقول ايه زعقت بأعلي صوتي في الشارع وقولت امتي نرتاح بقا يا رب هههههههههههههه

تاني مره بردك زيك كدا واحده بردك عامله نفسها اللي مصر ماجبتش غيرها في السواقه وماشيه تدي في غرز علي طريق المليون شجرة وانا بطبيعتي وانا مروح من الشغل ببقا ماشي هادي ومشغل موسيقي هادية علشان اريح اعصابي شوية والقيلك الاستاذه ديه كانت هتلبس كذا عربية في بعض وانا من ضمنهم وكملت ولا في دماغها بس علي مين كان نفسي اسمعك صوت ماتور الفيرنا في اليوم ده حسيت اني راكب موستنج مش فيرنا وجيبتهالك في لمح البصر وفاكراني داخل معاها في سباق بس احلي حاجه فضلت ازنق عليها لحد ما زنقت عربيتها في يوتيرن وخرجتها من الطريق خالص هههههههههههههههههههههه وبكدا طفيت ناري منها

والباقي بقا بشوفوا وانا رايح الشغل يوم الجمعه الصبح كل شوية تلاقي عربية خارجه زي الديزل من شارع جانبي علي شارع رئيسي وتبص تلاقي واحده ست اللي سايقها

هقول ايه نفسي اصحي كدا وملقيش حد منهم في الشارع

هو الشعب غايب عنهم فين مش المفروض نخلعهم زي ما خلعنا حسني ولا ايه يا بيسو
معااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااك ياكبير طبعا فى كل كلمه

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ
قديم 24-05-2011, 12:53 AM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mar mar مشاهدة المشاركة

عاجل I رصد تجمهر البنانيت اللي هما احنا حولين الميدان لرفض اسائة الرجال ليهم

وانا من موقعي هذا اشجب واحتج واندد بما يحدث لنا علي صفحات مصر موتورز والي الجهااااااااااااااد يا بنات

احنا اسفين يا صلاح هههههههههههههههههههههههه

مش هنقولها ابداً الجملة ديه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BASSEM BESO مشاهدة المشاركة

معااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااك ياكبير طبعا فى كل كلمه

الله عليك يا بيسو ليك عليا اول ما نخلص المهمه همسكك قسم الصيني كله لوحدك
قديم 24-05-2011, 01:15 AM
الصورة الرمزية د.هبه77
د.هبه77 د.هبه77 غير متواجد حالياً

د.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond repute

واضح ان السيدات محتاجين ابادة!!!
عموما انا اول خبطة ف العربية وكان لسة مكملتش شهر الحمد لله طبعا
كانت في الباب الخلفي اليمين
كنت راكنة ادام البيت والحمد لله كان في دليفري بموتوسيكل حطها جنب العربية و....
اهو راجل هو السبب!!
يعني مش الستات الي بيخبطو وبس
هو ممكن نقلب الموضوع حاجه حلوة كل واحد يعترف سواء راجل او ست بخطا او حادثة كان هو السبب فيها
هبتدي بنفسي .....
مرة كنت راكنة في موقف العتبة بتاع السيارات وبعدين وانا مروحة
برجع بالعربية ومش شايفة كويس من العربية اللي علي يميني وبصراحة دست بنزين مرة واحدة بالغلط المهم كان عربية جاية وراية
وخدت الختم
!!!
عبارة عن نيشان طويل بالعرض ابتداء من الباب الاول والباب الخلفي المهم كانت عربيتي قديمة بقي والاكصدام بتاعها ما شاء الله اللهم لا حسد
انا بقي نزلت ساكتة منطقتش حتي اسفة معرفتش اقولها
اصل العربية بتاعته كانت....
حاجه كدة كبيرة وسودا(بايني عليها مهمة)
انا من الخضة مشفتش اي حاجه
اصلا انا لو كنت بعت العربية مكنتش هنفع اصلحله عربيته ساعتها
لقيت راجل كبير نزل بص ع العربية وبصلي قلت بس ....كدة خلاص
مستقبلي ضاع
لقيته ركب العربية ومشي!!!
بس وانا واقفة ومش عارفة لا اتكلم ولا اتحرك
لا وكمان مشي ودة ادهشني اكتر واكتر
شوية كدة ورحت ركبت العربية ومشيت بصراحة ربنا يكرمه ولو اني معرفش هو مين يعني بس يا ريت كلكو تدعولة بظهر الغيب

بسم الله الرحمن الرحيم
وما كان ربك نسيا
صدق الله العظيم