العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > سيارات حواء

سيارات حواء MasrMotors Girls كل ما يهم المرأة عن عالم السيارات

قديم 03-07-2011, 03:34 PM
الصورة الرمزية fineart607
fineart607 fineart607 غير متواجد حالياً
من انا؟: mahmoud
التخصص العملى: جيولوجى
هواياتي: السيارات - رسم -

fineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الحوادث اللى حصلتلك بسبب قياده السيدات

ههههههههههههههههه
معلش انى بادىء بالضحك اصل فعلا لما بشوفهم بابعد عنهم وبكون عامل حسابى ان فى رد فعل ممكن يحصل فى اى وقت لاى اتجاه بسبب او بدون معلش انا اسف انا مقتنع بكده ومش هنكر ان فى رجالة قيادتهم متهوره ووحشه جدا

الى اتذكره الحمد لله مش لى حتى الان
ان خالى كانلسه جايب 406 سنة 2004 وكانت ايامها ب228 الف او حاجه مقاربة وركنها وطلع سكنة بعد ما غطى السيارة البواب نده علية بعدها لان واحده عمالة تعيط فى الشارع اصلها دخلة فى الباب وطبقته ولا حول ولا قوة الا بالله

geologist the best
قديم 05-07-2011, 10:46 AM
MounT MounT غير متواجد حالياً

MounT will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة akerima مشاهدة المشاركة

هوا نور الرجوع بيبقي احمر؟؟؟ - يا جماعة شيلوني من هنا ولا اعملو فيا اي حاجة
ياباشا انت سليم ، انت فى كامل قواك العقلية ، أتطمن انت كويس قال أحمر قال ههههههه ، جايز الأبيض بقي شفاف ومش بيعرفوا يشوفوه ههههه

والله بكون كذا مرة سايق وشايف عربية قدامي ومش شايف مين اللى راكبها ، اقول اللى سايق العربية دي واحدة ست ، لايمكن حد يعمل كدة غير واحدة ست ، واشهد الي قاعد معايا فى العربية واقرب من العربية الهدف وألاقي الشبح اقصد الواحدة الست :D

وياريت موضوع منع الستات من القيادة اللى فى السعودية يتطبق فى مصر :D
او يضاف للسيدات امتحان قياس رد الفعل و امتحان الإرتباك و امتحان التوتر و إمتحان الركن وامتحان ظروف القيادة الصعبة و اللى ينجح منهم ياخد الرخصة، فى لحظة تلاقيها تتلخبط تقلب الدنيا كلها وراها ، يا إما تسرح ولازم تصحيها بكلاكس هورن بتاع نقل ثقيل فتتلخبط أكثر ، ياتنسي الطريق وتقوم واقفة مش عارفة تعمل اية ، يا إما تخبط حد وتتثبت فى عربيتها ولا تقدر تنزل ولا تقدر تمشي ولا تتكلم، يا إما تطلع انت اللى غلطان وخبط عربيتها بظهرك ، يا إما تسوق بتهور ودة اللي قلبهم جامد شوية او عندها خبره شهرين قيادة ، يا إما تسوق بحرص شديد ودة الاغلب ، والنوع المعتدل منهم قل وندر

وبلاش اتكلم عن الباركنيج لان كدة هيبقي فضايح . و الموبايل اثناء القيادة ممكن تحس ان الموبايل امتداد طبيعي وجزء لا يتجزأ من الأذن

انا بكون سايق وبأجزم ان العربية الفلانية سايقها واحدة ست من غير ما اشوفها ، وكلامي بيطلع صح غالباً بسبب طريقة القيادة العجيبة
فى حد يعمل كدة بالعربية وهو سايق ؟ :D
قديم 05-07-2011, 11:48 AM
الصورة الرمزية فادي مكرم
فادي مكرم فادي مكرم غير متواجد حالياً
من انا؟: Fady Makram
التخصص العملى: Mechatronics Engineering
هواياتي: Mechanics , Robotics

فادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond repute

موضوع جمييييييييل بجد

وفعلا تقدر تحدد اي عربية سايقاها واحدة ست من على الطريق " بص العربية دى اكييد سايقاها ست "
وبتطلع فعلا ست

الموقف الوحيد الحمد لله كنت رايح برج العرب من اسكندرية
وانا ماشي ع الكورنيش و هدخل من قناة السويس فى يو تيرن عند مكتبة اسكندرية
المهم الست كانت سايقة JEEP وعمالة تحدف عليا يمين وقافلة الازاز ولازقة التليفون على ودانها
كلاكس نور عالي ياااااااسسسست وطبعا ومفيش مفر غير الفرامل طبعا اللي معايا فى العربية ماتو من الخضة
ولاقيتها بكل برود راحت عادلة العربية فى حارتها و قال يعنى حست انها ممكن لا سمح الله تكون قفلت عليا

جبتها ع الطريق و بكلمها قالتلي انا ؟؟!! امتى؟!! وراحت رافعة الازاز و مشت

بصراحة انا اختى مش عاوز اعلمها السواقة حتى عشان متتحطش ف المواقف دي
ولا تكسر على حد ولا تضايق حد و لا حد يقولها بابك مفتوح والحوارات دي
اتمرمط انا واشتغلها سواق احسن

أسألكم الدعاء لوالدي بالرحمة

It's Nice to be Important but, It's More Important to be Nice