العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > سيارات حواء

سيارات حواء MasrMotors Girls كل ما يهم المرأة عن عالم السيارات

قديم 23-05-2011, 10:52 AM
الصورة الرمزية Mr.Mamo
Mr.Mamo Mr.Mamo غير متواجد حالياً

مدير مبيعات - جنرال أوتوموتيف
التخصص العملى: منسق مبيعات سيارات
هواياتي: العاب الكمبيوتر الجماعية(كره القدم )

Mr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: نساء رفضت تعليمهم القياده ( واليكم وجهه نظري )

لأ الموضوع مش كده ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------وجهة نظري هي قلقي وخوفي عليهم مش خوفي من انهم ميعرفوش يتصرفوا الاستاذه نوجا قالت ايه ( انا شخصيا مستعدة لو حاجة حصلت اتصرف زى اى راجل اغير الاستبن ولو معرفتش هقفل العربية واخد تاكسى واروح اجيب ميكانيكى او اروح وابعت حد يعنى افرض ان اخويا مشغول اقعد اعيط على الطريق بصراحة انا حاسة ان الزمن زمن البنت اللى بتعرف تتصرف ) وكأن الموضوع بهذه البساطه ..... اصل الميكانيكي هيجي معاها عشان يغير فرده الكاوتش تفتكروا لو راجل اللي راح للميكانيكي عشان يجي يغير معاه فرده الكاوتش هيروح معاه ؟ -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ثم معلش يعني لما اختي أو مراتي أو أمي تعمل كده وانا عايش علي وش الدنيا يبقي فعلا الزمن ده زمن البنات ...------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ اعتقد ان البنات بدأوا يتنازلوا عن حقهم في حياه كريمه و عايز اعرف بقه من الاخر كاااااااااااااااااااااام راااااااااااااااااااااااج ل في المنتدي يقبل علي اخته أو مراته أو أمه أو حتي نوجا 28 انها تقف تغير العجله في الطريق أو تروح تجيب الميكانيكي يجي يغير الكاوتش ........... الرجاء الرد ( انتوا فيييييييييين يا رجاله )

Mr / Mahmoud Gamal
استشاري عام و مدير مبيعات سيارات
mahmoud_gamal_1000@yahoo. com

للتعاقد وشراء ( أي سياره ) الرجاء الالتزام بمواعيد الاتصال
نيسان : ا / فكري الحلوجي 01223311114

هيونداي
و شيفروليه
و اوبل
وجيلي ومازدا
: ا/ احمد دعباس 01210301121

( الاتصال من الساعه العاشره صباحا وحتي العاشره مساء ماعدا يوم الجمعه )
قديم 23-05-2011, 11:12 AM
نوجا28 نوجا28 غير متواجد حالياً
من انا؟: مبحبش الحشريين
التخصص العملى: محامية حرة
هواياتي: القراءة

نوجا28 has a spectacular aura aboutنوجا28 has a spectacular aura aboutنوجا28 has a spectacular aura about

هههههههههههههههههههههههه يا جميل انا عموما قلت على حسب شخصيتى انا مش اعتمادية خالص واى موقف صعب اتصل بحد للاسف الشخصيلت بتختلف وتاكد انى لما هتحط فى موقف مش هتصل بحد يمكن كل انسان حسب حياته او حسب الظروف اللى مر بها على اى حال ربنا يخليك لهم يعنى انا مثلا بابا مشفتوش اصلا وماما اتوفت وانا صغيرة جدا واخويا بيسافر ومن هنا بصراحة اتعلمت اعتمد على نفسى فى كل حاجة واتصرف بقوة لانى مضطرة وبقت فى شخصيتى وبعدين هيجى على فكرة كله بالفلوس هيجى وان شاء الله متعطلش خالص قول يارب ولو على الاستبن هقف اركبه مش فى كوريك متقلقش انا مش فافى ولا هقف اعيط هههههههههه
قديم 23-05-2011, 11:16 AM
نوجا28 نوجا28 غير متواجد حالياً
من انا؟: مبحبش الحشريين
التخصص العملى: محامية حرة
هواياتي: القراءة

نوجا28 has a spectacular aura aboutنوجا28 has a spectacular aura aboutنوجا28 has a spectacular aura about

وبعدين افرض انى مش هعلم البنت تتصرف فى الزمن ده هشوف شغلى ازاى بقى وحياتى انا عموما اخويا معتبر انه سايب راجل فى البيت وانا شخصيا بتضايق من اللى يعاملنى كبنت ومش هعرف اتصرف لانى اتعلمت وخرجت للدنيا مش من العصر الاموى وقاعدة ورا المشربية صدقنى الدنيا اتغيرت اوى وربنا ما يجيب مشاكل يارب لا لى ولا لاهل بيتك ولا لاى حد
تعر فانا اخويا زيك كده خايف على من جراتى دى بس انا جراتى فيها حذر جدا هقولك مثال لو كشاف النور مثلا جه واخويا مش هنا بفتح واقف على باب الشقة مبدخلش وراه ليه بقى بقلق من قصة التخدير الاغتصاب القصص دى فبكون فى الامان وفى نفس الوقت قضيت مصلحتى واتصرفت ده قصدى
قديم 23-05-2011, 12:43 PM
الصورة الرمزية Mr.Mamo
Mr.Mamo Mr.Mamo غير متواجد حالياً

مدير مبيعات - جنرال أوتوموتيف
التخصص العملى: منسق مبيعات سيارات
هواياتي: العاب الكمبيوتر الجماعية(كره القدم )

Mr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond repute

ربنا يسترها معاكي ومعانا و برافو عليكي أوي بس برده لازم نخاف عليكوا عشان دا حقكوا علينا ولا ايه يا نوجا ؟

Mr / Mahmoud Gamal
استشاري عام و مدير مبيعات سيارات
mahmoud_gamal_1000@yahoo. com

للتعاقد وشراء ( أي سياره ) الرجاء الالتزام بمواعيد الاتصال
نيسان : ا / فكري الحلوجي 01223311114

هيونداي
و شيفروليه
و اوبل
وجيلي ومازدا
: ا/ احمد دعباس 01210301121

( الاتصال من الساعه العاشره صباحا وحتي العاشره مساء ماعدا يوم الجمعه )
قديم 23-05-2011, 01:14 PM
الصورة الرمزية mar mar
mar mar mar mar غير متواجد حالياً

مشرفة العام و منتدى البنات
من انا؟: :)
التخصص العملى: سكرتيره تحرير اب تيم
هواياتي: الشعر والكتابه عموما

mar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mr.Mamo مشاهدة المشاركة

لأ الموضوع مش كده ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------وجهة نظري هي قلقي وخوفي عليهم مش خوفي من انهم ميعرفوش يتصرفوا الاستاذه نوجا قالت ايه ( انا شخصيا مستعدة لو حاجة حصلت اتصرف زى اى راجل اغير الاستبن ولو معرفتش هقفل العربية واخد تاكسى واروح اجيب ميكانيكى او اروح وابعت حد يعنى افرض ان اخويا مشغول اقعد اعيط على الطريق بصراحة انا حاسة ان الزمن زمن البنت اللى بتعرف تتصرف ) وكأن الموضوع بهذه البساطه ..... اصل الميكانيكي هيجي معاها عشان يغير فرده الكاوتش تفتكروا لو راجل اللي راح للميكانيكي عشان يجي يغير معاه فرده الكاوتش هيروح معاه ؟ -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ثم معلش يعني لما اختي أو مراتي أو أمي تعمل كده وانا عايش علي وش الدنيا يبقي فعلا الزمن ده زمن البنات ...------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ اعتقد ان البنات بدأوا يتنازلوا عن حقهم في حياه كريمه و عايز اعرف بقه من الاخر كاااااااااااااااااااااام راااااااااااااااااااااااج ل في المنتدي يقبل علي اخته أو مراته أو أمه أو حتي نوجا 28 انها تقف تغير العجله في الطريق أو تروح تجيب الميكانيكي يجي يغير الكاوتش ........... الرجاء الرد ( انتوا فيييييييييين يا رجاله )
: : 018A1D~146:

انا صوتي لخالد علي
http://www.youtube.com/watch?v=cPMgY...&feature=share