العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > سيارات حواء

سيارات حواء MasrMotors Girls كل ما يهم المرأة عن عالم السيارات

قديم 18-04-2013, 03:24 AM
cars admire
Guest

افتراضي رد: ده اول موضوع ليا ممكن تساعدوني؟؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة enas ana مشاهدة المشاركة

طول عمري هتجنن واسوق عربيه وبعشق العربيات جدا لكن للاسف لسه جديده في السواقه ياما طفشت ناس وعصبتهم ونرفزتهم وانا بتعلم السواقه بتعلم على كبر بقى

مع اني معملتش حاجه تنرفز يعني بيقولي انقلي للتاني قولتله حاضر وسيبت الدريكسيون وبصيت تحت رجلي ادور على الدبرياج ده فين قعد يزعق ويقول انقلي وانتي باصه قدامك وماسكه الطاره هي طاره ولا دريكسيون اهو انت بكلامك ده بتلخبطني ويقولي بصي وراكي في المرايه قبل ماتروحي يمين ولا شمال فانا انفعلت وقولتله يعني انا هبص في المرايه ولا هنقل ولا همسك الدريكسيون؟ كل ده في وقت واحد؟ هقطع نفسي يعني ؟افتكرت مرسي الزناتي وهو بيقول الاتنين؟اذاكر وانجح؟ وعبد المعطي الناظر اللي ميقدرش يعطي عطائين في نفس الوقت ياااه كانت ايام
ومن ساعتها مشوفتهوش في مكتب تعليم السواقه تاني تفتكروا ليه؟ ماعلينا نصيبه بقى اكل عيشه واتقطع مش انا السبب طبعا

ياااه المهم متغيروش الموضوع

انا عارفه اني رغايه دلوقتي انا بدات اتعلم من جديد والحمدلله في امل بتعلم على عربيه سوزوكي على فكره انا معرفش موديلها ايه بس هي منتشره جدا كمواصلات يعني هتقولولي ايه علاقة ده بالموضوع هقولكم ايوه صح عندكم حق

دلوقتي انا عاوزة اشتري عربيه حلوة متكونش مستعمله لاني مش ضامنه اشتريها بمشكله واصرف عليها وكمان انا عاوزة اكون انا ال واحده اركبها لضمان انها كويسة وكل حاجه فيها كويسة ومظبوطه

دلوقتي انا بحب جدا الهاتشباك زي الشيفروليه سبارك 2013

والفيات بونتو 2013

والرينو كليو 2013

علشان يعني تعرفوا شكل الاستايل اللي بحبه ونفسي اشتري زيه كده

بس اسمع انهم غاليين جدااااااا وفي الحقيقه معرفش هم بكام يعني انا عاوزاها تكون في حدود 65 الف وتكون شكلها قريب من الحاجات دي

ممكن بقى تساعدوني لاني مش عارفه ايه الاحسن فيهم ؟

وبجد شكرا ليكم

قديم 18-04-2013, 05:00 AM
الصورة الرمزية adham.com
adham.com adham.com غير متواجد حالياً

التخصص العملى: System Administrator IT

adham.com has a reputation beyond reputeadham.com has a reputation beyond reputeadham.com has a reputation beyond reputeadham.com has a reputation beyond reputeadham.com has a reputation beyond reputeadham.com has a reputation beyond reputeadham.com has a reputation beyond reputeadham.com has a reputation beyond reputeadham.com has a reputation beyond reputeadham.com has a reputation beyond reputeadham.com has a reputation beyond repute

حاولي تشوفي العربية دي
لو كسر زيرو إستعمال خفيف و عاملة عدد كيلوهات قليل
هتلاقيها في رينج السعر إللي انتي عايزاه

و يا سلام لو أتوماتيك عشان ماتشغليش بالك بالفتيس خااااااالص
جاري راجل كبير في السن بتاع 60 سنة أواكثر معاه العربية دي و ماشاء الله شغالة معاه كويس
و أتوماتيك كمان

هيونداي جيتز

قديم 18-04-2013, 12:37 PM
الصورة الرمزية روبرت مجدي
روبرت مجدي روبرت مجدي غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Accountant
هواياتي: Computers, Automotives

روبرت مجدي is a splendid one to beholdروبرت مجدي is a splendid one to beholdروبرت مجدي is a splendid one to beholdروبرت مجدي is a splendid one to beholdروبرت مجدي is a splendid one to beholdروبرت مجدي is a splendid one to beholdروبرت مجدي is a splendid one to beholdروبرت مجدي is a splendid one to behold

هو لما موديل العربية بيقدم بترخص ولا بتغلى؟

من الطبيعى لما موديل العربية بيقدم بترخص لكن الطلب عليها و لما بينزل منها موديل حديث

بتعلي من سعرها و كمان كفائتها ف السوق بتثبت وجودها

لا شكر على واجب .......
قديم 18-04-2013, 07:55 PM
cars admire
Guest

عاجل رد: ده اول موضوع ليا ممكن تساعدوني؟؟

Vanditta
قديم 21-04-2013, 08:29 PM
mahmoudelmasry2016 mahmoudelmasry2016 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: الانترنت وأفادة الناس وايضا قيادة السيارات

mahmoudelmasry2016 has a spectacular aura aboutmahmoudelmasry2016 has a spectacular aura about

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة enas ana مشاهدة المشاركة

بجد الف شكر والله وعندك حق على فكره انا فعلا لازم اصبر شويه واحوش مبلغ اكبر واجيب حاجه زيرو كويسه وخلاص

طيب تنصحني اتعلم على ايه على مااجيب العربية؟؟
بصى مكاتب تعليم قيادة السيارات تقريبا بيبقى غالبا فيه فيات 128 هيعلموكى عليها وكدا ولو ليكى حد قريبك فاهم معاه سيارة خليه يعلمك عليها بدال ما تتعلمى برا ,,,,,, السواقة مش صعبة يعنى وربنا يوفقك