العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا

Accent Verna RB اكسنت فيرنا Hyundai Accent - Verna - RB جميع اجيال اكسنت وفيرنا Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 Hyundai Accent - اكسنت الجيل 1 Hyundai Accent - نيواكسنت الجيل 3 Hyundai Accent - اكسنت ار بى RB الجيل 4

قديم 13-05-2013, 07:08 PM
amor0777 amor0777 غير متواجد حالياً

amor0777 will become famous soon enough
افتراضي رد: افيدوني يا وحوش المنتدي ايه اللي حصل للنيو أكسنت ده بعد ما غيرت السرفيس بتاعها وزيت الماتور

شكرا جدا لكل الاعضاء الي ردوا ربنا يخليكم عموما انا نسيت اقول ان كمان لمبة التشيك عندي منوره انا نازل دلوقتي هوديها لواحد عندنا في فيصل عنده جهاز فحص بالكمبيوتر هحط العربيه علي الجهاز و هشوف هيقول ايه المشكله الي فيها ولو كده هروح لرمضان الميكانيكي ان شاء الله يا ا / ناصر وهعرفكم ان شاء الله ايه اللي حصل ويارب تطلع حاجه بسيطه فعلا
قديم 14-05-2013, 08:21 AM
nassser nassser غير متواجد حالياً

nassser is a glorious beacon of lightnassser is a glorious beacon of lightnassser is a glorious beacon of lightnassser is a glorious beacon of lightnassser is a glorious beacon of light
افتراضي رد: افيدوني يا وحوش المنتدي ايه اللي حصل للنيو أكسنت ده بعد ما غيرت السرفيس بتاعها وزيت الماتور

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amor0777 مشاهدة المشاركة

شكرا جدا لكل الاعضاء الي ردوا ربنا يخليكم عموما انا نسيت اقول ان كمان لمبة التشيك عندي منوره انا نازل دلوقتي هوديها لواحد عندنا في فيصل عنده جهاز فحص بالكمبيوتر هحط العربيه علي الجهاز و هشوف هيقول ايه المشكله الي فيها ولو كده هروح لرمضان الميكانيكي ان شاء الله يا ا / ناصر وهعرفكم ان شاء الله ايه اللي حصل ويارب تطلع حاجه بسيطه فعلا
ان شاء الله خير ..
على فكرة الميكانيكي زي الحلاق لازم تستريحلوا جدا .. وانصحك لو ما عجبكش سيبوا لأن ممكن يكون شاطر معايا ومش موفق معاك ..بس التوفيق ده من عند ربنا في اكتشاف العيب واصلاحه .. هذا ظني والله اعلم
قديم 26-05-2013, 01:22 PM
amor0777 amor0777 غير متواجد حالياً

amor0777 will become famous soon enough

اشكر كل اعضاء المنتدي الحمد لله العربية بقت تمام طلع في الاخر سبب اللخبطه لما العربية اتغسلت المياه دخلت علي الفيش بتاعه حساسات الفتيس والفيش ملحت وده خلي العربيه متبرجله وكانت بتترج مع النقل بالفتيس رحت لكهربائي ونضفلي الفيش بالاسبراي والحمد لله العربيه بقت تمام