العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتدى الصيانة و اﻹصلاحات > منتدى الصيانة العام

منتدى الصيانة العام أى مشكلة فنية تواجهك ضعها هنا

قديم 28-04-2012, 08:35 AM
الصورة الرمزية reda310
reda310 reda310 غير متواجد حالياً

reda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant future
افتراضي رد: سمكرة عتبة العربية

معلش الواحد ياما هيشوف والله بس هنعمل ايه
انا هظبط معاهم واشوف كدا واقولك لو كان كدا يبقى انشالله نعملهم يوم الجمعة ولا حاجة ونخلص
هو كان قالى 90 او 100 المهم يطلعوا تمام وخلاص
بس ابقى فكرنى لانى بقيت زهايمر خالص من كتر القرف اللى واحد بيشوفو اليومين دول عموما انا اتشرفت بيك يا باشا
وربنا يديم المعروف
قديم 28-04-2012, 09:32 PM
الصورة الرمزية matrux
matrux matrux غير متواجد حالياً
من انا؟: امجد شوقى
التخصص العملى: مهندس زراعى
هواياتي: السيارات والسفر

matrux is a glorious beacon of lightmatrux is a glorious beacon of lightmatrux is a glorious beacon of lightmatrux is a glorious beacon of lightmatrux is a glorious beacon of light

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة reda310 مشاهدة المشاركة

معلش الواحد ياما هيشوف والله بس هنعمل ايه
انا هظبط معاهم واشوف كدا واقولك لو كان كدا يبقى انشالله نعملهم يوم الجمعة ولا حاجة ونخلص
هو كان قالى 90 او 100 المهم يطلعوا تمام وخلاص
بس ابقى فكرنى لانى بقيت زهايمر خالص من كتر القرف اللى واحد بيشوفو اليومين دول عموما انا اتشرفت بيك يا باشا
وربنا يديم المعروف
90 او 100 !!!!!
لا انا هشترى الملمع بتاع الشمع دة ومعاة الاسفنجة بتاعتة ومستورد كمان
والشمع دة ب 25 جنية بس هنجيب طشط مية ونظبط العربية وبعد ماتنشف نشتغل بالشمع وقفلت على كدة دول بيستعبطو 90 جنية اية بس دول حرامية
وانا اللى اتشرفت بحضرتك
قديم 29-04-2012, 02:56 AM
الصورة الرمزية reda310

reda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant future

تمام وربنا يوفقك عموما ربنا يسهل وهروح انشالله
هحاول اصور الخدوش وكله قبل وبعد واوريك النتيجة اما نشوف هتطلع ازاى
وانت شوف الملمع اخباره ايه وقولى
والعتبة اخبارها ايه خلصت وطلعت عملة ازاى
حكاية العتبة دى مديقانى جدا عربية زيرو واتبهدلت الواحد عايز فى مصر دبابة يمشى بيها
احط العربية فى حتة عشان اشرب شاى اجى الاقيها متروقة
خلينا على اتصال انا قاعد فى مستشفى الصدر لو احتجت اى حاجة انا موجود
قديم 29-04-2012, 03:43 AM
jojojojojo jojojojojo غير متواجد حالياً
من انا؟: foash
التخصص العملى: accountaning
هواياتي: ps3,cars

jojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond repute

ياريت تقولنا السمكري ده فين عشان محدش يتعامل معاه تاني وانا كنت نفسي تجرب السمكري اللي انا قلتلك عليه عند امون للادويه راجل عنده ضمير وذمه ومش بتاع كلام وشغله نضيف جدا بس خير وبخصوص الخدوش انا بتهيئالي التلميع والبولش والشمع مش بيخفوها وحتي لو خفوها بتبقي مؤقتا وبعد كده بتظهر تاني مع الغسيل العربيه وانا برضه من المنصوره وتشرفت بيكم
قديم 29-04-2012, 03:50 AM
الصورة الرمزية reda310

الله يخليك الشرف لينا
الشمع والبوليش مش عملى بس هعملها كمبون وبوليش بالصاروخ ونشوف كدا وربنا يسهل وشكرا على المرور