العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > حوادث السيارات

حوادث السيارات مواضيع حوادث السيارات للإستفادة منها و محاولة تجنبها

قديم 09-05-2012, 07:10 PM
.EhAb .EhAb غير متواجد حالياً

.EhAb is a splendid one to behold.EhAb is a splendid one to behold.EhAb is a splendid one to behold.EhAb is a splendid one to behold.EhAb is a splendid one to behold.EhAb is a splendid one to behold.EhAb is a splendid one to behold
افتراضي رد: 8 حوادث في سنة ونص..ابيعها بقي ولا اعمل ايه

قديم 09-05-2012, 07:10 PM
zyadawad zyadawad غير متواجد حالياً

zyadawad will become famous soon enough

ربنا يبارك لك والله ده انت من الصابرين بس اعتقد ان مرات حضرتك محتاجة تاخد دروس وحد ينزل معاها كتير لحد ما تتمكن شوية لانه للاسف تعلم السواقة في مصر سلق بيض وبعد كده كل ينزل يخبط في بعضه. ربنا يكرمك ويعلم المدام السواقه, حضرتك سريت عني ده كنت فاكرة ان انا شهيدة السواقة الاولي بس فعلا اللي يشوف حوادث الناس تهون عليه حوادثه
قديم 09-05-2012, 07:11 PM
kimo10 kimo10 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: الحديد والصلب
هواياتي: فيس بوك

kimo10 has a reputation beyond reputekimo10 has a reputation beyond reputekimo10 has a reputation beyond reputekimo10 has a reputation beyond reputekimo10 has a reputation beyond reputekimo10 has a reputation beyond reputekimo10 has a reputation beyond reputekimo10 has a reputation beyond reputekimo10 has a reputation beyond reputekimo10 has a reputation beyond reputekimo10 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tamer.koko مشاهدة المشاركة

8 مرات في سنه ونصف وحضرتك زعلانه وعاوزه تبيعي العربيه والاعضاء بترد علي ان الموضوع صعب ومستحيل
يبقي كده اكيد عربيه مراتي لابسها عفريت وانا داخل الجنه اني مستحملها
عربيه مراتي سيراتو 2010 عملت 23 حادثه وطبعا مابعتش العربيه لاني مراتي هي اللي غلطانه علاطول منهم حادثه دخلت في عربيتي من ورا وانا ماشي قدامها بعربيتي
كان الله فى عونك بس بصراحة كان شعورك ايه لما خبطط عربيتك انت

كمال معروف

ان الله لا يغير ما بقوم حتى يغيروا ما بانفسهم
قديم 09-05-2012, 08:23 PM
hamaad hamaad غير متواجد حالياً
هواياتي: كرة القدم والقراءة

hamaad has much to be proud ofhamaad has much to be proud ofhamaad has much to be proud ofhamaad has much to be proud ofhamaad has much to be proud ofhamaad has much to be proud ofhamaad has much to be proud ofhamaad has much to be proud ofhamaad has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tamer.koko مشاهدة المشاركة

8 مرات في سنه ونصف وحضرتك زعلانه وعاوزه تبيعي العربيه والاعضاء بترد علي ان الموضوع صعب ومستحيل
يبقي كده اكيد عربيه مراتي لابسها عفريت وانا داخل الجنه اني مستحملها
عربيه مراتي سيراتو 2010 عملت 23 حادثه وطبعا مابعتش العربيه لاني مراتي هي اللي غلطانه علاطول منهم حادثه دخلت في عربيتي من ورا وانا ماشي قدامها بعربيتي
ربنا يكون فى عون حضرتك بس سوال الى حضرتك هى سيارتك حصله ايه لما خبطته وتانى حاجة سوال الى صاحبة الموضوع ايه اللى بيحصل فى سيارتك
قديم 09-05-2012, 08:41 PM
zyadawad zyadawad غير متواجد حالياً

zyadawad will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hamaad مشاهدة المشاركة

ربنا يكون فى عون حضرتك بس سوال الى حضرتك هى سيارتك حصله ايه لما خبطته وتانى حاجة سوال الى صاحبة الموضوع ايه اللى بيحصل فى سيارتك
شكرا لكل اللي مروا و تكرموا بالرد عليا بس انا هقول مثال للحوادث عشان ارد ع الاخ اللي بيقول العربية مش بتسوق نفسها..من يمومين عيال علي موتوسيكل دخلوا ف الرفرف الخلفي شمال بقي كانه مقصوص بمقص..والنهاردة ميكروباص ظبطلي الرفرف الخلفي يمين..ومن حوالي كام شهر اتوبيس دخل في الرفرف الخلفي شمال بقي كانه هبره ديناصور..ده بقي غير الكشافات والاكصدام االلي طاروا والعربية مركونة اساسا..وعلي فكرة انا الحمد لله بسوق كويس بشهادة اخواتي الرجالة وانتو عارفين الرجالة مش بتشكر في سواقة اي ست ..ما عليناعمل ايه؟..لاني سمعت ان في حديث بيقول ان الشؤم ممكن يجي في الدابة