العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > التعديلات الشكلية

التعديلات الشكلية موضوعات التعديلات الشكلية على السيارة خارجيا او داخلياً او ما يسمى بال - car Styling visual tuning

قديم 28-02-2011, 04:24 PM
corsair
Guest

افتراضي رد: طريقه تركيب الفاميه

الله عليك يا زعيم الانجلون الاول في المنتدي برنس ورئيس قسم من يومك

بس انا مشكلتي اني مبحبش اللي حاطط فاميه علي الزجاج عنده علشان بيخليني مبعرفش اشوف اللي ماشي اودامه

وانا كمان مش بفكر في الموضوع ده مع ان ليه مميزات كتير لكن ضرره في الطريق اكبر
قديم 28-02-2011, 04:25 PM
@واحد من الناس@ @واحد من الناس@ غير متواجد حالياً

@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute

ألف شكر على الموضوع يا باشا

مـثل صيـنـي يقول :

" إذا مــات الـسـيـد فـأقـتــل حـتـى كـلبــه
لأنــه لــن يــكـون وفيـا لـغير سـيـده الأول "

تحياتي

@ واحد من الناس @

قديم 28-02-2011, 04:45 PM
hyundai2005 hyundai2005 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد حمدي
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: قياده ومتابعه السيارات

hyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة @واحد من الناس@ مشاهدة المشاركة

ألف شكر على الموضوع يا باشا
العفو وتحت امرك ياغالي
قديم 28-02-2011, 04:47 PM
hyundai2005 hyundai2005 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد حمدي
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: قياده ومتابعه السيارات

hyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

الله عليك يا زعيم الانجلون الاول في المنتدي برنس ورئيس قسم من يومك

بس انا مشكلتي اني مبحبش اللي حاطط فاميه علي الزجاج عنده علشان بيخليني مبعرفش اشوف اللي ماشي اودامه

وانا كمان مش بفكر في الموضوع ده مع ان ليه مميزات كتير لكن ضرره في الطريق اكبر
ربنا يخليك ليا يا رب ياكورسير والف شكر علي المجامله بس علي فكره درجه 0-0 من الفاميه فاتحه خالص وتقدر تشوف بيها ليل ونهار 100 ميه بس هي منظر وبتقلل من حراره اشعه الشمس وبتمنع اشعه الشمس الفوق بنفسجيه والمسرطنه
قديم 01-03-2011, 04:46 AM
الصورة الرمزية MIDO-SPICY
MIDO-SPICY MIDO-SPICY غير متواجد حالياً
من انا؟: متأمل فى حال الدنيا
التخصص العملى: مدير فرع بشركة مطاعم بابا جونز

MIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond repute