العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > التعديلات الشكلية

التعديلات الشكلية موضوعات التعديلات الشكلية على السيارة خارجيا او داخلياً او ما يسمى بال - car Styling visual tuning

قديم 27-06-2010, 03:27 AM
الصورة الرمزية lol64
lol64 lol64 غير متواجد حالياً

lol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تجليد السيارات فى مصر

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو جودة مشاهدة المشاركة

شكرا على الموضوع ولكن بيتعمل فين دا الاحد ناقص يعمل حفرة للعربية يحطها فيها ولا غطا نافع ولا جراج نافع حرام كدة
عفوا يابو جوده الموضوع ده انا سمعت انه بيتعمل فى مصر فى كفر الشيخ فيه واحد كان عامل عربيته من سنه تقريبا انا قريت ده على النت وفيه فى القاهره بس الاسعار متفاوته سامع انه فى شارع دمشق بس غالى وفى الحرفيين وغالى برضه من 2000 الى 3000 جنيه بس بتاع كفر الشيخ ده عمله ب 500 جنيه شفت التفاوت اللى فى السعر؟؟؟؟؟
قديم 27-06-2010, 03:30 AM
الصورة الرمزية lol64

lol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dego_story مشاهدة المشاركة

ياباشا شكراااااااااااااااااا دا انا لو معاياة عربيه من العربيات دى دا انا اجلدها 10 مرات عشان التراب والخربشه .....الف شكر على الموضوع الممتاز....
والله ياديجو ستورى انا قربت اتشل انا شغال فى نويبع والعربيه مابتتخدش الا لما انزل القاهره اسبوع اجازه اعمل ايه ابيعها عشان ابطل قلق؟؟؟
قديم 27-06-2010, 03:33 AM
الصورة الرمزية lol64

ياجماعه عايزين تفاعل اللى عنده اى معلومه ارقام تليفونات عناوين ناس بتعمل الموضوع ده يقولنا والتكلفه برضه
واللى شاف بعينه عربيات عاملاها على الطبيعه يقولنا
قديم 27-06-2010, 03:46 AM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

بص يا لول هي فكره كويسه
و سمعت من واحد صاحبي ان فيه واحد
اسمه ابراهيم في شارع دمشق بيعمل التجليد دا
وقالي انه مش مؤثر علي البويه
لكن هو راح له بعربيه النترا قال فعلا 3000 جنيه لان الفرخ ب 50 و العربي ه بتاخد مش عارف كام فرخ
المهم هو غالي طبعا
بالنسبه لموضوع كفر الشيخ انا ليا معارف كتير هناك
لما انزل ابقي اسأل عليه

حـازم خـضـر

قديم 27-06-2010, 08:20 AM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
من انا؟: مصرى
التخصص العملى: كيميائى
هواياتي: السيارات

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute

الفكرة جميلة بس فى جزئين بس واحد سند على العربية وفى ايده اى حاجة اتقطع والشكل بقى تعبان جدا 3 الاف جم كتير بكل المقاييس بس بصراحة الفكرة حلوة جدا وشكلها جامد والله متميز ياعلاء باشا وشكرا ليك ياحازم باشا