العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > القيادة فن و ذوق

القيادة فن و ذوق كل ما يتعلق بفن قيادة السيارات

قديم 28-04-2010, 03:30 PM
الصورة الرمزية meemee
meemee meemee غير متواجد حالياً
التخصص العملى: ادارية/
هواياتي: الرسم

meemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond repute
افتراضي رد: كل الرجالة اللي في المنتدي تدخل ضروري - سواقة ستات

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مهند سالم مشاهدة المشاركة

عموما يا سيدتي أنا آسف، بس بألفت نظرك إني اهتميت بموضوعك، وكتبت نصايحي.
ثانيا: ربنا سبحانه خلق كل إنسان له ما يميزه وله ما يعيبه، وده إلا بيخلي المجتمع البشري كله متناغم ومتكامل، ولو كل إنسان عنده كل الميزات دي مش هتبقى حياة، لازم تكوني أفضل مني في حاجة والعكس، عشان الحياة يبقى فيها تكامل، وعشان كل واحد يفيد التاني في الميزة إلا عنده، وإذا كان الستات فيهم سنة ضعف في السواقة فده مش عيب؛ لأن أكيد هم مميزين في حاجات تانية كثير، والخوف من الطريق في كثير من الأحيان يؤدي إلى السلامة.
ثالثا: مش هأزعل منك، لأني سبق وقلت ليكي في موضوع الأستاذ تامر الجميل قبر يلم العفش إني صعب جدا أزعل من حد، وبأحب قوي حسن الظن، لكن إنتي إلا ما قريتيش ردي،
شكرا ليك ولموضوعك الجميل

,والله انا نفسي البنات تسوق كلها كويس
ان شاء الله لو ربنا رزقني بنت علمها السواقة من وهي عندها 10 سنين
انا اهتم بتعليم السواقة في السن ده وابتدا بابا يعلمني من انا في 3 إعدادي
وزي ما أنت قولت مفيش كبير في السواقة
انا وانا جيه النهاردة عربية نقل كلبيرررة تيريله مقلوبة علي حانبها و8 عربيات اسعاف ع الصبح كده وفي ملف هايف بس ساعة القدر يعمي البصر
وشكرا عالنصايح لانها فعلا مظبوطة 100 في 100

meemee hamza
اللهم لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين
قديم 28-04-2010, 03:44 PM
الصورة الرمزية meemee

meemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

نصيحتي ليهم متخافوش مفيش حد هيطلع عليكم بعربيته لان ده اعتقاد كل الستات ان الناس كلها بتبقي سايقه عايزين يخبطوهم وبلاش الروشه اللي انتم فيها ديه دايما تلاقي الستات دول مروشين عنيهم عامله زي عين البومه بتبص في جميع الاتجاهات في وقت واحد ونصيحتي لهم بردك بلاش تتفزلكو علشان يوم ما بتقنعوا نفسكم انكم بتعرفوا تسوقوا بتخربوها وبنكون احنا الضحايا

وعن نفسي لا هخلي اختي ولا ولدتي ولا ال Girl Friend بتاعتي هخليهم يسوقوا وانا قاعد جنبهم انا مش كيس جوافه في العربية علشان يسوقوا وانا قاعد جنبهم

طب لما يبقيوا لوحدها يعملوا ايه

meemee hamza
قديم 28-04-2010, 03:47 PM
الصورة الرمزية meemee

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد بدر1978 مشاهدة المشاركة

الا مفيش حد غيرى رد ليية ؟يلا ياشباب حتابعكوا من على الموبيل عشان مش حقدر استى ليوم الاحد سلام

تلاقيهم
1- نايمين ptmnlo123per172
2- مديرهم فوق راسهم ptmnlo123per195
3- لسه ماشافوش الموضوع ptmnlo123per111

meemee hamza
قديم 28-04-2010, 04:04 PM
الصورة الرمزية hossamhussein0
hossamhussein0 hossamhussein0 غير متواجد حالياً
من انا؟: مهووس بالعربيات
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: العربيات

hossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant future

نصيحتي هتكون للمارة في الشارع سواء علي رجليهم او من يركبون عربيات ثانية

"" احترسوا سيارة ملغومة برجاء سرعة الابتعاد""

هههههههههههه

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم عدد خلقه و رضا نفسه وواسع رحمته و زنة عرشه و مداد كلماته

الحمد لله و لا حول و لا قوة الا بالله و الله اكبر عدد ما كان و ما سيكون ملئ الفراغ و ملئ السكون
قديم 28-04-2010, 04:05 PM
الصورة الرمزية محمد التهامى
محمد التهامى محمد التهامى غير متواجد حالياً
من انا؟: دائما اثق فى كل الناس
التخصص العملى: تاجر ادوات منزلية

محمد التهامى has a brilliant futureمحمد التهامى has a brilliant futureمحمد التهامى has a brilliant futureمحمد التهامى has a brilliant futureمحمد التهامى has a brilliant futureمحمد التهامى has a brilliant futureمحمد التهامى has a brilliant futureمحمد التهامى has a brilliant futureمحمد التهامى has a brilliant futureمحمد التهامى has a brilliant futureمحمد التهامى has a brilliant future

انا رأى يا جماعة ان الستات قلبهم ضعيف ومهما يتعلموا لابد هيعملوا مشاكل فالاحرى يبطلوا يسوقوا
حلوة الاحرى دى هههههههههههههه