العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO

شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO دايو - شيفرولية الكورية daewoo يشمل سيارات دايو وشيفروليه المصنعة في كوريا ( لانوس - نوبيرا - أفيو - أوبترا......إلخ)

قديم 30-03-2010, 09:02 AM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute
افتراضي رد: انا رايح بورسعيد

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رياح التغيير مشاهدة المشاركة

والله يااستاذ خالد هتعبك معايا ياريت تسألي علي نص ايبيزا 99 او94 فيه مكنه 2000 او 1800 او 1600 انجيكشن كامل متوفر وفي حدود كام عاوز النص كله ماعدا الصاج وجزاك الله خير عشان انا عايز اروح من بدري بس في ظروف
والله ان كان كلامك ده موجه ليا فانا معنديش فكرة الحقيقة وان كان اتعرض عليا حاجة زى كده فى مطرو ح عربيات بتدخل نصين وتتجمع هنا وتركبها بس من غير ورق وطبعا طردت الفكرة من دماغى ومفكرتش فيها
قديم 30-03-2010, 05:56 PM
الصورة الرمزية acounter01
acounter01 acounter01 غير متواجد حالياً
من انا؟: الباشا
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: التليفونات المحمولة

acounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond repute

مساء الفل يا استاذ خالد
يا باشا مش مهم مين ال يعزم المهم اننا نتقابل ومفيش مانع ناكل اكلة خفيفة كدة يعني
احترامي وتقديري لسيادتك
قديم 31-03-2010, 04:39 AM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة acounter01 مشاهدة المشاركة

مساء الفل يا استاذ خالد
يا باشا مش مهم مين ال يعزم المهم اننا نتقابل ومفيش مانع ناكل اكلة خفيفة كدة يعني
احترامي وتقديري لسيادتك
لا لالا لالالالالالالالالالا الصعايدة راسهم ناشفة وكرما انت عايزهم يبندجونى
طب هقو للك نكتة دى حصلت بجد
واحد من اعمامى كريم جدااااااااا وروحنا نزوره بعد زيارة عائلية طويلة لكذا بيت من بيوت العيلة ووصلنا له متأخر ونظرا لاننا مسافرين تانى يوم وهو بينام بدرى مطولناش وجينا نمشى حصلت المفاجأة
اقسم بالله العظيم ان مراته بدأت تجهز اكل واللى ياكله غيرنا يطفحة ولما لقانا مصرين نمشى راح جايب الوزة اللى كان هيدبحها لنا وربط رجلها واداها لى فى ايدى وحلف متبات فى البيت
ومسكتها ف ايدى وفضلت تكاكى فضحتنا وبرجعهاله قال طلعت من ذمتى وتتحرم عليا انا والعيال طيب وانا همشى بالليل كده والوزة عاملة فضيحة الناس تقول ايه سارقينها اضطرينا نقعد نتعشى واتاخرنا وملقيناش مواصلات راح صحى واحد من جيرانه من النوم خلاه وصلنا
متشددين ومتطرفين حتى فى كرمهم ههههههههههههههههههه
قديم 31-03-2010, 06:54 AM
الصورة الرمزية رياح التغيير
رياح التغيير رياح التغيير غير متواجد حالياً

رياح التغيير is a splendid one to beholdرياح التغيير is a splendid one to beholdرياح التغيير is a splendid one to beholdرياح التغيير is a splendid one to beholdرياح التغيير is a splendid one to beholdرياح التغيير is a splendid one to beholdرياح التغيير is a splendid one to behold

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالدخليفة مشاهدة المشاركة

والله ان كان كلامك ده موجه ليا فانا معنديش فكرة الحقيقة وان كان اتعرض عليا حاجة زى كده فى مطرو ح عربيات بتدخل نصين وتتجمع هنا وتركبها بس من غير ورق وطبعا طردت الفكرة من دماغى ومفكرتش فيها
يا استاذ خالد انا قصدي اكونتر باشا هو اللي يسألي انا اتخلبطت يمكن لما شفت وشك اللي كلو نور في الصورة بدلت مكان اكونتر هو صحيح اسم الكريم ايه؟ واقصد انه يسألي عند بتوع قطع غيار السيات استيراد عن نص هاخده كامل ماعدا الصاج يعمل كام؟ لأن في تجار بالقاهرة بيقولوا مفيش حاجة في بورسعيد وجزاكم الله خير
قديم 31-03-2010, 09:49 PM
الصورة الرمزية acounter01
acounter01 acounter01 غير متواجد حالياً
من انا؟: الباشا
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: التليفونات المحمولة

acounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond repute

يا استاذ خالد بألف هناء وشفاء
ربناك يبارك لك ويا باشا العزومة وصلت وشبعت والحمد لله بس لسة مشربتش الشاي
الله يبارك لك يا كبير