العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو لوجان Logan

رينو لوجان Logan The Dacia Logan is a car produced jointly by the French manufacturer Renault and its subsidiary Dacia of Romania. It is manufactured at Dacia's automobile plant in Mioveni, Romania, in Colombia, Brazil, Russia, Morocco, Iran, India and South Africa. It is also marketed as the Renault Logan, Nissan Aprio or Tondar 90 depending on the existing presence or positioning of the Renault brand.

قديم 10-01-2011, 01:35 PM
الصورة الرمزية Limoway
Limoway Limoway غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد علام
التخصص العملى: مهندس كهرباء
هواياتي: السيارات

Limoway has a reputation beyond reputeLimoway has a reputation beyond reputeLimoway has a reputation beyond reputeLimoway has a reputation beyond reputeLimoway has a reputation beyond reputeLimoway has a reputation beyond reputeLimoway has a reputation beyond reputeLimoway has a reputation beyond reputeLimoway has a reputation beyond reputeLimoway has a reputation beyond reputeLimoway has a reputation beyond repute
افتراضي رد: لوجانتي الجميله حد دلعها زي ما انا دلعتها (موضوع للناس المميزه)

دلع اللوللا

هشك اللوللا

ماترقص اللوللا

إجري يابن آدم جري الوحوش ... الأوتوبيس ماتلحقوش
قديم 10-01-2011, 01:37 PM
الصورة الرمزية pointer
pointer pointer غير متواجد حالياً

مشرف فولكس و رينو
هواياتي: كتير اوي

pointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gadix مشاهدة المشاركة

للتأكيد فقط
هذة التركيبات تتم في فرع الاسكندرية فقط مش كدة؟
انا اتصلت بفرع القطامية من شهر و قالولي مفيش اي تركيبات عندنا
كلامك مضبوط فرع الاسكندريه "العامريه"هو بس اللي بيركب الحجات دي بقياده م حسام زي اسمي وعلي فكره راجل محترم جدا جدا ولا ازكي علي الله احد

اكتب ان شاء ولا تكتب انشاء , بارك فيكم

teto2005 سابقاً
اعتزار عن التاخير في الرد و المتابعه
ادعوا لوالدتي بالرحمه و لوالدي بالشفاء
قديم 10-01-2011, 06:47 PM
الصورة الرمزية pointer

مشرف فولكس و رينو

pointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة booooy مشاهدة المشاركة

موضوع جميل
جميل بمرورك يا كبير

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Limoway مشاهدة المشاركة

دلع اللوللا

هشك اللوللا

ماترقص اللوللا
ندلعها و نهشكها و نرقصها ونشخلعها و نروشنها اه هي اي عربيه ولا ايه والله اكتر عربيه ليها اسماء دلع

teto2005 سابقاً
قديم 11-01-2011, 05:43 AM
الصورة الرمزية asus_matrix32
asus_matrix32 asus_matrix32 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: تاجر أدوات منزليه
هواياتي: تربيه وتفريخ أسماك الزينه

asus_matrix32 will become famous soon enoughasus_matrix32 will become famous soon enough

موضوع جامد ومشكور على المجهود أنا برضه دلعت اللوجى بتعتى وأشتريت كاميرا ومرايه عرض (شاشه ) وركبت فرش للأرضيه من عند سبير كار ومن الاخر أسعارهم نار وبيشتغلوا الواحد وأنا بتكلم عن تجربه المهم أنا كنت عامل حسابى أن فوق الشغل ده كله أنى هركب فرش الكراسى ووحدات رفع وجهاز أنذار spy 5000 المهم الجهاز ماكنش موجود عندهم وقعد يفتى ويقولى أن المستورد مش عنده والكلام المرار ده روحت خلصت الكاميرا والشاشه والفرش للأرضيه من عندهم وحلفت وقولت لنفسى توبه أنى أروح ليهم تانى على اى شىء نزلت على التوفيقيه لقيت جهاز الانذار مرطرط سألت على سعره وعلى أسعار الحاجات اللى ركبتها عندهم لقيت أنى أترفعت فى حوالى 280 جنيه غير مصاريف التركيب المهم أشتريت غطاء وتر بروف بـ 110 جنيه وأشتريت جراب للدريكسيون جلد أسود بـ 15 جنيه وعملت فرش الكراسى عندنا فى دار السلام عند محل الزعيم وبعدين لقيت بعض الناس خوفونى من ناحيه التوكيل وحوار الضمان علشان الشاشه والكاميرا وياريت طلب من الوحوش اللنجاويه يطمنونى علشان مرعوب بجد وربنا يسهل فى صيانه الـ5000 أركب وحده الررفع وجهاز الانذار والله الموفق
قديم 14-01-2011, 01:17 AM
الصورة الرمزية pointer

مشرف فولكس و رينو

معلش علي التاخير بس كنا بنحل مشكله كدا
بص طالما ركبت مالوش لزمه السؤال ده اتمتع بعربيتك وخلاص مش هتفرق
بالنسبه للباركينج سينسور انا اسمع انه مافيش مشكله لانه بياخد كهربا من الفانوس والله اعلم
بالنسبه لو حتي في مشكله اللي هيخرج الحته اللي اتعمل فيها شغل و الحته دي مفهاش غير الفانوس الشمال
ومبروك عليك العربيه و الاكسسوارات ومبروك مقدما علي اللي هيركب

teto2005 سابقاً

الكلمات الدليلية
انزار, تركيب, جهاز, رينو, وان تاتش, وحده, كاوتش, رينو لوجان, اكسسوارات السيارات, كماليات السيارت, ضغط الاطارات