العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 10-11-2010, 02:37 PM
كريم احمد كريم احمد غير متواجد حالياً

كريم احمد is just really niceكريم احمد is just really niceكريم احمد is just really niceكريم احمد is just really nice
افتراضي رد: &&&اسهل طريقة لأخذ حقق من التوكيل&&&

شكرا للجميع على الدعاء
وجزاكم الله كل خير
ويارب يكون الموضوع أفاد الاعضاء
وزى ما قلت متكسلوش دى شوية بيانات
هاتتملى حتى لو محصلش تغير بس احس
انى بحاول اخد حقى المشروع
انا فوجأت بأن الكوتش عندى انتاج سنة
2004
والعربية موديل 2011
تخيلوا انتو بقى !!!!!!
قديم 10-11-2010, 03:06 PM
الصورة الرمزية د.كمال
د.كمال د.كمال غير متواجد حالياً
من انا؟: حبيب الكل
التخصص العملى: طبيب اسنان
هواياتي: القراة

د.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond repute

أنا اقترح على الاداره انهم يعملوا موضوع مثبت لكل من اشتكى فى جهاذ حمايه المستهلك واخذ حقه عشان غيره يقتدى بيه لان فى ناس كتير عندها مشاكل فى عربياتها ومش عايزه تشتكى لان معندهمش ثقه فى جهاذ حمايه المستهلك انما لما يكون فى موضوع مثبت وكل اللى اشتكى يحكى عن تجربته واذاى اخد حقه ناس كتير هتتشجع وتاخد نفس الخطوه........وشكرا على المجهود
قديم 10-11-2010, 04:39 PM
كريم احمد كريم احمد غير متواجد حالياً

كريم احمد is just really niceكريم احمد is just really niceكريم احمد is just really niceكريم احمد is just really nice

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.كمال مشاهدة المشاركة

أنا اقترح على الاداره انهم يعملوا موضوع مثبت لكل من اشتكى فى جهاذ حمايه المستهلك واخذ حقه عشان غيره يقتدى بيه لان فى ناس كتير عندها مشاكل فى عربياتها ومش عايزه تشتكى لان معندهمش ثقه فى جهاذ حمايه المستهلك انما لما يكون فى موضوع مثبت وكل اللى اشتكى يحكى عن تجربته واذاى اخد حقه ناس كتير هتتشجع وتاخد نفس الخطوه........وشكرا على المجهود
تمام كدة حضرتك انا فعلا قصدى كدة انا اول مايحصل رد فعل للشكوى هاكتب هنا الحصل معايا وغيرى يعمل كدة الخخخخخخخخخخخخخخ
قديم 10-11-2010, 10:49 PM
الصورة الرمزية Eng . Mano
Eng . Mano Eng . Mano غير متواجد حالياً

Eng . Mano has a spectacular aura aboutEng . Mano has a spectacular aura aboutEng . Mano has a spectacular aura about

فعلا موضوع جميل جدا من حضرتك و اكيد حايفيد عدد لا بأس به من الاعضاء ، و ياريت اللى عنده فعلا شكوى يقدمها لعل و عسى تجيب نتيجة ؛
قديم 10-11-2010, 11:22 PM
Dr.Khaled Youssef Dr.Khaled Youssef غير متواجد حالياً

Dr.Khaled Youssef has a spectacular aura aboutDr.Khaled Youssef has a spectacular aura about

السلام عليكم
انا معايا نيسان صنى 2011
التوكيل دلوقتى مبقاش يديلك ورقة مكتوب فيها انت جاى تشتكى من ايه ابدا
يديلك ورقة مكتوب فيها انو تم تركيب كذا او اصلاح كذا(طبعا لو تم الاصلاح)
طبعا عشان ماتعرفش توديها للجهاز