العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتدى الصيانة و اﻹصلاحات > كار كير مصر موتورز

كار كير مصر موتورز مواضيع العناية الشاملة بالسيارات من تنظيف و تشميع و تلميع و غيرها

قديم 09-11-2011, 04:43 PM
walidmhafeez walidmhafeez غير متواجد حالياً

walidmhafeez is a jewel in the roughwalidmhafeez is a jewel in the roughwalidmhafeez is a jewel in the roughwalidmhafeez is a jewel in the rough
افتراضي رد: غسلت سيارتى بامر من الشرطة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة splindid مشاهدة المشاركة

هو رقم 122 مفيش غيره بس حقولك ان المنطقة بتفرق عشان انا كنت واقف فى ارقى منطقة فيكى يا مصر مساكن الشيراتون عشان كدة جم بسرعة لكن انت اكيد كنت واقف فى منطقة مش على مزاجهم
علي فكرة معاك حق, المنطقة بتفرق فعلا, يعني انا مثلا ساكن في النزهة ويوم ما يبقي في حاجة بنكلم الشرطة, ولو جم بعديها بربع ساعة يبقي كدة اتاخروا, او الكويس هو قسم النزهة ( فعلا انا تعاملت مهاه و بصراحة ناس في قمة الاحترام) و ساعة الانفلات الامني اخر يناير الناس بتوع قسم النزهة فضلوا موجودين وبكثرة ( كان في كل حاجة من اول البوكسات لحد مدرعات الامن المركزي) منتشرة اوي و القسم ولا جراله حاجة ة لا حد قدر يهوب حنبه مع ان كانوا طالبين مدرعة جيش تيجي تحرس القسم لكن مفيش حاجة جت ( دة علي كلام ضابط في القسم كنا بنكلم معاه)
قديم 09-11-2011, 05:13 PM
الصورة الرمزية حسام البورسعيدى
حسام البورسعيدى حسام البورسعيدى غير متواجد حالياً
من انا؟: م.حسام راشد
التخصص العملى: civil engineer
هواياتي: خبير فى قيادة وميكانيكا السيارات / التجارة

حسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond repute

طب والله العظيم انت راجل جدع .. ايوه كده محدش يسيب حقه تانى ابدا

رحـــمـــــــــــة الله عـــلــــــيـــــــك يا حــبـيـبـنــــــــا

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــ

قديم 09-11-2011, 05:23 PM
الصورة الرمزية محمد فيصل
محمد فيصل محمد فيصل غير متواجد حالياً

من انا؟: العبد الفقير لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا السيارات
هواياتي: القراءة فى الموضوعات الفنيه وبالاخص فنيات السيارات

محمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond repute

:TH E_PR~18::THE_P R~18::THE_PR~1 8:: THE_PR~18::THE _PR~18:
اللهم اعنا جميعاً على التمسك بحقوقنا وعدم التفريط فيها

قديم 09-11-2011, 05:29 PM
tamer.koko tamer.koko غير متواجد حالياً

tamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond repute

: CONGRA~238:
قديم 10-11-2011, 05:50 AM
zema zema غير متواجد حالياً

zema will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

بالله عليك تديني رقم النجدة اللي انتا اتصلت بيها علشان انا وقعت في موقف قبل كدا طبعا الكلام ده كان قبل الثورة واتصل بالنجدة وفضلت مستني 6 ساعات محدش جه لحد ما زهقت ومشيت

بس اوعي تقولي 122 لحسن اتصدم اكتر

هههههههههههههههههههههههه