العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > متسوبيشى Mitsubishi > لانسر بومه

لانسر بومه متسوبيشى لانسر

قديم 07-04-2012, 05:40 AM
ahmedashraf ahmedashraf غير متواجد حالياً
التخصص العملى: تصميم وبرمجة الويب

ahmedashraf is a splendid one to beholdahmedashraf is a splendid one to beholdahmedashraf is a splendid one to beholdahmedashraf is a splendid one to beholdahmedashraf is a splendid one to beholdahmedashraf is a splendid one to beholdahmedashraf is a splendid one to behold
افتراضي رد: أمامي عربيتين .. أدخل قوللى رأيك بالله عليك

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tamer.koko مشاهدة المشاركة

الهاف سبورت ده سعرها الطبيعي مش لقطه ولا حاجه
فعلا؟!! أصل دايما بلاقيها في حدود 75 ألف كده. ده على حسب اسعار المستعمل على contactcars.com وساعات أزيد شويه كمان لحد 78 مثلا.
قديم 07-04-2012, 10:07 AM
الصورة الرمزية mhamdy75
mhamdy75 mhamdy75 غير متواجد حالياً

mhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond repute

هات الهاف ووفر 20 ألف إنت أولى بيها

لأنها كلها كمليات فى الشكل الخارجى

مهندس / محمد حمدى

https://www.facebook.com/timoncito
انا عضو فى جروب اسبرانزا للجميع

https://www.facebook.com/groups/Speranza4all/

قديم 07-04-2012, 12:09 PM
الصورة الرمزية turbom
turbom turbom غير متواجد حالياً

turbom is a name known to allturbom is a name known to allturbom is a name known to allturbom is a name known to allturbom is a name known to allturbom is a name known to all

الهاف سبورت سعرها معقول بس المهم تكشف عليها كويس والف مبروك مقدما
قديم 07-04-2012, 06:45 PM
الصورة الرمزية مايكل ذكرى
مايكل ذكرى مايكل ذكرى غير متواجد حالياً
هواياتي: رياضه كمال الاجسام

مايكل ذكرى has much to be proud ofمايكل ذكرى has much to be proud ofمايكل ذكرى has much to be proud ofمايكل ذكرى has much to be proud ofمايكل ذكرى has much to be proud ofمايكل ذكرى has much to be proud ofمايكل ذكرى has much to be proud ofمايكل ذكرى has much to be proud ofمايكل ذكرى has much to be proud ofمايكل ذكرى has much to be proud of
مبروك رد: أمامي عربيتين .. أدخل قوللى رأيك بالله عليك

الهاف سعرها كويس روح بيها التوكيل واتكل على الله والف مبروككككككككككككككككككككك ككككككككككككككككككككككك:B ravo::Bravo :
قديم 08-04-2012, 05:15 PM
ahmedashraf ahmedashraf غير متواجد حالياً
التخصص العملى: تصميم وبرمجة الويب

ahmedashraf is a splendid one to beholdahmedashraf is a splendid one to beholdahmedashraf is a splendid one to beholdahmedashraf is a splendid one to beholdahmedashraf is a splendid one to beholdahmedashraf is a splendid one to beholdahmedashraf is a splendid one to behold

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mhamdy75 مشاهدة المشاركة

هات الهاف ووفر 20 ألف إنت أولى بيها

لأنها كلها كمليات فى الشكل الخارجى

فعلا أنا بدأت أميل للتفكير ده

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة turbom مشاهدة المشاركة

الهاف سبورت سعرها معقول بس المهم تكشف عليها كويس والف مبروك مقدما

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مايكل ذكرى مشاهدة المشاركة

الهاف سعرها كويس روح بيها التوكيل واتكل على الله والف مبروككككككككككككككككككككك ككككككككككككككككككككككك:B ravo::Bravo :
ألف شكر يجماعة لمساندتكم واراءكم, وإليكم آخر الأخبار ...

إتفرجت على السوبر أكشن إمبارح, نظيفة جدا من الخارج (كان لسه غاسلها) ومن الداخل معقولة بس حستها محتاجة نظافة, حوض الموتور مكنش مغسول وده إداني إنطباع غير جيد (كان المفروض يغسل حوض الموتور عشان كل شئ يبان على نظافة, ولا إيه؟), دارت على طول بس حسيت إن صوت الموتور فيه زنه أو خشونة نوعا ما (إنطباعى عن اللانسر والياباني عموما إنه صوت الموتور ناعم جدا حتى لو مسموع, أنا المازدا 323 عندي كده !!) حاجة كده زي مايكون رلمان بلى خشن أو كده.

بوجه عام .. مشيت وأنا غير متحمس قوي للعربية على الرغم من المواصفات واللون والحالة الخارجية (والداخليه برضه مع الحاجة لحملة نظافة) إللى 10/10.

بالصدفه وأنا مروح إتكعبلت فواحده ثانيه بس كلاسيك مانوال, مش طلبى بس قلت أتفرج عشان أعرف أقارن, صوت الموتور أفضل كتير من السوبر أكشن إللى شفتها, ولاقيته مركب فوجات وشغالة زي إللى على أصلها في السوبر أكشن (مع النور الصغير وليها زرار لوحدها جنب زرار شدة إضاءة العدادات, كنت فاكر ليها مكان مخصوص في دراع النور والإشارات زي عربيات اليومين دول) ودي حاجة عجبتني لأنى كنت عايز يكون فيها فوجات بس تكون شغالة بنفس نظام الفابريكة, وده طلع ممكن.

إن شاء الله هتفرج على الهاف سبورت إنهارده وعلى أمل تكون أحسن من الإثنين إللى فاتو . دعواتكم لي بالتوفيق.