العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

قديم 08-02-2011, 07:00 PM
الصورة الرمزية maka
maka maka غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس كهرباء

maka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ما هي الاضرار التي لحقت بك جراء هذه الثورة ..؟؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hyundai2005 مشاهدة المشاركة

معلش يا جماعه ان مش هقول الثوره ولا غيره انا راجل صريح الحق حق انا خسرت 35000 جنيه في شغلي بسبب اللي حصل
ده غير الاضرار النفسيه اللي اصابه اسرتي والرعب اللي كانو فيه.....
وحد الله محدش عارف الخير فين و تاكد ان الخسارة على الكل بس انت عارف ان الفلوس بتروح و تيجى و لو خسرت دلوقتى بكرة باذن الله تكسب اضعاف لما الدنيا تظبط و تقدر تعيش مرتاح البال لا خايف على ولادك ولا خايف من حكومة او استغلال مناصب

م / محمد قاسم

معا لمقاطعة المنتجات الروسية والصينية نصرة لاخواننا في سوريا
قديم 08-02-2011, 07:08 PM
_amr.mostafa_ _amr.mostafa_ غير متواجد حالياً

_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة snoop مشاهدة المشاركة

انا فاتح مشروع خاص وخلال ال15 يوم دول من حظر التجوال للرعب فى البيوت ايلى حاصل خسرت 2500 جنية فى 10 ايام بضايع باظت بس فعلا ربنا يعوض على الناس كلها لان مهما كانت الخسارة المادية مش حتسوى حاجة جنب ايلى ماتوا وايلى اتصابوا علشان بيطالبوا بحقوقهم يعيشوا كبنى ادمين وربنا يصلح الامور شكرا عالموضوع

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nktis مشاهدة المشاركة

علي قد ما الشغل معايا مريح وشركات توزيع الدواء وقفت فتره من اول المظاهرات بس بصراحه كنت مبسوط من الثوره ومهما تكون خسايرنا كفايه ان الواحد كسب كرامته كمصري وحس اننا كشعب نقدر نعمل كتير..؟

ربنا يعوض عليكو ويعوضكو خيرا منها
قديم 08-02-2011, 07:26 PM
الصورة الرمزية maka
maka maka غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس كهرباء

maka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة _amr.mostafa_ مشاهدة المشاركة

حضرتك مش فاهم انا عايز ايه من موضوعي ...

انا مش بتكلم على المكاسب من الثورة ..

حضرتك لو في حد هنا اخوه والده والدته قريبه صحبه مات يقول ,,,

ما دي خسائر برضو

في ناس كتير مصانعهم وقفت في ناس كتير بيوتهم اتخربت ماشي

انا قصدي زي ما الثورة ليها مكاسب بعيد الاجل فيها خسائر حالية

ناس زي ما قلت ردودي

شكرا...
طيب و انا ياباشا متكلمتش فى مكاسب , انا بقول ان اى خسائر دلوقتى هينة مقابل الثورة و ان الناس بدات تتكلم

+ ان الخسارة المادية ارحم بكتيير جدا جدا من فراق الاحباب

م / محمد قاسم

معا لمقاطعة المنتجات الروسية والصينية نصرة لاخواننا في سوريا
قديم 08-02-2011, 11:29 PM

_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute

اعتذر عن سوء الفهم مني او من حضرتك ..شكرا ..
قديم 08-02-2011, 11:31 PM

..............