العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > نوبيرا

نوبيرا

قديم 30-06-2011, 03:47 AM
الصورة الرمزية طارق ابوذيد
طارق ابوذيد طارق ابوذيد غير متواجد حالياً
من انا؟: الشيخ طارق ابوذيد
التخصص العملى: تاجر قطع غيار سيارات استيراد فيات وكورى
هواياتي: السيارات

طارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond repute
افتراضي رد: فرصه لاعضاء مصر موتورز

AHLNW SHALN

تم حذف بيانات الاتصال بناء على الشكاوى المقدمة ضد صاحب العضوية فى الموضوع التالى :
http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=121431
قديم 01-07-2011, 02:18 AM
heshamrgkarimo heshamrgkarimo غير متواجد حالياً

heshamrgkarimo is on a distinguished road

يا أستاذ طارق فرصة اية لاعضاء المنتدى دة أنا طلبت منك عدد 2 ماكينة زجاج نوبيرا بالمفاتيح و فرش للأبواب و قلتلى موجودة و كلمتك أكثر من مرة عشان أشتريهم مردتش على الموبيل أكثر من 10 مكالمات و لم ترد و رحتلك المحل بتاعك فى شارع ترسا و لم اجدك الكلام دة من أسبوعين و أتصلت بيك و لم ترد ايضا و سبت ليك خبر مع الشاب الصغير بالمحل و لم تجيب ارجو منك التفسير على ذلك و هل أـت جاد فى البيع زى ما انتى بتعلن و لا كلام و الاسلام ............... طب لو معندكش المطلوب قول مش مشكلة العيب أن الواحد ميردش على الناس اللى بتتصل بية و شكرا لجميع أعضاء المنتدى
قديم 01-07-2011, 03:04 AM
الصورة الرمزية طارق ابوذيد
طارق ابوذيد طارق ابوذيد غير متواجد حالياً
من انا؟: الشيخ طارق ابوذيد
التخصص العملى: تاجر قطع غيار سيارات استيراد فيات وكورى
هواياتي: السيارات

طارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة heshamrgkarimo مشاهدة المشاركة

يا أستاذ طارق فرصة اية لاعضاء المنتدى دة أنا طلبت منك عدد 2 ماكينة زجاج نوبيرا بالمفاتيح و فرش للأبواب و قلتلى موجودة و كلمتك أكثر من مرة عشان أشتريهم مردتش على الموبيل أكثر من 10 مكالمات و لم ترد و رحتلك المحل بتاعك فى شارع ترسا و لم اجدك الكلام دة من أسبوعين و أتصلت بيك و لم ترد ايضا و سبت ليك خبر مع الشاب الصغير بالمحل و لم تجيب ارجو منك التفسير على ذلك و هل أـت جاد فى البيع زى ما انتى بتعلن و لا كلام و الاسلام ............... طب لو معندكش المطلوب قول مش مشكلة العيب أن الواحد ميردش على الناس اللى بتتصل بية و شكرا لجميع أعضاء المنتدى
اشكرك على لهجتك الحاده وانت لم تعلم ظروف الناس فلا يجب الحكم عليه بهذه الطريقه واذا لم اكن جادا فلماذا افتح المحل فأنى مريض وليس لى العمل اصلا ولا احب ان اذكر هذا الكلام اما قطع الغيار النوبيرا اعلنت عنها وعملت عليها خصم كبير حتى ان جاء تاجر واشترى كل قطع الغيار النوبيرا بنفس الاسعار التى اعلنتها وكتبت ذلك على الموقع ان الكميه قد نفذت وان شاء الله عن قريب ستكون العروض افضل وان شاء الله ستجد ما تريده على يوم 7 فى الشهر الجديد هذا هو موعد وصول قطع الغيار الكورى ان شاء الله واخيرا ارجو من حضرتك ان تسامحنى لانى لا احب احد يزعل منى ابدا والله المستعان

تم حذف بيانات الاتصال بناء على الشكاوى المقدمة ضد صاحب العضوية فى الموضوع التالى :
http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=121431
قديم 03-07-2011, 10:54 PM
heshamrgkarimo heshamrgkarimo غير متواجد حالياً

heshamrgkarimo is on a distinguished road

أستاذ طارق مفيش مشكلة انا مش زعلان أنا بس كنت مستغرب لية ما بتردش على مكالماتى علما بأنى جاد فى الشراء و ظننت ان انت مثل بعض التجار يحب يربط دماغ الزبون و يقولة الحاجة عندى و يماطلة اسبوع و شهر و هكذا وأنا مثل باقى أعضاء هذا المنتدى المحترم ما بنحبش الأسلوب دة ................
لكن طالما حضرتك كنت بتمر بوعكة صحية فألف سلامة عليك و تمنياتى لك بالشفاء أن شاء اللة
وأرجو منك أن تحجز لى المطلوب لأننى مرتبط بمواعيد سفر خارج مصر و ان شاء اللة ساعود نهاية شهر يوليو ومعرفة خير أن شاء اللة