العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا

Accent Verna RB اكسنت فيرنا Hyundai Accent - Verna - RB جميع اجيال اكسنت وفيرنا Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 Hyundai Accent - اكسنت الجيل 1 Hyundai Accent - نيواكسنت الجيل 3 Hyundai Accent - اكسنت ار بى RB الجيل 4

قديم 01-12-2012, 06:26 PM
a7medozoo a7medozoo غير متواجد حالياً

a7medozoo is on a distinguished road
افتراضي رد: انا انشا الله ناوى أجيب فيرنا 2013 هاف اوبشن تقسيط

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sherifshetoos مشاهدة المشاركة

خوفتنى انت من الموضوع دا بس انا سمعت ان فيرنا 2013 أحسن ما طلعت هيواندى فعلا الكلام دا ؟

العربيه كويسه جداا وعالجو مشكال كانت موجوده فى الموديلات القديمه زى ارتفاعها عن الارض الموديلات القديمة كانت علبه الشكمان كبيرة وبتحك فى المطبات لكن من اول 2010 بقت علبه الشكمان مضغوطه ومصفحة .
العيب اللى عندى ده بسيط وغالبا هيروح ولو مرحش كده كده هيتعمل فى صيانه الاف اتوكل على الله والف مبروك مقدما
قديم 01-12-2012, 06:39 PM
sherifshetoos sherifshetoos غير متواجد حالياً

sherifshetoos is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة a7medozoo مشاهدة المشاركة

العربيه كويسه جداا وعالجو مشكال كانت موجوده فى الموديلات القديمه زى ارتفاعها عن الارض الموديلات القديمة كانت علبه الشكمان كبيرة وبتحك فى المطبات لكن من اول 2010 بقت علبه الشكمان مضغوطه ومصفحة .
العيب اللى عندى ده بسيط وغالبا هيروح ولو مرحش كده كده هيتعمل فى صيانه الاف اتوكل على الله والف مبروك مقدما
شكرا جدا بس أخر سوال حضؤتك تعرف مكان ابن حلال أقسط منو و يكون حنين كدا؟
قديم 03-12-2012, 03:55 PM
الصورة الرمزية خالداعزالناس
خالداعزالناس خالداعزالناس غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندس/ خالد
التخصص العملى: مهندس اتصالات
هواياتي: التنزه - السفر

خالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond repute

من اجمل واكثر السيارات مبيعا فى مصر ..... سياره اثبتت وجودها فى مصر

اللهم احفظ بناتنا ونسائنا فى كل مكان من شياطين الانس
قديم 03-12-2012, 04:55 PM
jojojojojo jojojojojo غير متواجد حالياً
من انا؟: foash
التخصص العملى: accountaning
هواياتي: ps3,cars

jojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond repute

صدقني عربيه كويسه جدا وتنفع في الزحمه وموفره ف البنزين وبياعه وليها سوق كبير جدا وقطع غيارها منتشره علي الرغم من وجود بعض العيوب البسيطه بس مش هتائر علي اداء العربيه والف مبروك مقدما بس نصيحه مني بلاش قسط وفوايد وربا لو تقدر حتي تجيبها كاش وتصرف في الفلوس من حد قريبك حتي يبقي افضل وراحه بال وهيبقي مفيش فوايد ولا غيره وهتخد العربيه بسعرها ف السوق ومش هتدفع اقساط وفوايد وشيكات ووجع دماغ وغير كده هتبعد عن الربا
قديم 03-12-2012, 08:30 PM
ahmed el gendy ahmed el gendy غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مندوب دعايه طبيه

ahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة a7medozoo مشاهدة المشاركة

وانا عمال اقول هي العربيه بتاعتي ليه مبتحكش ف المطبات ركبت فيها 4 اوزان تقيله ورحت حتت استغفر الله فمطباتها وبرده محكتش اتاريهم علوها ولاد الايه وانا مش غارف
عموما العربيه كويسه لا يعيبها غير الثبات علي السرعات بعد 150 لكن هي بتشم البنزين شم
ولو تعرف تجيبها فول اوبشن يبقي افضل مش هتفرق 3 او 4 الاف فرق عشان هتلاقي حاجات غلسه ناقصه زي الساعه والزجاج الكهرباء والمرايات هتلاقيها سوده مش مناسبه للون العربيه وتقريبا فتح التنك من الداخل والله اعلم