العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > القيادة فن و ذوق

القيادة فن و ذوق كل ما يتعلق بفن قيادة السيارات

قديم 22-06-2012, 08:47 PM
الصورة الرمزية محمد اشرف
محمد اشرف محمد اشرف غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed ashraf
التخصص العملى: Student
هواياتي: Everything about cars of all types

محمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اية اطرف موقف حصلك مع بداياتك فى السواقة ؟؟؟؟

متفكرنييييييييييييييييييي ييييييييييييييييييييييييي يييييييييييييييييش

نادى السيارات الصينيه على الفيس بوك نرحب بانضمامكم

http://www.facebook.com/NadyAlsyaratAlsynyh

جروب نادى سيارات البيجو على الفيس بوك
https://www.facebook.com/groups/172929839542780/

قديم 22-06-2012, 10:54 PM
الصورة الرمزية spidars
spidars spidars غير متواجد حالياً
هواياتي: عاشق للسيارات

spidars will become famous soon enough

:h ehehe:
قديم 24-06-2012, 11:18 AM
الصورة الرمزية أيمن الروبي
أيمن الروبي أيمن الروبي غير متواجد حالياً
التخصص العملى: تجديد السيارات

أيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond repute

ازيكو يا اعضاء المنتدي الكرام
انا بقي اول ما سوقت كان عندي 12 سنه تقريبا وكان عندنا 128 وكان فيها شفاط الكربراتير لتسخين العربيه وكنت بحب اشده واسمع صوت العربيه عالي كنت صغير بقي
وفي يوم وانا بسخنها وشادد الشفاط ورجلي اليمين جوه العربيه والشمال بره العربيه والعربيه واقفه بتسخن قوم ايه بقي
روحت دايس برجلي اليمين علي الدبرياج والشمال طبعا بره العربيه وجايب الاولاني وروحت شايل رجلي من علي الدبرياج راحت العربيه جريت مني ومعرفتش اعمل حاجه وكمان وقعت من العربيه
والعربيه موقفتش غير لما لبست في عربيه تانيه بيجو
تقولولي ايه اللي خلاك تعمل كده
اقولكو معرفش
وطبعا كنا خارجين والخروجه اتفركشت وخدت الطريحه التمام من والدي

استفسر عن دهان سيارتك !!!

اللهم لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك وعظيم سلطانك

ورشة إيه آي أوتو بينت لسمكرة ودهان السيارات
قديم 26-06-2012, 12:46 PM
الصورة الرمزية eng_gouda2000
eng_gouda2000 eng_gouda2000 غير متواجد حالياً
من انا؟: إنسان عادي
التخصص العملى: 7 صنايع والبخت !!!!!!!
هواياتي: حاجات كتيييييييييييير

eng_gouda2000 will become famous soon enough

أطرف موقف حصلي من شهر تقريبا وكنت لسة بتعلم السواقة جديد
المهم كنت فى المعادي ودي شوارعها شبه بعضها المهم كنت ماشي خايف جداً لاني كنت أول مرة أسوق فى شوارع زحمة ومعرفهاش وكمان شوارع المعاي شبة بعضها

المهم ربنا رزقني بواحد راكب عربية شيروكي وماشي ورايا كلاكسات وأنا أطلع أجري والشمس ضاربة فى عيني ومش شايف الطريق كويس وعمال أقع فى حفر وأكل مطبات
لحد أخر الشارع الطريق بقي واسع الراجل اللي كان ورايا عداني ووقف جمبي وبصلي كدة وقاللي

هوة حضرتك طالع تجري كدة لية أنا كنت عاوز أسألك شارع 266 فين هههههههههه

بصراحة أنا كنت عاوز أنزل أضربة علشان أنا معرفش الشارع دة أصلا وبعدين أنا كنت تايهة ومش عارف أطلع منين

دة أطرف موقف لحد دلوقتي
قديم 26-06-2012, 11:10 PM
الصورة الرمزية wael nabil elsied
wael nabil elsied wael nabil elsied غير متواجد حالياً
هواياتي: تعديل السيارات خاصه الفيات128

wael nabil elsied has a spectacular aura aboutwael nabil elsied has a spectacular aura about

انا طول عمرى محظووظ وحظر ناااااااااار....كان فيه واحد بيعلمنى السواقه ومشين تمام اول فى تانى والعمليه زقزقت فى دماغه فقلى ما تيجى نطلع على الزراعى عشان قلبك يجمد والخوف ده يروح منك ...مكذبتش خبر ومشيت ورا كلامه وخدت الطريق الى يطلعنا على الزاعى وهوا طريق ضيق وربنا وعدنى بواحد ماشى ورايه عمال يقلب نور وانا مطنش خالص ..والراجل يقلب نور عشان اعديه وانا مطنش خالص ونفسى اقف واقله انى لسه بتعلم بس خايف العربيه تبطل منى وما اعرفش اطلع بيها تانى وهوبا وانا بعدى شريط السكه الحديد العربيه بطلت وادور واجى اطلع تبطل تانى هاهاهاهاهاهاها وهنا كانت المفاجأه لقيت العربيه اى ورايه شغل السرينه ونور الفنار وهاتك يا صريخ بالسرينه..هاهاهاهاه وطلع صحبنا مدير المرور ومروح بيته هاهااهاهاه ونزل السواق بتاعه وقلى رخصك وكلم الباشا نزلتله واناحيغمى عليه من الضحك ..بيقلى بتضحك كده ليه ياأستاذ قلتله ديه منظر سواقه حد معاه رخصه دنا ماعرفش البنزين من الدبرياج واول مره اركب عربيه ضحك وقلى دنته حظك نار يعنى مش عسكرى الى موقفك ولا ظابط دنا العميد.... مدير المرور وعارف لو شوفتك جاى تطلع رخصه بسواقتك ديه حنفخك انا بس حسيبك عشان شكلك محترم وابن ناس
شوفتوا الحظ
:wave 2W21: :wave 2W21: