العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > القيادة فن و ذوق

القيادة فن و ذوق كل ما يتعلق بفن قيادة السيارات

قديم 14-01-2011, 10:27 AM
corsair
Guest

افتراضي رد: اية اطرف موقف حصلك مع بداياتك فى السواقة ؟؟؟؟

اطرف موقف لما قررت اني ادخل شارع ضيق بالعربية ال 128 والناس كلها قالتلي مش هينفع تدخل بيها الشارع ده وانا صممت اني ادخله وروقت العربية من الجنبين في الحيطان بتاعت الشارع ههههههههههههههه بس صممت اني اكمل لحد ما خرجت منه مشوه ههههههههههه
قديم 14-01-2011, 12:48 PM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

اطرف موقف لما قررت اني ادخل شارع ضيق بالعربية ال 128 والناس كلها قالتلي مش هينفع تدخل بيها الشارع ده وانا صممت اني ادخله وروقت العربية من الجنبين في الحيطان بتاعت الشارع ههههههههههههههه بس صممت اني اكمل لحد ما خرجت منه مشوه ههههههههههه

ههههههههه اظن لو قالولك خش بالفيرنا ساعتها ممكن تشلها على دماغك وتخش بيها هههههههههه

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ
قديم 14-01-2011, 10:09 PM
الصورة الرمزية momen_bondok
momen_bondok momen_bondok غير متواجد حالياً

من انا؟: أنا الفقيـرُ إلـى ربِّ السمـواتِ أنا المُسيكِينُ فى مجموع حالاتـي
التخصص العملى: فى مجال السياحه ( رحلات حج وعُمرة )
هواياتي: البرمجة , ما يخص السيارات , الكمبيوتر, الزراعة

momen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond repute

والله انا هموت من الضحك على مواقف الاعضاء اللى زى العسل

اسمع يا سيدى انا والدى لسة مشترى 128 وهى اول عربية نشتريها فى حياتنا المهم كنت لسه بتعلم السواقه فى يوم كنت رايح اوصلة الشغل فى عبد المنعم رياض وكنت المفروض ادخل يمين لكن لقيت نفسى قرب مطلع الكوبرى اللى فى الشمال بقيت مش عارف اعمل اية والناس مبترحمش بقى كلة شغال كلاكسات المهم انا ارتبكت رحت دخلت يمين لقيت نفسى لابس فى عربية نصف نقل انا حسيت وقتها انى قد اصابنى الذهول المهم اعتذرت للراجل اللى انا خبطة وطلع هو الكوبرى ومشيت المهم لما نزلت انا ووالدى نشوف الجبطة طبعا كان منظرها فظيع والبويا طلعت طبعا والدى يومها عرف اللى فى الشغل كلهم انى خبطت العربية وفضيحتى بقت على كل لسان (مع العلم والدى مبيعرفش يسوق)

واسف على الاطالة
قديم 17-01-2011, 08:32 PM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة momen_bondok مشاهدة المشاركة

والله انا هموت من الضحك على مواقف الاعضاء اللى زى العسل

اسمع يا سيدى انا والدى لسة مشترى 128 وهى اول عربية نشتريها فى حياتنا المهم كنت لسه بتعلم السواقه فى يوم كنت رايح اوصلة الشغل فى عبد المنعم رياض وكنت المفروض ادخل يمين لكن لقيت نفسى قرب مطلع الكوبرى اللى فى الشمال بقيت مش عارف اعمل اية والناس مبترحمش بقى كلة شغال كلاكسات المهم انا ارتبكت رحت دخلت يمين لقيت نفسى لابس فى عربية نصف نقل انا حسيت وقتها انى قد اصابنى الذهول المهم اعتذرت للراجل اللى انا خبطة وطلع هو الكوبرى ومشيت المهم لما نزلت انا ووالدى نشوف الجبطة طبعا كان منظرها فظيع والبويا طلعت طبعا والدى يومها عرف اللى فى الشغل كلهم انى خبطت العربية وفضيحتى بقت على كل لسان (مع العلم والدى مبيعرفش يسوق)

واسف على الاطالة
هههههههههههههه لاخلى بالك بعد كده لحسن انا عارف الوالد مبيرحمش زى عندنا هههههههههههههههههه

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ
قديم 18-01-2011, 05:48 PM
الصورة الرمزية الكشفى
الكشفى الكشفى غير متواجد حالياً

الكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond repute

انا بقى مش عايز اقر على نفسى انا معمتش حوادث بس كنت بعلم واحد على ربيتة والمهم عقلة اتقلب وكان فى مقابل داخل على كوبرى ضيق و الباشا دة بدل ما يدوس فرامل داس بنزين ولولا ستر ربنا والعربية ريحت على الكوبرى كنا نزلنا الترعة او لبسنا فى المقابل

لا تعش فى يومك ان كان يومك متعباً لك بل عش فى غدك تجد يد الله تمتد اليك