العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تأجير السيارات

تأجير السيارات خاص بمعارض تأجير السيارات ومايتبعها من استفسارات وموضوعات

مشاهدة نتائج الإستطلاع: موافق او غبر موافق
نعم 0 0%
لا 0 0%
إستطلاع متعدد الإختيارات. المصوتون: 0. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 11-01-2011, 01:05 PM
ameer mohamed ameer mohamed غير متواجد حالياً

ameer mohamed is on a distinguished road
خبر جديد استفسارات ايجار سيارات عام 2011

دايو للايجار بالسائق
نوبيرا 2007 فعلا بحالة الزيرو بالسائق فقط 160 لليوم شاملة البنزين والسائق للشركات والافراد كيلو متر حتى 140 كيلو هذة السعر للمدد حتى 7ايام عنوان السائق 14 ش شبر مصر ت 0144080567

التعديل الأخير تم بواسطة Saif eldien ; 20-05-2012 الساعة 09:38 PM سبب آخر: للارشفة
قديم 12-01-2011, 06:46 PM
mohamed salah abd elwhap mohamed salah abd elwhap غير متواجد حالياً

mohamed salah abd elwhap is on a distinguished road
للاهمية هل احد اجر سيارته فى شركات الاتصالات وايه رايك

كل شركات ومكاتب الايجار الانتهازيه والنصب تعرض عن مطلوب بالسائق وبدون 2900جنيه و100جنيه عند السفر فى حاله البيات و4 جنيه لكل ساعه بعد الساعه5 هل احد اجر سيارته فى احد الشركات وما هى المميزات والعيوب التى قابلتوها فى العقد هل فعلا الشرط الجزائى 5000 جنيه لعدم خروجك الا بعد انتهاء المده على فكره انا سأل واحد من اقاربى اللى بيشتغلو فى الشركه نفساه على العرض ده قلى ده نصب من المكاتب وان الاسعار المعروضه على المكاتب اكبر من اللى بيعرضوها ولا ياخزون عموله شه كامل وياخزون فرق سعر من كل شهر ارجو الاجابه على وشكرا لعملاء مصر موترز
قديم 13-01-2011, 02:57 AM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هل احد اجر سيارته فى شركات الاتصالات وايه رايك

شركات اللاتصالات بتدفع اقل حاجة 4000 جنيه فى الشهر ماعدا موبينيل بيحاسبوك بالمشوار يعنى لو يوم مش محتاجين عربيتك فيه مش بيحاسبوك
عكس الشركات التانية بيتفق على ايجار شهرى غالبا لايقل عن 4000 جنيه كما قلت سابقا
وطبيعى جدا ان مكاتب الايجار لازم تكسب اومال هما فاتحين ليه ؟؟؟
فلما بياجر للشركة ب 4000 مفروض يحاسبك على 3500 او 3700
لكن شغل حاورينى ياطيطة اللى انت شرحته ده
ده يهلك من الضحك بس صاحبه عبقرى لانك هتلف حوالين نفسك من المتاهة اللى دخلك فيها

انتقل الى رحمة الله .. ونسأل الله له الرحمة والغفران
قديم 14-01-2011, 06:10 PM
ash257 ash257 غير متواجد حالياً

ash257 is a name known to allash257 is a name known to allash257 is a name known to allash257 is a name known to allash257 is a name known to allash257 is a name known to all

بص يا باشا انا هاقولك تجربتي
أولاً انا ماجر عربيتي لشركة اسمها اريكسون بتشتغل في شبكات الاتصالات لشركات المحمول زي اتصالات وفودافون
هو نظامها ان الايجار 2900 جنية غير الاوفرتايم بعد 10 ساعات شغل كل ساعة ب 3 أو 4 جنية بيتحسبلك العمل قبل ساعة من أول واحد يركب معاك وينتهي العمل بعد ساعة من أخر واحد ينزل من معاك يعني لو قابلت الناس الساعة 8 ونزلوا الساعة 5 يتحسبلك العمل من الساعة 7 للساعة 6 وكده يبقى 11 ساعة شغل يتحسبلك ساعة اوفر تايم عن اليوم
عيبها الوحيد ان مافيش راحة غير حسب ظروف العمل يعني انت شغال 7 ايام في الاسبوع وكمان ممكن توصل ساعات العمل ل20 ساعة في اليوم حسب ظروف الشغل
بس بتعمل في الشهر لو في ضغط شغل حوالي 200 ساعة أوفر تايم بالنسبة للسفر انا شغال مع قسم اتصالات مالهاش سفر بس فودافون فيها سفر فعلا المبيت 100 جنية لليلة وفي شركات بتحسبها 75 جنية ومش شرط البيات يعني أي خروج برة القاهرة اليوم ب 75 جنية
ماتقلقش من موضوع الشرط الجزائي لو ماعجبكش الشغل سهل انك تخليهم يقولولك لو احنا هانفسخ العقد
بس نصيحة حاول تشتغل انت على العربية بلاش موضوع السواقين ده لأنه هايبهدل العربية
واي استفسار انا تحت امرك
0101186106

قديم 14-01-2011, 07:07 PM
mohamed salah abd elwhap mohamed salah abd elwhap غير متواجد حالياً

mohamed salah abd elwhap is on a distinguished road

يا جماعه انا متشكر ليكم جدا انا على العموم شغال فى مصر للتامين اى استفسار عن اى شيئ يخص التامين انا تحت امركم

الكلمات الدليلية
للايجار, النترا 2011, ايجار سيارات مصر, توصيل, سيارات جديدة, سيارة