العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > سفارى وطرق

سفارى وطرق اماكن تستحق الزيارة - سفارى - رحلات - طرق جديده او مختصره - طرق احذر منها

قديم 07-05-2012, 11:36 AM
الصورة الرمزية أيمن الروبي
أيمن الروبي أيمن الروبي غير متواجد حالياً
التخصص العملى: تجديد السيارات

أيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond repute
افتراضي الطريق الي عزبة شلبي

كنت عاوز اعرف ازاي اروح عزبة شلبي من الجيزة وتحديدا من الدقي ؟وشكرا

استفسر عن دهان سيارتك !!!

اللهم لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك وعظيم سلطانك

ورشة إيه آي أوتو بينت لسمكرة ودهان السيارات
قديم 07-05-2012, 11:59 AM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الطريق الي عزبة شلبي

فى طريق من كورنيش شبرا
بس مش متأكد منه
انا كنت هناك من إسبوعين وفى جنوط مروحة هناك
قديم 07-05-2012, 12:02 PM
الصورة الرمزية أيمن الروبي
أيمن الروبي أيمن الروبي غير متواجد حالياً
التخصص العملى: تجديد السيارات

أيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hisham.Elgazzar مشاهدة المشاركة

فى طريق من كورنيش شبرا
بس مش متأكد منه
انا كنت هناك من إسبوعين وفى جنوط مروحة هناك
شكرا علي ردك استاذ هشام واعجبت لأنك قريت دماغي انا رايح علشان اجيب جنوط مروحه هجيب طقم كامل بس ان شاء الله الاقي طقم استيراد نضيف وبعد كده هبيع بتوعي اللي راكبين دلوقتي
اصل انا قلقان من الجنوط الاسبور وهتعقد لو جبتهم ومرتحتش للعربيه او لقيت فيهم مشاكل
شكرا مرة اخري وربنا يكرمك علي قد ما بتحب تساعد غيرك

استفسر عن دهان سيارتك !!!

اللهم لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك وعظيم سلطانك

ورشة إيه آي أوتو بينت لسمكرة ودهان السيارات
قديم 07-05-2012, 02:56 PM
الصورة الرمزية zamanan2000
zamanan2000 zamanan2000 غير متواجد حالياً

zamanan2000 is a name known to allzamanan2000 is a name known to allzamanan2000 is a name known to allzamanan2000 is a name known to allzamanan2000 is a name known to allzamanan2000 is a name known to all

انت امسك طريق الكورنيش من بعد التحرير كانك رايح على شبرا الخيمة وانت جاى وافضل معاه لحد ما تلاقى معهد ناصر على يمينك بعد معهد ناصر علطول فى شارع بعديه شارع فيه يمين ويمين حراق خليك مع اليمين الحراق اللى يطلعك على الخلفاوى اخره اشارة بتاعت شارع شبرا اول ما تعديها تنزل شمال علطول كانك رايح على المظلات او اسال وانت فى الاشارة اى حد هيقولك تتحرك ازاى علشان متتلخبطش قبل ما توصل المظلات ودى مسافة مش كبيرة حوالى 200 متر هتلاقى شارع على ناصيته واقفة ميكروباصات كتير واكلة نصه امسك الشارع ده يا عم الحج وافضل ماشي فى لا يمين ولا شمال هتلاقى بقى البحر على شمالك كمل برضه زى مانت لحد ما تلاقى الشارع دخل بيك يمين لوحده ودى بقى اسمها اشارة السواح من الاشارة دى شمال هتلاقى مطلع كوبرى مالكش دعوة بيه انزل انت من تحته وامسك اليمين وخلى بالك لان معظم اللى ماشي فى الاتجاه ده هيلف من تحت الكوبرى شمال انت هتلف يمين هتلاقى ان البحر بقى على شمالك تانى
افضل انت عايش بقى يا حج فى الشارع ده هتلاقى جامع البحر وده جامع هتلاقيه على شمالك من ناحية البحر وبعده بشوية هتلاقى عزبة شلبى على يمينك الداخلة بتعتها

معلش طولت عليك بس انا حاولت اوصفلك بالظبط علشان ما تلفش كتير

وتوصل بالسلامة انشاء الله