العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Hyundai Elantra - النترا

قديم 05-11-2009, 08:09 PM
الصورة الرمزية lol
lol lol غير متواجد حالياً
من انا؟: كبير اخصائية ال getz
التخصص العملى: مدير تجارى لموزع معتمد هيونداى
هواياتي: cars- speed - swimming -computer

lol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant future
افتراضي رد: اشتريت النترا 2010 ولكن اتحسرت ؟!!!

فى صيانة الالف وانتى هناك قوليلهم على كل حاجة لاحظتيها فى العربية وهما هناك هايقومو بالواجب بس ياريت تبقى فى يوم اجازة عشان هناك بياخرو جامد
قديم 05-11-2009, 08:50 PM
en6ahmed en6ahmed غير متواجد حالياً

en6ahmed is on a distinguished road

ابو رواش دي قبل القريه الزكيه علي اليمين
قديم 06-11-2009, 12:49 AM
KOKY KOKY غير متواجد حالياً

KOKY is on a distinguished road

ابو رواش على الظريق مصر- اسكندرية الصحراوى وقبل كافور من المحور بتاع 6 اكتوبر- وقبل الكرتة مدخل ظريق اسكندرية ..............مع الف سلامة.....
قديم 25-02-2010, 10:55 PM
hulck2000 hulck2000 غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: مهندس معمارى
هواياتي: السباحه والقراءه

hulck2000 is a jewel in the roughhulck2000 is a jewel in the roughhulck2000 is a jewel in the roughhulck2000 is a jewel in the rough

ptmnlo123per144
قدر الله وما شاء فعل,
المشكله بسيطه وسهلة الحل .يتم تغيير كنترول مروحة التبريد وتلاقى الامور كلها اتظبطت .
من المفترض ان السياره تكون متراجعه وتم عمل فحص مبدئى ليها قبل استلام العميل .بس نعمل ايه فى مصايب عمو غبور ,لينا رب اسمه الكريم.
قديم 25-02-2010, 11:14 PM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute

عزيزتى راعية الالنترا 2010 مبروك عليكى السيارة وربنا يبارك لك فيها والحمد لله انها جت كدة وبسية ووارد وبعدين ابتسمى انت فى مصر لازم قرصة كدة علشان متنسيش انك فى مصر ولاه فاكره انك ممكن تضحكى على التوكيل وتأخدى عربية زيرو من غير مطب هههههههههه والله بسيطة واللى يعرف مشاكل غيرة يقول الحمد لله انا جت لانوس زيرو كان فيها بيض بارات معيب ونور التابلوة ساعات مش ينور فى الاضاءة الليلية والحمد لله صنع فى مصر بكل فخر وعزة نفس ولكم منى جميعا خالص الامنيات بسيارات امنة وشكرا جزيلا