العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > أفيو

أفيو chevy gold logo

قديم 04-12-2011, 03:35 AM
heshhesh heshhesh غير متواجد حالياً

heshhesh is on a distinguished road
افتراضي رد: الأفيو السيئه

انا عندى نفس المشكله على فكره مع العلم ان عربيتى 2012 اوتوماتيك وعامله 3400 كيلو وربنا انا فى حاله نفسيه سيئه جدا بسبب العربيه ديه
قديم 04-12-2011, 04:12 AM
tamer.koko tamer.koko غير متواجد حالياً

tamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond repute

زي ما التوكيل قالك وريح نفسك ووفر فلوسك ملهاش حل لفيت كتير قبلك بعربيه اخت مراتي 2011 اوتوماتيك وبرده مزيكا وتزييق في الاخر انا ببيع فيها خلاص
قديم 04-12-2011, 06:07 PM
shady shado shady shado غير متواجد حالياً

shady shado is on a distinguished road

طيب انا عايز اعرف ايه حل مشكله ال rpm

i am not drive fast but i am fly slow
قديم 04-12-2011, 06:33 PM
الصورة الرمزية محمود زيزوو
محمود زيزوو محمود زيزوو غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مشرف مبيعات بشركة مستلزمات طبية ومشرف رعاية طبية

محمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond repute

عاليك وروح على توكيل رابعة العدوية اللى ف بنزينة موبيل فى رابعة بيقولة فى مهندس هناك مش فاكر اسمة بيقولة جامد جدا انا روحت هناك كنت بعمل صيانة مشكلة rpm بيقولة سهلة جدا معاة ومبترجعلوش تانى هى مرة واحدة بس بتتدفع حوالى 200 جنية وبصراحة كان العربيات الافيو هناك كتتتتتتتتتتتتيييييييييييي يير جدا جدا جدا وناس كتير رايحة على السمعة بتاعت ان العربية بتبقى مية مية

من كان يؤمن بالله واليوم الاخر
فليقل خيرا او ليصمت
قديم 05-12-2011, 05:03 PM
amr rady amr rady غير متواجد حالياً

amr rady has a spectacular aura aboutamr rady has a spectacular aura aboutamr rady has a spectacular aura about

بيني وبينك مش بريليانس احسن مع انها صيني ؟؟؟
ياريت الرد بامانة .. وربنا معاك في عربيتك وحاول تبيعها وتشري احسن
منها