العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > نادى المبدعين

نادى المبدعين كل ما يخص اعضاء المنتدى من ابداعات ادبيه او فنيه و كذلك عرض قراءات اﻷعضاء من الكتب المختلفة بشرط ان تكون الموضوعات خاصه باعضاء المنتدى لا منقوله

قديم 22-06-2010, 06:48 AM
الصورة الرمزية abo salem8882
abo salem8882 abo salem8882 غير متواجد حالياً
من انا؟: mohamed salem
التخصص العملى: student

abo salem8882 is a name known to allabo salem8882 is a name known to allabo salem8882 is a name known to allabo salem8882 is a name known to allabo salem8882 is a name known to allabo salem8882 is a name known to all
افتراضي رد: الرجل الشومة SHOMA MAN اقوى من بات مان و اسرع من سوبرمان

فعلا الحاجات اللي تنرفذ كتير جدا
بس انا مش معاكوا انه هيتعب و هنحتاج كتير منه ولا حاجة
ده هوا بس يشتغل يومين اتنين بس و الدنيا كلها هتتظبط يعني اول مالناس تعرف اللي فيها هتتهت كلها
قديم 01-07-2010, 07:27 PM
الصورة الرمزية احمد على 1999
احمد على 1999 احمد على 1999 غير متواجد حالياً

من انا؟: الحمد لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا طيران
هواياتي: السيارات - اسكواش - سباحة - علوم فلك

احمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Injection مشاهدة المشاركة

أنا كنت بفكر فى موضوع البطل المصرى ده كتير بس دماغى مشطحتش زيك كده.

وبعدين أحنا عندنا اللى أحسن وأقوى وأسرع من الشومة مان, أحنا عندنا رجال الشرطة القادرين على الظهور فى أى وقت وأى مكان عند قيامك بالخطأ لكن يختفون عندما تحتاج اليهم.

و كذلك يقدرون على جعل فرخة بلدى تعترف بالقيام بهجمات 11 سبتمبر بمساعدة أبن عمها.

وموضوع رائع, وياريت نشوف زيه فى الأستراحة كتير
عجبناى حكاية الفراخ البلدى الى ورا احداث سبتمبر

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abo salem8882 مشاهدة المشاركة

فعلا الحاجات اللي تنرفذ كتير جدا
بس انا مش معاكوا انه هيتعب و هنحتاج كتير منه ولا حاجة
ده هوا بس يشتغل يومين اتنين بس و الدنيا كلها هتتظبط يعني اول مالناس تعرف اللي فيها هتتهت كلها
يارب يجى واحد زيه
قديم 04-07-2010, 05:51 PM
shadowmaster shadowmaster غير متواجد حالياً

shadowmaster has a spectacular aura aboutshadowmaster has a spectacular aura about

والله ده هايبقا فعلا حل مناسب لمحاولة عدل حالنا وساعتها ممكن نشيل النسر ونحط الشومة وتاخد بقا ختم الشومة ان اوراقك سليمة وتلاقي مكتوب احذر سير عكس الاتجاه يعرضك لعقوبة من شوما مان وحتة تانية استخدام الكلاكس يضعك تحت طائلة شوما مان هاهاهاهاها موضوع جامد
قديم 09-07-2010, 05:51 AM
الصورة الرمزية احمد على 1999
احمد على 1999 احمد على 1999 غير متواجد حالياً

من انا؟: الحمد لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا طيران
هواياتي: السيارات - اسكواش - سباحة - علوم فلك

احمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shadowmaster مشاهدة المشاركة

والله ده هايبقا فعلا حل مناسب لمحاولة عدل حالنا وساعتها ممكن نشيل النسر ونحط الشومة وتاخد بقا ختم الشومة ان اوراقك سليمة وتلاقي مكتوب احذر سير عكس الاتجاه يعرضك لعقوبة من شوما مان وحتة تانية استخدام الكلاكس يضعك تحت طائلة شوما مان هاهاهاهاها موضوع جامد
هو لو بقا فيلم و اتحطت فيه اللقطات دى حيبقى جاااامد
قديم 12-07-2010, 07:57 AM
الصورة الرمزية MANDO09
MANDO09 MANDO09 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد سعيد
التخصص العملى: طالب هندسة معمارية
هواياتي: القراءة

MANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud ofMANDO09 has much to be proud of

موضوع جميل يا استاذ احمد والردود جميلة جدا