العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مقارنات

مقارنات لمساعدة الأعضاء فى المفاضلة بين الأنواع المختلفة من السيارات

قديم 23-09-2012, 04:56 PM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute
للاهمية رد: ارجو الرد للأهمية ..

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sehsss مشاهدة المشاركة

آآآآآآآآآآآآسف يا شباب ما أخدتش بالي من 2000، والصح عكس كلامي بالنسبة للموديل ده.. آسف للمرة الثانية أنا كنت بتكلم عن التسعينات اللي هي الهاتش
لأ يا استاز حسين كده برضو مختلفين لأن دى أحسن موديلات وخصوصا البولو الفوكس ال1300 بتحط على أى عربية وجرى وسحب وقوة وأداء
ولما تركبها عاملة زى الجولف 4 مع فرق الوسع شوية لكن ممتااااازة
اهم حاجة تراجع عليها كويس وموفق بإذن الله
قديم 23-09-2012, 09:22 PM
الصورة الرمزية sehsss
sehsss sehsss غير متواجد حالياً
التخصص العملى: صحفي

sehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ارجو الرد للأهمية ..

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hisham.Elgazzar مشاهدة المشاركة

لأ يا استاز حسين كده برضو مختلفين لأن دى أحسن موديلات وخصوصا البولو الفوكس ال1300 بتحط على أى عربية وجرى وسحب وقوة وأداء
ولما تركبها عاملة زى الجولف 4 مع فرق الوسع شوية لكن ممتااااازة
اهم حاجة تراجع عليها كويس وموفق بإذن الله
والله انا سوقتها كانت موديل حاجة وتسعين مش فاكر بالضبط ومعجبنيش لا جريها ولا ثباتها ولا فراملها طبعا دا بالإضافة لأن تكييفها مروحة فقط تقريبا

Mohamed Hussein - journalist
قديم 23-09-2012, 11:41 PM
journalistamr journalistamr غير متواجد حالياً
التخصص العملى: journalist
هواياتي: reading & writing

journalistamr will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sehsss مشاهدة المشاركة

والله انا سوقتها كانت موديل حاجة وتسعين مش فاكر بالضبط ومعجبنيش لا جريها ولا ثباتها ولا فراملها طبعا دا بالإضافة لأن تكييفها مروحة فقط تقريبا
انا معاك ان موديل 2000 افضل من التسعينات فى التصميم و الشكل و الحداثة ، و هو من افضل موديلات البولو ، بس التسعينات ممتازة برضو ، اكيد اللى حضرتك ركبتها كانت عاوزة مصاريف كتير و دا اللى خلاها ماتعجبكش ، و على فكرة البولو سواء مو 2000 او التسعينات فيه منها فاضية (اللى تكييفها مروحة مش فريون ) ، و منها تكييف و باور فقط ، و منها كاملة ،اللى حضرتك تقصدها اكيد الفاضية منها ، لكن المكيفة منها تكييفها ممتاز .
قديم 24-09-2012, 12:18 AM
الصورة الرمزية sehsss
sehsss sehsss غير متواجد حالياً
التخصص العملى: صحفي

sehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة journalistamr مشاهدة المشاركة

انا معاك ان موديل 2000 افضل من التسعينات فى التصميم و الشكل و الحداثة ، و هو من افضل موديلات البولو ، بس التسعينات ممتازة برضو ، اكيد اللى حضرتك ركبتها كانت عاوزة مصاريف كتير و دا اللى خلاها ماتعجبكش ، و على فكرة البولو سواء مو 2000 او التسعينات فيه منها فاضية (اللى تكييفها مروحة مش فريون ) ، و منها تكييف و باور فقط ، و منها كاملة ،اللى حضرتك تقصدها اكيد الفاضية منها ، لكن المكيفة منها تكييفها ممتاز .
يا باشا أنا عارف أنا بقول إيه، اللي ركبتها ما كانتش عاوزه مصاريف دا أولا، ثانيا كانت باور وتكييف وتكييفها كان سىء مع العلم إنه كان لسه مشحون، وعلى فكرة أنا راكب ياباني وعارف يعني إيه تكييف ممتاز.. تحياتي

Mohamed Hussein - journalist
قديم 24-09-2012, 02:11 AM
looga looga غير متواجد حالياً

looga is on a distinguished road

شكرا على ردودكو ..بس انا بردو معرفتش هى كده كويسة ولا لا .. ؟
وموضوع الجرى وكده ايه نظامه ؟