العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > دايو العام

دايو العام شركة سيارات كورية حققت بعض النجاح و بسبب مشاكل تمويلية أصبحت مملوكة للعملاق اﻷمريكى GMC

قديم 04-10-2013, 07:27 AM
moataz ali saad moataz ali saad غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Student

moataz ali saad will become famous soon enoughmoataz ali saad will become famous soon enough
طلب مساعده من بورسعيد

السلام عليكم ورحمة الله

انا معايا دايو اسبيرو وكنت ناوى ابيع بس دلوقتى قررت انى اشدها بالكامل واركب ان شاء الله

انا كنت عايز اعرف لو رحت بورسعيد اشدها هناك هل هلاقى حاجتها بسهوله ومش هيتنصب عليا لأنى عمرى ما رحت بورسعيد ولا اعرف اى حاجه هناك
مع العلم انى هاشد عافشه كامله وضفيرة كهربه كامله ولو لقيت سعر سمكره ودوكو كويس هعملها هناك فهل تنصحونى انى اروح ولا اعملها هنا فى القاهره وفرق السعر هايكون كبير ؟

اسف للأطاله

السلام عليكم ورحمة الله

( وقل اعملوا فسيرى الله عملكم ورسوله والمؤمنون )

أكثروا من شهادة أن لا إله إلا الله قبل أن يحال بينكم وبينها

قديم 06-10-2013, 04:55 AM

moataz ali saad will become famous soon enoughmoataz ali saad will become famous soon enough
افتراضي رد: مساعده من بورسعيد

up up

up

قديم 06-10-2013, 07:16 AM
الصورة الرمزية Marlborooo
Marlborooo Marlborooo غير متواجد حالياً
من انا؟: Hassan
هواياتي: مش عارف

Marlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond repute

قطع غيارها موجودة في بورسعيد بس مش كتير

هقولك علي حاجة شوف اسعار قطع الغير عندك في القاهرة وتعالي بورسعيد لو لقيتها ارخص توكل علي الله واشتري لقيتها نفس الاسعار اشتري من القاهرة

لو هتجيب من بورسعيد بقي ركب قطع الغيار في بورسعيد عشان لو فيها مشكلة ترجعها وحاول يكون معاك حد من بورسعيد عشان التجار بيغلوا لو حس انك غريب

حاجة اخيرة ونصيحة لله بلاااااااااااااش سمكرة ورش عندنا يا اما الصنايعية غاليييين جدااااااااااا جداااااا يا اما مبيفهموش وهيطلعولك شغل زبالة وغالين برده

تحياتي

قديم 06-10-2013, 10:28 AM

متشكر لحضرتك جدا جدا وعلى نصايحك الغاليه

و انا متأكد ان الاسعار فى بورسعيد ارخص من هنا بكتيير وكمان مش لاقى حاجات معينه هنا

وان شاء الله هنزل واشوف الاسعار وربنا يسترها معايا ان شاء الله
متشكر لحضرتك جدا

قديم 07-10-2013, 04:12 AM
الصورة الرمزية Marlborooo
Marlborooo Marlborooo غير متواجد حالياً
من انا؟: Hassan
هواياتي: مش عارف

Marlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moataz ali saad مشاهدة المشاركة

متشكر لحضرتك جدا جدا وعلى نصايحك الغاليه

و انا متأكد ان الاسعار فى بورسعيد ارخص من هنا بكتيير وكمان مش لاقى حاجات معينه هنا

وان شاء الله هنزل واشوف الاسعار وربنا يسترها معايا ان شاء الله
متشكر لحضرتك جدا
انا احتمال انزل الشونة قريب عشان عربيتي فلو عايز اسألك علي حاجة انا في الخدمة ولو احتاجت مني مساعدة اطلب بس
تحياتي