العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تأجير السيارات

تأجير السيارات خاص بمعارض تأجير السيارات ومايتبعها من استفسارات وموضوعات

قديم 21-08-2011, 12:29 AM
الصورة الرمزية محمد اشرف
محمد اشرف محمد اشرف غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed ashraf
التخصص العملى: Student
هواياتي: Everything about cars of all types

محمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عايز تدخل مشروع ايجار السيارت

نادى السيارات الصينيه على الفيس بوك نرحب بانضمامكم

http://www.facebook.com/NadyAlsyaratAlsynyh

جروب نادى سيارات البيجو على الفيس بوك
https://www.facebook.com/groups/172929839542780/

قديم 31-08-2011, 10:10 PM
m_badr m_badr غير متواجد حالياً

m_badr is on a distinguished road

استاذ سيف انا معايا 20000 مقدم ايه افضل عربية تتجاب بالمقدم و تكون مطلوبد في السوق و اطول مدة ايجار ليها تكون اد ايه ( 3 سنوات ولا اكثر و لا اقل ) يا تره ايجارها الشهري هيكون كام ( انا عاوزها تغطي قيمة القسط و الصيانة اللي هتحملها بالاضافد لهامش ربح طبعا ) ايميلي mohamed-badr.vfx@hotmail.com و ارقام تليفوني 0127290206 او 0110870707
قديم 02-09-2011, 05:18 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed_harb777 مشاهدة المشاركة

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
أ/سيف
انا ان شاء الله ناوي اجيب لانوس بالتقسيط وفيه ناس هتدخلها لي ايجار ودي اهم البنود في العقد اللي كنت عاوز اخد رئيك فيها بكل امانه وصراحه
1-قيمه الايجار الشهري 2200 ج
2-انا ملتزم بتغيير كاوتش العربيه والبطاريه فقط
3-ملتزم بعمل تامين ايجاري علي العربيه
3-مده الايجار 3 سنوات
ياريت تقولي رايك ايه مع العلم اني تقريبا مش هكون مستفيد حاجه غير العربيه بعد 3 سنين لاني هدفع مقدمه صغيره فطبعا القسط هيكون كبير ده طبعا غير قسط التأمين
في انتظار ردك وجزاك الله عنا كل خير
لى سؤال هتعمل تامين ايجارى ازاى اعتقد ان البنك هيرفض الوثيقة واعتقد انك تقصد تامين عادى مش ايجارى لان التامين الايجارى غالى جدا تاكد من النقطة دة
هل قال لك ان القيمة الايجارية هتقل تانى سنة او ثالث سنة بنسبة 10% ولا لا اسال عن النقطة دة
انت عارف انك كدة هتبقى ماجر العربية بحوالى 1500 شهريا لانك لو حسبت ال هتخدة سنويا وخصمت منة ثمن الكاوتش والبطارية وبوليصة التامين والترخيص هتقد انك ماجر عربيتك بالمبلغ دو ويمكن اقل
فى شوية امور لازم تتاكد منها ال هيوقع معاك القد تاخد منة صورة بطاقة ضريبية وسجل تجارى وصورة بطاقتة ويعمل عقد واقرار استلام سيارة بصفة امانة
لو احتجت اى شى كلمنى وربنا يوفق
للاستفسار السريع
09009488
قديم 02-09-2011, 05:20 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m_badr مشاهدة المشاركة

استاذ سيف انا معايا 20000 مقدم ايه افضل عربية تتجاب بالمقدم و تكون مطلوبد في السوق و اطول مدة ايجار ليها تكون اد ايه ( 3 سنوات ولا اكثر و لا اقل ) يا تره ايجارها الشهري هيكون كام ( انا عاوزها تغطي قيمة القسط و الصيانة اللي هتحملها بالاضافد لهامش ربح طبعا ) ايميلي mohamed-badr.vfx@hotmail.com و ارقام تليفوني 0127290206 او 0110870707
افضل عربية تبداء بيها لانوس او فرنا وان كنت افضل لانوس
ممكن تبداء تدور على عرض كويس وكلمنى لو احتجت اى شى
للاستفسار السريع
09009488
قديم 16-09-2011, 04:14 AM
shimo20094 shimo20094 غير متواجد حالياً
من انا؟: honda20094
هواياتي: cars wark

shimo20094 is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة saif el din مشاهدة المشاركة

كل انسان لية شى بيفكر فية وانا عرضت خدمات كثيرة ومستعد اقدم اكثر
وفى ناس جادة وعندها عروض خارجية ومش عرفة تاخد قرار وعيزة تفهم اكثر فى الموضوع دة وضمنات الشغل فية
فى ناس عيزة تعمل مكاتب ايجار وفى ناس عايزة تشترى عربية وتدخلها شركة وفى ناس عيزة تجيب عربية وتديها الى مكتب ايجار
وناس امكانيتها انها تشارك حد فى عربية وتشتغل صح
اى حد من كل الناس دة واى حد جاد فعلا يوضح ظروفة وعايز يعمل اية وانا هرد علية انما يسيب الموضوع عام اظن انة صعب للحصر
علشان كدة انا بقول شى مهم نوضح ظروفنا ونقول عيزين نعمل اية وانا هرد على الكل بصورة واضحة
الاخ المحترم سيف الدين يا ريت حضرتك تادر تفديني انا ناوي افتح مكتب وعندي المحل وعندي ابطاقه الضريبيه وعندي السجل ومعايا مبلغ مش بطال حوالي 175000ممكن حضرتك تقولي ممكن ابدا ازاي وكمان ممكن تقولي اه نظام التامين والف شكر لحضرتك [COLOR="blue"][/COLOR]